ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: bonchi - tammikuu 19, 2015, 11:56:25 AP

Otsikko: Tervehdys!
Kirjoitti: bonchi - tammikuu 19, 2015, 11:56:25 AP
Uutena jäsenenä ilmoittautuu tälläinen 35v. Chilisti.  olen kasvatellut chilejä aikoinaan n.15v sisätiloissa ja kasvihuoneessa. Kun muutin omakotitalosta pieneen rivitalo-asuntoon niin harrastus lopahti useaksi vuodeksi. Nyt taas omakotitaloon muutettuani kiinnostus heräsi uudestaan, osa kauden 2015 siemenistä jo itämässä, ja Chiliyhdistykseltä odotan täydennystä liittymispaketin muodossa.  eipä tässä tällä erää muuta.  Tulista vuotta 2015 kaikille jäsenille :) 
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: 0lli - tammikuu 19, 2015, 14:00:52 IP
Tervetuloa mukaan! Kokemusta sinultakin löytyy siis jo reilusti, hienoa :) Mitä lajikkeita meinasit tulevalle kaudelle? Niin ja hyvää kautta 2015 sinullekin!
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: bonchi - tammikuu 19, 2015, 15:01:16 IP
Tällä hetkellä itämässä kaverilta saatuja Lemon droppeja sekä jonkin sortin Habaneroja ja Cayenneja. Saapa nähdä mitä yhdistyksen liittymispaketista vielä löytyy? koska ilmeisesti jotkin siemenet vaihtuneet paketeissa suuren kysynnän takia.
Otsikko: Vs: Tervehdys!
Kirjoitti: Toby - tammikuu 23, 2015, 10:05:51 AP
Tulista vuotta sinnekin ja tervetuloa!