Kasvatus ja yleinen chilitieto => Tori => Aiheen aloitti: perhostaja - tammikuu 24, 2015, 14:15:26 IP

Otsikko: ostetaan Tobago sweetin siemeniä
Kirjoitti: perhostaja - tammikuu 24, 2015, 14:15:26 IP
eli kyseisiä tarvisin.
Otsikko: Vs: ostetaan Tobago sweetin siemeniä
Kirjoitti: Whili - tammikuu 24, 2015, 14:42:10 IP
Lisäämällä profiiliin paikkakunnan voi siemeniä löytyä yllättävänkin läheltä  :)