Kasvatus ja yleinen chilitieto => Päiväkirjat ja fotoalbumit => Aiheen aloitti: Jaago - helmikuu 05, 2015, 01:57:37 AP

Otsikko: Nonni viime kesä harjoteltu ja nyt tositoimiin.
Kirjoitti: Jaago - helmikuu 05, 2015, 01:57:37 AP
Elikkäs laitoin tossa tiistaina habanero surinam red siiduja itämään vesilasiin, tarkotus oli laittaa yks kasvi altakasteluruukkuun kookokseen, toinen taas multa/kookos sekotukseen varmuuden vuoksi, kun tästä kokemusta löytyy yhden kasvin verran. Lisävaloa löytyy 45w ESL nyt sitte vaa odottelee et jotai putkahtaa pintaan :)