Kasvatus ja yleinen chilitieto => Tori => Aiheen aloitti: sorrii - maaliskuu 02, 2015, 16:21:48 IP

Otsikko: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: sorrii - maaliskuu 02, 2015, 16:21:48 IP
Haluaisin ostaa perliittiä vähän reilummin kuin 10l. 100 litraa on kuitenkin vähän liikaa!
Chilitarvikkeessa sekä myös Pavunvarressa Viinikassa 100l. maksaa  50€

Mä haluaisin siis 50l. vaikkapa omaan jätesäkkiin ... Kiinnostaiskohan jotain?? Se on helppo jakaa vaikka kaupan parkkipaikalla tarvittaessa ...

Käyttö siis mulla jatkeeksi lähinnä kookoskuituun. Hyvin on toiminut myös passiivihydroissa ja tähänastisista kokeiluista Autopoteissa on perliitti ollut paras. Sekoitetaanhan tuota sitten multaan tuomaan ilmavuutta ja professionaalia ulkonäköä  ;) ... Mä olen käyttänyt/sekoittanut hydroissa käytetyn perliitin myöhemmin multaan ...
Otsikko: Vs: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: NPhoBiaz - maaliskuu 02, 2015, 16:27:50 IP
Muistaakseni Chilitarvikkeessa myydään perliittiä myös irtotavarana? Ainakin multaa ja hydrosoraa saa litrahinnalla, jotenkin muistelisin että perliittiä siinä olisi ollut myös. Litrahinta on pari senttiä kalliimpi, mutta se ei ainakaan minua haitannut.
Otsikko: Vs: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: sorrii - maaliskuu 03, 2015, 01:59:01 AP
Hinta 1€/l => 50l maksaa siis saman kuin 100l.  :monkey:
Otsikko: Vs: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: NPhoBiaz - maaliskuu 03, 2015, 07:14:40 AP
Oho, kappas. :o Mullassa ja sorassa mentiin pienemmällä katteella. Siinä tapauksessa kimppatilaus lienee aiheellinen. :D
Otsikko: Vs: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: Kärsä Babar - maaliskuu 03, 2015, 09:01:54 AP
30€ saatte 100 litran säkin jos käytte tänään hakemaan myymälästä.
Otsikko: Vs: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: Whili - maaliskuu 03, 2015, 09:08:51 AP
Voisin tulla mukaan kimppaan !! ??
Otsikko: Vs: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: teroasi - maaliskuu 03, 2015, 09:28:48 AP
Kiinnostusta olis kans jonkinmoiseen kimppaan  ::)
Ajattelin tänä kesänä testata mullan joukossa sitä.
Otsikko: Vs: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: sorrii - maaliskuu 03, 2015, 12:26:37 IP
Nyt tuli tarjous josta joku voisi kieltäytyä, minä en  8) 8)
Menee jo melkein mullan hinnalla ...

Takee hyvää Rukkamäen Plantaashin savimaalle levitellä käytetyt kookos-perliitti-alustat maahan syksyllä. Kyllä tuo 100 litraa on äkkiä hukattu  ???
Otsikko: Vs: Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?
Kirjoitti: teroasi - maaliskuu 03, 2015, 16:03:40 IP
Hitsi ei tässä tänää kerkee vesilahden perukoilta isolle kirkolle sykkimään...
No jos Whili joskus viel kiinnostonu kimppa ostosta niin pistä vaan viestiä.
Täytyykin muuten käydä ekaa kertaa tutustumassa kärsän myymälään ku loppu viikosta tampesterista silmälasit haen.