EN LÄHETTELE POSTISSA !!!!
:D kysele jos kiinnostaa.. Hinta riippuu paketista 8)
esim. cooltube + 250W muuntaja + monimetalli 80€
..muuntajia 250W ja 400W 25€
(http://kuvapilvi.fi/k/ySfG.jpg) (http://kuvapilvi.fi/k/ySf2.jpg)
..Cooltube..
(http://kuvapilvi.fi/k/ySfH.jpg)
...250W polttimoita, ylin käytetty.
keskimmäinen monimetalli Radium HRI-T 250W/D daylight
alin SPNA Lucalox LU250W/PST PhotoSynthesisLight
(http://kuvapilvi.fi/k/ySfi.jpg)
Varovainen hintatiedustelu tuolle 250w monimetallilampulle jonkun heijastimen ja muuntajan kera?
cooltube + 250W muuntaja + monimetalli 80€
Moikka! Minkäs merkkinen tuo 250 esli on, mistä hommattu yms. Saattais vähän kiinnostaa :)
Chilikaupasta tuo tuli hommattua, merkkiä en muista ???
oiskos se tämä: http://www.chilitarvike.fi/250w_envirogro_6400k ?
Hyvältä diililtähän tuo vaikuttaa, palailen lähiaikoina asiaan. Pitää hieman vielä finanssipolitiikkaa tutkailla :)
Vitosen verran saa tinkiä Pääsiäisen kunniaksi ;D
No morjensta taas. Voisin ostaa tuon eslin kuleksimasta. Asun myös tampereella, kuis hoidetaan? Laita vaikka yv:llä tarkemmin.
ESL varattu !!
MYYTY !!!
Vielä olis valoa tarjolla kaamokseen jos jotakuta kiinnostaa.
Katso viestiketjun eka viesti.