Kasvatus ja yleinen chilitieto => Tori => Aiheen aloitti: Whili - maaliskuu 24, 2015, 12:06:48 IP

Otsikko: M: TAMPERE Cooltube + 250W spna tai/ja monimetalli yms
Kirjoitti: Whili - maaliskuu 24, 2015, 12:06:48 IP
EN LÄHETTELE POSTISSA !!!!

  :D  kysele jos kiinnostaa..  Hinta riippuu paketista  8)
esim. cooltube + 250W muuntaja + monimetalli  80€

..muuntajia 250W                                                       ja 400W  25€
(http://kuvapilvi.fi/k/ySfG.jpg) (http://kuvapilvi.fi/k/ySf2.jpg)

..Cooltube..
(http://kuvapilvi.fi/k/ySfH.jpg)

...250W polttimoita, ylin käytetty.
keskimmäinen monimetalli Radium HRI-T 250W/D  daylight
alin SPNA  Lucalox  LU250W/PST  PhotoSynthesisLight
(http://kuvapilvi.fi/k/ySfi.jpg)
Otsikko: Vs: M: TAMPERE ESL 250W + heijastin
Kirjoitti: Chiljonka - maaliskuu 25, 2015, 12:31:21 IP
Varovainen hintatiedustelu tuolle 250w monimetallilampulle jonkun heijastimen ja muuntajan kera?
Otsikko: Vs: M: TAMPERE ESL 250W + heijastin
Kirjoitti: Whili - maaliskuu 27, 2015, 09:02:17 AP
cooltube + 250W muuntaja + monimetalli  80€
Otsikko: Vs: M: TAMPERE ESL 250W + heijastin
Kirjoitti: deltron - maaliskuu 30, 2015, 11:21:37 AP
Moikka! Minkäs merkkinen tuo 250 esli on, mistä hommattu yms. Saattais vähän kiinnostaa :)
Otsikko: Vs: M: TAMPERE ESL 250W + heijastin
Kirjoitti: Whili - maaliskuu 30, 2015, 11:41:24 AP
Chilikaupasta tuo tuli hommattua, merkkiä en muista  ???
Otsikko: Vs: M: TAMPERE ESL 250W + heijastin
Kirjoitti: deltron - maaliskuu 30, 2015, 12:24:50 IP
oiskos se tämä: http://www.chilitarvike.fi/250w_envirogro_6400k ?

Hyvältä diililtähän tuo vaikuttaa, palailen lähiaikoina asiaan. Pitää hieman vielä finanssipolitiikkaa tutkailla :)
Otsikko: Vs: M: TAMPERE ESL 250W + heijastin
Kirjoitti: Whili - huhtikuu 02, 2015, 17:39:24 IP
Vitosen verran saa tinkiä Pääsiäisen kunniaksi  ;D
Otsikko: Vs: M: TAMPERE ESL 250W + heijastin
Kirjoitti: deltron - huhtikuu 06, 2015, 18:49:34 IP
No morjensta taas. Voisin ostaa tuon eslin kuleksimasta. Asun myös tampereella, kuis hoidetaan? Laita vaikka yv:llä tarkemmin.
Otsikko: Vs: M: TAMPERE ESL 250W + heijastin
Kirjoitti: Whili - huhtikuu 07, 2015, 12:59:25 IP
ESL varattu !!

MYYTY !!!
Otsikko: Vs: M: TAMPERE Cooltube + 250W spna tai/ja monimetalli yms
Kirjoitti: Whili - marraskuu 22, 2016, 20:18:53 IP
Vielä olis valoa tarjolla kaamokseen jos jotakuta kiinnostaa.
Katso viestiketjun eka viesti.