Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: PP - maaliskuu 31, 2015, 20:43:05 IP

Otsikko: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: PP - maaliskuu 31, 2015, 20:43:05 IP
Chiliyhdistyksen Uudenmaan aluejaosto osallistuu Lumoudu kasveista -teemapäivän tapahtumaan Viikin gardeniassa 24.5. klo 11-14 (http://www.helsinki.fi/lumoudukasveista/tapahtumat.htm#Gardenia24).

Ketä lähtee mukaan? Kaksi riittää, kolme on hyvä, mutta enemmästäkään ei ole haittaa.
Kenellä muulla kuin shp:llä on taimia myytäväksi?
Mitä muuta otetaan mukaan? Roll-up, lehtiä, maistatettavaa, vaatteita?

Olemme hienosti esillä tapahtumien partnerina (http://www.helsinki.fi/lumoudukasveista/partnerit.htm).
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Bender79 - maaliskuu 31, 2015, 22:07:48 IP
Meikäläinen tulee aika varmasti mukaan. Taimia ei mulla ole kuin ehkä pari kappaletta ylimääräisiä myytäväksi.
Voisin tehdä maisteluerän rocoto-omenahilloa?
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Vetsku - maaliskuu 31, 2015, 22:10:43 IP
Lainaus käyttäjältä: PP - maaliskuu 31, 2015, 20:43:05 IP
Chiliyhdistyksen Uudenmaan aluejaosto osallistuu Lumoudu kasveista -teemapäivän tapahtumaan Viikin gardeniassa 24.5. klo 11-14 (http://www.helsinki.fi/lumoudukasveista/tapahtumat.htm#Gardenia24).

Ketä lähtee mukaan? Kaksi riittää, kolme on hyvä, mutta enemmästäkään ei ole haittaa.
Kenellä muulla kuin shp:llä on taimia myytäväksi?
Mitä muuta otetaan mukaan? Roll-up, lehtiä, maistatettavaa, vaatteita?

Olemme hienosti esillä tapahtumien partnerina (http://www.helsinki.fi/lumoudukasveista/partnerit.htm).

Mää tulen. Jos en muuten niin ihan uteliaisuuttani kun ei noilla kulmilla juurikaan tuu käytyä   ;D

- V.
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: chilifellow - toukokuu 06, 2015, 12:40:50 IP
Tarvitaanko apukäsiä? 😁
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Vetsku - toukokuu 08, 2015, 23:20:28 IP
Tuolla ei tarvinnu pitää mitään esitystä?

- V.
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: PP - toukokuu 09, 2015, 01:06:43 AP
Lainaus käyttäjältä: Vetsku - toukokuu 08, 2015, 23:20:28 IP
Tuolla ei tarvinnu pitää mitään esitystä?

- V.

Ei, se on pihatapahtuma.

Taimia meillä pitää sitten olla, kun on luvattu. Mulla on vain muutama, onko muilla?

Gardenian fb-sivulta: "Chiliyhdistys on paikalla kertomassa chilin kasvatuksesta, chilintaimia myynnissä"
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Wolfman - toukokuu 09, 2015, 08:48:45 AP
Lainaus käyttäjältä: PP - toukokuu 09, 2015, 01:06:43 AP
Lainaus käyttäjältä: Vetsku - toukokuu 08, 2015, 23:20:28 IP
Tuolla ei tarvinnu pitää mitään esitystä?

- V.

Ei, se on pihatapahtuma.

Taimia meillä pitää sitten olla, kun on luvattu. Mulla on vain muutama, onko muilla?

Gardenian fb-sivulta: "Chiliyhdistys on paikalla kertomassa chilin kasvatuksesta, chilintaimia myynnissä"

Järjestäkää nyt sinne joku esitelmätilaisuus Vetskulle kun se sai vauhdin päälle  ;)

Muutama taimi (pieniä) voi joutaa eli Vetsku voi napata mukaan grillausreissulla ja tuoda...
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Trioniska - toukokuu 09, 2015, 09:10:32 AP
Kyllähän pistokkaitakin vissiin ehtisi juurtua vielä tässä ajassa?
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: PP - toukokuu 09, 2015, 15:10:28 IP
Ehtii varmasti pistokkaat. Pitääkin katsoa, olisiko omissa hyviä ehdokkaita otettavaksi.
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Justiina - toukokuu 09, 2015, 22:09:34 IP
Minä olen tulossa yleisönä ja mielelläni vähän rahaakin kantaisin yhdistykselle. Taimia ja siemeniä on etsinnässä ja voisihan sitä jotain maistiaisiakin ostaa, jos on jotain pumpulisuille sopivaa miedompaakin herkkua tarjolla :)
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Vetsku - toukokuu 11, 2015, 21:52:20 IP
Lainaus käyttäjältä: Wolfman - toukokuu 09, 2015, 08:48:45 AP
Lainaus käyttäjältä: PP - toukokuu 09, 2015, 01:06:43 AP
Lainaus käyttäjältä: Vetsku - toukokuu 08, 2015, 23:20:28 IP
Tuolla ei tarvinnu pitää mitään esitystä?

- V.

Ei, se on pihatapahtuma.

Taimia meillä pitää sitten olla, kun on luvattu. Mulla on vain muutama, onko muilla?

Gardenian fb-sivulta: "Chiliyhdistys on paikalla kertomassa chilin kasvatuksesta, chilintaimia myynnissä"

Järjestäkää nyt sinne joku esitelmätilaisuus Vetskulle kun se sai vauhdin päälle  ;)

Muutama taimi (pieniä) voi joutaa eli Vetsku voi napata mukaan grillausreissulla ja tuoda...

Lupaan pitää pitkän luennon siitä tulisesta, mikä se nyt olikaan? Carolina Ra.... ?  ::)

Nappaan mukaan jos hengissä tuolta selviän, pari kolme voi olla itsellänikin ylimääräisiä.

- V.
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Wolfman - toukokuu 11, 2015, 23:11:36 IP
Lainaus käyttäjältä: Vetsku - toukokuu 11, 2015, 21:52:20 IP
Lupaan pitää pitkän luennon siitä tulisesta, mikä se nyt olikaan? Carolina Ra.... ?  ::)

Nappaan mukaan jos hengissä tuolta selviän, pari kolme voi olla itsellänikin ylimääräisiä.

- V.

Prkl... Kannattaa hankkia se itsesuojeluvaisto ennenkuin tulet grillamaan  ::)
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Vetsku - toukokuu 19, 2015, 21:26:27 IP
Tarviiko tuoda pöytää mukana? Muut kamat onkin jo naapurissa odottamassa....

- V.
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: PP - toukokuu 19, 2015, 21:36:13 IP
Taisivat luvata pöydän järjestäjien puolesta, mutta pitää tarkistaa asia.
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Nenuka - toukokuu 19, 2015, 22:34:10 IP
Lupaudun yleisöksi ja ostajaksi. Mitä ihmeellisempää,  sen parempaa  :o
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: PP - toukokuu 23, 2015, 17:34:44 IP
Nyt on taimista uupelo. Äkkiä vaan viestiä tänne tai mulle yv jos on jotain ylimääräistä.
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: PP - toukokuu 24, 2015, 16:12:18 IP
Kiitokset osallistujille ja yleisölle. Suhteessa kävijämäärään, kestoon ja säähän tämä oli erittäin onnistunut tapahtuma. Vähäiset taimet myytiin reilussa tunnissa ja muutakin menikivasti ottaen huomioon, että koko tapahtumassa kävi 100-200 henkeä ja meidän tiskillä vain kymmeniä.
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: chilifellow - toukokuu 24, 2015, 16:51:40 IP
Joo. Myynti oli ihan jees. Toivon mukaan saatiin käännytettyä muutamia chilipäiksi. 😇
Otsikko: Vs: Lumoudu kasveista -teemapäivä Helsingissä Viikissä 24.5.
Kirjoitti: Trioniska - toukokuu 24, 2015, 21:12:56 IP
Pahus,

Olin unohtanut tämän täysin kun en ollut päivystämään tulossa. Olin meinaan juurikin tuossa päivällä Vantaan seutuvilla muksujen kanssa ja tuossa olisi ollut kummasti parempaa ajanvietettä kuin puutarhakauppojen koluaminen.  :-[