ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Mauriz - huhtikuu 25, 2015, 17:38:09 IP

Otsikko: Mauriz esittäytyy..
Kirjoitti: Mauriz - huhtikuu 25, 2015, 17:38:09 IP
Moro

Marko Hietala niminen 40 v. sankari löytyy nimikkeen takaa  ..ja Seinäjoella asustan.
Nimike Mauriz tulee ensimmäisestä nimestäni Mauri :)

Iänpäivän oon tykänny kaikesta tulisesta ja kaikenlaisia lajikkeita on tullutkin maisteltua.. vahvimpana Naga Morich (raakanakin).  :P
Mutta lähimpänä sydäntä on Jalapeno, jota rakastankin yli kaiken ja sitä kuluu todella paljon.
Otsikko: Vs: Mauriz esittäytyy..
Kirjoitti: Mauriz - huhtikuu 25, 2015, 17:51:09 IP
Sen verran vielä..

Muutamaa chili lajiketta oon kokeillu kasvattaa. Varsinaisesta lajikkeesta ei tietoa, koska olivat kaupasta ostettu 3:n eri värin (vihreä, keltainen ja punainen) perus chilin pakkaus.. alkuperämaa Espanja.
kasvit kasvoi hyvin, mutta chileja ei niihin montaakaan tullut.

No.. Nyt sitte kokeilussa tämä niin rakas Jalapeno.  ;D  ..siemenet laitettu multiin tänään. Ja joo.. tiedän.. ajallisesti pahasti myöhässä, mut kokeillaan.
Otsikko: Vs: Mauriz esittäytyy..
Kirjoitti: Vetsku - huhtikuu 25, 2015, 22:04:59 IP
Tervetuloa =)

Välttämättä et ole myöhässä vaan ajoissa. Pääset kokeilemaan noiden talvettamista heti alkuun ja saat (ehkä) hyvän alun ensi kevään kasvatuksiin.

- V.
Otsikko: Vs: Mauriz esittäytyy..
Kirjoitti: Jame - huhtikuu 25, 2015, 23:23:40 IP
Tervetuloa!
Ja täältä palstalta saatat saada paikallisilta harrastajilta sekä maistiaisia että taimia.
Otsikko: Vs: Mauriz esittäytyy..
Kirjoitti: 0lli - huhtikuu 26, 2015, 19:33:11 IP
Tervetuloa mukaan! :)
Otsikko: Vs: Mauriz esittäytyy..
Kirjoitti: Toby - huhtikuu 27, 2015, 16:07:46 IP
Tere tulemast!
Otsikko: Vs: Mauriz esittäytyy..
Kirjoitti: Habapapa - toukokuu 10, 2015, 09:26:07 AP
Lisää pohjalaisia  :) Tervetuloa joukkoon!
Otsikko: Vs: Mauriz esittäytyy..
Kirjoitti: chilifellow - toukokuu 10, 2015, 16:20:41 IP
Moro! Tervetuloa joukkoon mahtavaan. Foorumilaisilta saa hyvin vastauksia kaikkeen. Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.

Jos taimia haluat, niin Taimimoisiolta kannattaa kysellä. Laadukkaita kasveja. www.puoti.taimimoisio.com

Tai sitten Chilitarvike www.chilitarvike.fi.

Erinomaisia siiduja saa kotimaiselta www.fataliiseeds.net tai kysele foorumilta.

Be the Chili with U! 😈