Moro
Marko Hietala niminen 40 v. sankari löytyy nimikkeen takaa ..ja Seinäjoella asustan.
Nimike Mauriz tulee ensimmäisestä nimestäni Mauri :)
Iänpäivän oon tykänny kaikesta tulisesta ja kaikenlaisia lajikkeita on tullutkin maisteltua.. vahvimpana Naga Morich (raakanakin). :P
Mutta lähimpänä sydäntä on Jalapeno, jota rakastankin yli kaiken ja sitä kuluu todella paljon.
Sen verran vielä..
Muutamaa chili lajiketta oon kokeillu kasvattaa. Varsinaisesta lajikkeesta ei tietoa, koska olivat kaupasta ostettu 3:n eri värin (vihreä, keltainen ja punainen) perus chilin pakkaus.. alkuperämaa Espanja.
kasvit kasvoi hyvin, mutta chileja ei niihin montaakaan tullut.
No.. Nyt sitte kokeilussa tämä niin rakas Jalapeno. ;D ..siemenet laitettu multiin tänään. Ja joo.. tiedän.. ajallisesti pahasti myöhässä, mut kokeillaan.
Tervetuloa =)
Välttämättä et ole myöhässä vaan ajoissa. Pääset kokeilemaan noiden talvettamista heti alkuun ja saat (ehkä) hyvän alun ensi kevään kasvatuksiin.
- V.
Tervetuloa!
Ja täältä palstalta saatat saada paikallisilta harrastajilta sekä maistiaisia että taimia.
Tervetuloa mukaan! :)
Tere tulemast!
Lisää pohjalaisia :) Tervetuloa joukkoon!
Moro! Tervetuloa joukkoon mahtavaan. Foorumilaisilta saa hyvin vastauksia kaikkeen. Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.
Jos taimia haluat, niin Taimimoisiolta kannattaa kysellä. Laadukkaita kasveja. www.puoti.taimimoisio.com
Tai sitten Chilitarvike www.chilitarvike.fi.
Erinomaisia siiduja saa kotimaiselta www.fataliiseeds.net tai kysele foorumilta.
Be the Chili with U! 😈