ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Zoom69 - elokuu 09, 2015, 20:39:27 IP

Otsikko: Hei
Kirjoitti: Zoom69 - elokuu 09, 2015, 20:39:27 IP
Olen 45v mies Kuopiosta ja kasvatellut kaikennäköisiä chilejä muutaman vuoden. Tuliset maut ruokapöydässä on mieleen ja mikäs sen parempi hiennostattaja kun chili. Nam.
Otsikko: Vs: Hei
Kirjoitti: NPhoBiaz - elokuu 09, 2015, 21:40:45 IP
Tervetuloa foorumille! :)
Otsikko: Vs: Hei
Kirjoitti: Everkistus - elokuu 09, 2015, 21:42:05 IP
Tervetuloa, mukava että löytyy lisää porukkaa Kuopiosta mukaan. Ehkä jopa saamme sen Itä-Suomen aluejaoston jossain vaiheessa polkaistua pystyyn :D
Otsikko: Vs: Hei
Kirjoitti: 0lli - elokuu 09, 2015, 22:53:22 IP
Jep sitä odotellessa! Tervetuloa mukaan! :)