ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: zinzu - elokuu 13, 2015, 19:56:41 IP

Otsikko: Heissan!
Kirjoitti: zinzu - elokuu 13, 2015, 19:56:41 IP
Tämä kesä oli ensimmäinen chilin kasvatus kesäni, homma vei pikkusormen kautta koko käden, joten tässä sitä ny ollaan =D =D  kasvaria hoivailen eteläisessä suomessa suurella rakkaudella.. perheeseen kuuluu itseni lisäksi 4 lapsukaista, joista tulee varmasti toisen polven chilikasvattajia ;) sellaisella innolla touhutaan =D
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: unenkuva - elokuu 13, 2015, 20:10:09 IP
Tervetuloa mukaan :)

Meilläkin ekaluokkalainen tyttö sanoo, että "isi on chilihöpö"
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: 0lli - elokuu 13, 2015, 21:37:33 IP
Tervetuloa mukaan! Mitäs lajikkeita tänä kesänä oli kasvamassa? :)
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: zinzu - elokuu 13, 2015, 21:58:36 IP
Ei saa nauraa, mutta tänä kesänä tein niin nolon aloittelijan virheen, että kirjoitin chilien nimet väärällä kynällä.. kaikki oli kadonneet eräänä päivänä.. ja voi p****ele ku ottaa päähän.. Useampaa lajia oli lemon droppia, moruga scorpionia..
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: 0lli - elokuu 13, 2015, 22:37:53 IP
Mulle kävi kanssa sekaannuksia ensimmäisellä kasvatusrundilla, virheistä oppii ^^
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: zinzu - elokuu 14, 2015, 08:14:16 AP
Mul on niin paljon uusia suunnitelmia ja toimintatapoja ens vuodelle, et oikeen hirvittää...=D
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: 0lli - elokuu 14, 2015, 12:59:38 IP
Joo tähänkin harrastukseen saa kyllä paljon aikaa (ja rahaa) uppoamaan tarvittaessa :D
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: zinzu - elokuu 14, 2015, 13:42:43 IP
En mä laske kuluja =D =D mitä sitä hyvää harrastusta pilaamaan =D
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: unenkuva - elokuu 14, 2015, 13:49:43 IP
Kilohinta nousee aikalailla, mutta ei se olekaan pointtina :D
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: DP - elokuu 14, 2015, 14:02:53 IP
Lainaus käyttäjältä: 0lli - elokuu 14, 2015, 12:59:38 IP
Joo tähänkin harrastukseen saa kyllä paljon aikaa (ja rahaa) uppoamaan tarvittaessa :D
Se ei oo harrastus, jos siihen ei mee kaikki rahat. ;)
Otsikko: Vs: Heissan!
Kirjoitti: zinzu - elokuu 22, 2015, 21:38:50 IP
En mä ny ihan kaikkia =D =D mut eipä oo muita harrastuksia pahemmin kertynyt, ku kaikennäköinen viherpiiperrys vaan =D