Tämä kesä oli ensimmäinen chilin kasvatus kesäni, homma vei pikkusormen kautta koko käden, joten tässä sitä ny ollaan =D =D kasvaria hoivailen eteläisessä suomessa suurella rakkaudella.. perheeseen kuuluu itseni lisäksi 4 lapsukaista, joista tulee varmasti toisen polven chilikasvattajia ;) sellaisella innolla touhutaan =D
Tervetuloa mukaan :)
Meilläkin ekaluokkalainen tyttö sanoo, että "isi on chilihöpö"
Tervetuloa mukaan! Mitäs lajikkeita tänä kesänä oli kasvamassa? :)
Ei saa nauraa, mutta tänä kesänä tein niin nolon aloittelijan virheen, että kirjoitin chilien nimet väärällä kynällä.. kaikki oli kadonneet eräänä päivänä.. ja voi p****ele ku ottaa päähän.. Useampaa lajia oli lemon droppia, moruga scorpionia..
Mulle kävi kanssa sekaannuksia ensimmäisellä kasvatusrundilla, virheistä oppii ^^
Mul on niin paljon uusia suunnitelmia ja toimintatapoja ens vuodelle, et oikeen hirvittää...=D
Joo tähänkin harrastukseen saa kyllä paljon aikaa (ja rahaa) uppoamaan tarvittaessa :D
En mä laske kuluja =D =D mitä sitä hyvää harrastusta pilaamaan =D
Kilohinta nousee aikalailla, mutta ei se olekaan pointtina :D
Lainaus käyttäjältä: 0lli - elokuu 14, 2015, 12:59:38 IP
Joo tähänkin harrastukseen saa kyllä paljon aikaa (ja rahaa) uppoamaan tarvittaessa :D
Se ei oo harrastus, jos siihen ei mee kaikki rahat. ;)
En mä ny ihan kaikkia =D =D mut eipä oo muita harrastuksia pahemmin kertynyt, ku kaikennäköinen viherpiiperrys vaan =D