Moro!
Lyhyesti ja ytimekkäästi :D
Olen hiljattain kiinnostunut chilien kasvattamisesta ja upeeta hommaa tuntuu olevan. Kovasti kiinnostaa kokeilla erilaisia lajeja, kasvatustapoja.
29.11. Laitoinkin ensimmäiset siemenet multiin/kivivilloihin ja nopeasti tuntuu tapahtuvan!
Black Cobra
Devilś Brew
Hot tomato
Purira
Kaupan paprika
Kalustona on tällä hetkellä 2kpl 30w esl ja lämmitettävä taimialusta.
Piti kattoo esikatselu mutta painoinkin vääriä nappeja :D Mä oon niin kädetön näiden koneiden kanssa nykyään. Ps. Kuinka viestiin liitetään kuvia?
Kiinnostais alkaa pitämään päiväkirjaa :)
Lainaus käyttäjältä: Kaaleppi - joulukuu 09, 2015, 22:39:11 IP
Piti kattoo esikatselu mutta painoinkin vääriä nappeja :D Mä oon niin kädetön näiden koneiden kanssa nykyään. Ps. Kuinka viestiin liitetään kuvia?
Kiinnostais alkaa pitämään päiväkirjaa :)
Tuollapa (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10698.0) ohjeita. Lyhyesti, lataan kuvan jonnekkin (dropbox, yms palveluita, tosin ne ovat monesti maksullisia) ite käytän facebookkia, jonne tänne tulevat kuvat lataan "vain minä" faseen. Sitte kopioit kuvan urlin (hiiren toisella napilla kun kuva näkyvillä) ja tuolla tekstikentän yläpuolella on nappeja, jossa "lisää kuva"
Kiitos tästä!
Tervetuloa mukaan! :)