Morjens. Olen vasta aloittanut (joulukuu/2015) chiliharrastuksen ja tuntuu siltä että kun antaa pikkusormen niin se vie koko käden. Näin pääsi käymään. Näiltä sivuilta löytyy uskomattoman paljon tietoa ja ihan on mukava "opiskella" jälleen näistä chileistä. Vaikka koulunpenkiltä onkin aikaa 35 vuotta. Mutta tästä on hyvä jatkaa ja nyt jo iso kiitos etukäteen kaikille asiantuntijoille jotka edesautatte tän chilihullun opastamisessa. Olen laittanut itämään: Jalastaria, Black Cobraa, Devil`s Brewiä, Hot Tomatoa, Puriraa 7.12 ja (ne alkoivat itämään jo 6 päivän jälkeen) ja kaupan Habamarjoista siemeniä tänään. Kasvihuoneen tein itse kahvipusseista. T.Artsi.
Tervetuloa mukaan! :)
Tervetuloa foorumille! Ihan mielenkiintoinen setti sulla kasvamassa. 😁