Länsihelsinkiläistynyt primitiiviyksilö. Vastaanotti tänään Rocoton ja Anaheimin siemenet ja multasi ne vailla aiempaa lajiwhatsoeverkokemusta. Hakee foorumilta tietoa kasvatuksesta ja yrittää anella lisää siemeniä kasvatettavaksi kaupungin sisältä. Pitää tulisena peruspullotabascoa vahvempia makupaloja kiertäen ääripäät. Viettää ankeutusaikaa palatakseen neuvolatasoon. Omistamiensa keilapallojen määrä yhdeksän. Olkaa tervehdityt, oi jalot lajitoverit!
Tervetuloa mukaan! :)
Joo , tervetuloa chilin kasvatuksen ihmeelliseen maailmaan täältäkin!