ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: valtteri57 - tammikuu 30, 2016, 12:04:00 IP

Otsikko: valtteri57
Kirjoitti: valtteri57 - tammikuu 30, 2016, 12:04:00 IP
Tervehdys,

Tiedonjanossani liityin....muutama vuosi on tullut touhuttua chilien parissa ja tuossa kun kiroilin taas samaa asiaa kuin viimevuonna niin tuli mieleen että josko kysyis itseään viisaammilta...eikä aina löisi samaan mäntyyn päätään. Ja onhan tautijossainmäärin pahana niin lajitoverit on tervetulleita. Vaimo totesi että aina nää sun hommat keulii tosi pahasti, tää oli toissavuonna kun jokapaikassa oli joku taimi :D.
Otsikko: Vs: valtteri57
Kirjoitti: chilifellow - tammikuu 30, 2016, 15:33:22 IP
Tervetuloa foorumille!
Otsikko: Vs: valtteri57
Kirjoitti: Petteri Nuora - tammikuu 30, 2016, 16:46:01 IP
Joo , tervetuloa vaan
👍
Otsikko: Vs: valtteri57
Kirjoitti: 0lli - helmikuu 04, 2016, 20:55:01 IP
Tervetuloa mukaan!
Otsikko: Vs: valtteri57
Kirjoitti: Fundeeraaja - helmikuu 10, 2016, 21:18:55 IP
minulla ei ole vaimoa, vaan kämppä tällähetkellä täynnä isompaa ja pienempää tainta ja kolme lautallista lisää itämässä. tämä homma karkasi pahasti lapasesta, onneksi.  ;D
Otsikko: Vs: valtteri57
Kirjoitti: Trioniska - helmikuu 13, 2016, 21:00:44 IP
LainaaJa onhan tautijossainmäärin pahana niin lajitoverit on tervetulleita. Vaimo totesi että aina nää sun hommat keulii tosi pahasti, tää oli toissavuonna kun jokapaikassa oli joku taimi :D.

Nooh ei muuta kuin näytät mammalle Bluesmanin päiväkirjasta pari otetta ja toteat etä hanskassa tämä vielä ;)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16711.msg324700#msg324700

;)