Noniin terve vaan, tuli itekkin alotettua mahtava harrastus chilien parissa. Olen lapsesta asti pitänyt vahvasta ruuasta ja nykyäänkin jääkaapista löytyy jotain poppamiehen sooseja joten ajattelin kokeilla miten tuo kasvattaminen sujuisi :)
Asun tosiaan Hyvinkäällä avovaimoni kanssa, työskentelen ahlsell oy:n keskusvarastolla jossa myöhemmin tutustuinkin erääseen chilipäähän joka täällä foorumilla tunnetaankin nimellä trioniska. Sain häneltä hyvät opastukset aloittamiseen ja jokusen siemenen niin saa nähdä miten homma lähtee lapasesta :D
Nooh,
Ensimmäinen kausi näyttää yleensä hyvin pian mopon keulan paikan ;)
Tervetuloa mukaan ja satoisaa kesää! :)
Tervetuloa! Eiköhän se lapasesta lähde, sinullakin ;)