ALOITA TÄSTÄ => Uusien jäsenten esittelyt => Aiheen aloitti: Jarspa - maaliskuu 25, 2016, 09:43:40 AP

Otsikko: Jarspa tässä terve!
Kirjoitti: Jarspa - maaliskuu 25, 2016, 09:43:40 AP
Noniin terve vaan, tuli itekkin alotettua mahtava harrastus chilien parissa. Olen lapsesta asti pitänyt vahvasta ruuasta ja nykyäänkin jääkaapista löytyy jotain poppamiehen sooseja joten ajattelin kokeilla miten tuo kasvattaminen sujuisi :)
Asun tosiaan Hyvinkäällä avovaimoni kanssa, työskentelen ahlsell oy:n keskusvarastolla jossa myöhemmin tutustuinkin erääseen chilipäähän joka täällä foorumilla tunnetaankin nimellä trioniska. Sain häneltä hyvät opastukset aloittamiseen ja jokusen siemenen niin saa nähdä miten homma lähtee lapasesta :D
Otsikko: Vs: Jarspa tässä terve!
Kirjoitti: Trioniska - maaliskuu 25, 2016, 10:32:26 AP
Nooh,

Ensimmäinen kausi näyttää yleensä hyvin pian mopon keulan paikan ;)
Otsikko: Vs: Jarspa tässä terve!
Kirjoitti: 0lli - maaliskuu 30, 2016, 19:41:33 IP
Tervetuloa mukaan ja satoisaa kesää! :)
Otsikko: Vs: Jarspa tässä terve!
Kirjoitti: Jame - huhtikuu 01, 2016, 21:09:44 IP
Tervetuloa! Eiköhän se lapasesta lähde, sinullakin  ;)