Muuta => Muut harrastukset ja elämä => Aiheen aloitti: Whili - marraskuu 13, 2016, 15:04:31 IP

Otsikko: R.I.P. Leonard
Kirjoitti: Whili - marraskuu 13, 2016, 15:04:31 IP
Tääälläkun on suuruuksia muitakin muistettu niin

R.I.P.  Suuri sanataituri ja tulkitsija LEONARD COHEN

Hallelujah (https://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q)

(http://www.newyorker.com/wp-content/uploads/2012/02/leonard-cohen.jpg)
Otsikko: Vs: R.I.P. Leonard
Kirjoitti: Chilivaari - marraskuu 13, 2016, 22:52:55 IP
Kiitos linkistä, on kyllä vakuuttava veto 75-vuotiaalta ukolta.
Pariin päivään en ole muuta kuunnellut kuin Leonardia. Tämäkin biisi on monilla levyillä, mutta tuo Lontoon konsertin tulkinta on kyllä järisyttävä. Mies kypsyi vuosien vieriessä.

Viimeisin levyhän ilmestyi lokakuussa ja se on kyllä jo elämästä luopumista. Mies oli valmis.
Otsikko: Vs: R.I.P. Leonard
Kirjoitti: Rähinä-Reetta - marraskuu 14, 2016, 12:21:38 IP
Hallelujah on ehkä ärsyttävin biisi minkä tiedän, siksi että niin moni yrittää laulaa sitä kaikenmaailman kinkereissä. Joihinkin asioihin ei vaan pitäisi koskea.