Muuta => Muut harrastukset ja elämä => Aiheen aloitti: Whili - helmikuu 03, 2018, 00:23:14 AP

Otsikko: Super Bowl
Kirjoitti: Whili - helmikuu 03, 2018, 00:23:14 AP
Siis ihan oikeesti !!   
Kekä haluaa kattella puikulapallon vuoden kohokohtaa ??
Mun telkkarista alkoi tulemaan tuollaista ihan ilman tahtoani  :o :o  Mitään en lajista ymmärrä enkä halua alkaakkaan..

Taaloja tuossa liikkuu, joteenka joku saattaa tuosta olla kiinnostunu....

Vai onko ?? ??
Otsikko: Vs: Super Bowl
Kirjoitti: NPhoBiaz - helmikuu 03, 2018, 10:53:42 AP
Käpypalloa ei tule katseltua muuten, mutta on toi super kulho sen verran viihdyttävä tapahtuma että katseltua tulee joka vuosi. 8)
Otsikko: Vs: Super Bowl
Kirjoitti: jussa - helmikuu 04, 2018, 00:50:33 AP
Minä taas en yleensä ole kovin innostunut urheilun seuraamisesta, mutta olen tykännyt käydä Pyynikin kentällä katsomassa Saintsin ja Ghosthuntersin pelejä.
Otsikko: Vs: Super Bowl
Kirjoitti: Mango Sauce - helmikuu 05, 2018, 00:07:14 AP
Katsokaa Rugbya
Siinä sentään pallo liikkuu eikä pysähdellä viiden sekunnin välein kuten jenkkifutiksessa ;)