Siis ihan oikeesti !!
Kekä haluaa kattella puikulapallon vuoden kohokohtaa ??
Mun telkkarista alkoi tulemaan tuollaista ihan ilman tahtoani :o :o Mitään en lajista ymmärrä enkä halua alkaakkaan..
Taaloja tuossa liikkuu, joteenka joku saattaa tuosta olla kiinnostunu....
Vai onko ?? ??
Käpypalloa ei tule katseltua muuten, mutta on toi super kulho sen verran viihdyttävä tapahtuma että katseltua tulee joka vuosi. 8)
Minä taas en yleensä ole kovin innostunut urheilun seuraamisesta, mutta olen tykännyt käydä Pyynikin kentällä katsomassa Saintsin ja Ghosthuntersin pelejä.
Katsokaa Rugbya
Siinä sentään pallo liikkuu eikä pysähdellä viiden sekunnin välein kuten jenkkifutiksessa ;)