Oon monta vuotta sitten kasvattanut muutaman chilin, nyt tarkoitus koittaa uudemman kerran. Pink Habaneron siemenet ovat hakusessa; jos jollakin ystävällisellä immeisellä löytyisi ylimääräisiä niin niille löytyisi käyttöä. Ostan halvalla tai otan vastaan lahjoituksena (koska köyhyys ja kurjuus). Kiitos ja kumarrus ;D
No terve. Meetpä äkkiä asiaan. Miksi Pink Habanero? Mulla olisi ylimääräisiä Orange Blob taimia. Minkälaista käyttöolosuhdetta siemenille olisi tarjolla?
Terveppä terve! Eiku chiliä kasvattamaan. :chili: