Kasvatus ja yleinen chilitieto => Aloittelijan ja yleisten chilikysymysten nurkka => Valaisimet chilinkasvatukseen => Aiheen aloitti: Chiliboyjimmy - elokuu 01, 2020, 15:00:28 IP

Otsikko: Talvella Valo
Kirjoitti: Chiliboyjimmy - elokuu 01, 2020, 15:00:28 IP
Hei,

Kyselisin näin Chili-uran alottelijana, että onko talvella lisävalo pakollinen? Olen siis ymmärtänyt ettei kesällä tarvitse esim. parveke kasvatuksessa?
Otsikko: Vs: Talvella Valo
Kirjoitti: Dillep - syyskuu 23, 2020, 21:42:39 IP
Jos talvetat chilejä, niin ei taida olla niin pakollinen. Jos taasen haluat kasvattaa talvella niin on pakollinen. Chilit eivät oikein kasva kunnolla ilman valoa talvisin, tai sitten niistä tulee sellasia korkeita kaatuilevia risuja.