Hei,
Kyselisin näin Chili-uran alottelijana, että onko talvella lisävalo pakollinen? Olen siis ymmärtänyt ettei kesällä tarvitse esim. parveke kasvatuksessa?
Jos talvetat chilejä, niin ei taida olla niin pakollinen. Jos taasen haluat kasvattaa talvella niin on pakollinen. Chilit eivät oikein kasva kunnolla ilman valoa talvisin, tai sitten niistä tulee sellasia korkeita kaatuilevia risuja.