oiskohan kenelläkään chilimarinadi reseptiä?? :)
Täältä löytyi ainakin jonkinlaista http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=769
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=779
theBro, onko sinulla useinkin tapana käyttää marmeladia marinadin tilalla? :lol:
Lainaus käyttäjältä: "Riksa"theBro, onko sinulla useinkin tapana käyttää marmeladia marinadin tilalla? :lol:
Todellakin. Mielenkiintoista.
Tarjoavat marmeladireseptejä, kun hemmo pyytää marinadireseptiä...
Lukihäiriö perhaps??
Oho olen tyhmä taisin lukea vähän huolimattomasti :oops:
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=766&highlight=marinadi
Lainaus käyttäjältä: "Riksa"theBro, onko sinulla useinkin tapana käyttää marmeladia marinadin tilalla? :lol:
Nuo on niin samankaltaset sanat, että pitää seuraavan kerran tavata hitaasti ja huolella. Ei sillä, vois kai sitä marmeladillakin koittaa marinoida (jos ei todellakaan ole mitään parempaa tarjolla). Kai siitä jotain makua jää.