Ruoanlaitto ja ravintolat => Kodin mausteinen kokkaus => Erikoisuudet => Aiheen aloitti: Haba-Nero - kesäkuu 08, 2006, 18:13:50 IP

Otsikko: mistä saisin chilimarinadi reseptin?
Kirjoitti: Haba-Nero - kesäkuu 08, 2006, 18:13:50 IP
oiskohan kenelläkään chilimarinadi reseptiä?? :)
Otsikko: mistä saisin chilimarinadi reseptin?
Kirjoitti: Kanto - kesäkuu 08, 2006, 18:38:03 IP
Täältä löytyi ainakin jonkinlaista http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=769
Otsikko: mistä saisin chilimarinadi reseptin?
Kirjoitti: theBro - kesäkuu 09, 2006, 08:42:52 AP
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=779
Otsikko: mistä saisin chilimarinadi reseptin?
Kirjoitti: Herpiili - kesäkuu 10, 2006, 21:43:46 IP
theBro, onko sinulla useinkin tapana käyttää marmeladia marinadin tilalla?  :lol:
Otsikko: mistä saisin chilimarinadi reseptin?
Kirjoitti: Tupakka - kesäkuu 11, 2006, 01:29:31 AP
Lainaus käyttäjältä: "Riksa"theBro, onko sinulla useinkin tapana käyttää marmeladia marinadin tilalla?  :lol:

Todellakin. Mielenkiintoista.

Tarjoavat marmeladireseptejä, kun hemmo pyytää marinadireseptiä...

Lukihäiriö perhaps??
Otsikko: mistä saisin chilimarinadi reseptin?
Kirjoitti: Kanto - kesäkuu 11, 2006, 11:33:57 AP
Oho olen tyhmä taisin lukea vähän huolimattomasti :oops:
Otsikko: mistä saisin chilimarinadi reseptin?
Kirjoitti: Herpiili - kesäkuu 11, 2006, 21:34:57 IP
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=766&highlight=marinadi
Otsikko: mistä saisin chilimarinadi reseptin?
Kirjoitti: theBro - kesäkuu 13, 2006, 22:02:06 IP
Lainaus käyttäjältä: "Riksa"theBro, onko sinulla useinkin tapana käyttää marmeladia marinadin tilalla?  :lol:

Nuo on niin samankaltaset sanat, että pitää seuraavan kerran tavata hitaasti ja huolella. Ei sillä, vois kai sitä marmeladillakin koittaa marinoida (jos ei todellakaan ole mitään parempaa tarjolla). Kai siitä jotain makua jää.