käytin mitä kaapista löysin, ja hyvää tuli:
jokken kebab kastiketta
lingham´s chilli kastiketta
ketsuppia
kokista
aromisuolaa
tuo kokis vähän ihmetyttää. Täytyypä kokeilla naudanlihaan --->
Kokis tai Dr. Pepper toimii loistavasti noissa marinadeissa. Muutenkin tuovat hieman makua, mutta niiden sisältämä sokeri auttaa saamaan entistäkin nätimmän pinnan pihviin...olettaen, ettei sitä pintaa polta ;)
-Sale