Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: Sauli Särkkä - syyskuu 05, 2006, 22:58:30 IP

Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Sauli Särkkä - syyskuu 05, 2006, 22:58:30 IP
Kun muillakin, niin sitten meillä Oulun seudulta (50-100km säteeltä) ylöspäin aina Nuorgamiin asti myös!

Oulunsalossa vaikutetaan, eli Oulusta n. 10km lounaaseen. Suomen 2. vilkkain lentokenttä löytyy täältä.



-Sale
Otsikko: Re: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: calm - syyskuu 06, 2006, 09:34:49 AP
Lainaus käyttäjältä: "Sauli Särkkä"Kun muillakin, niin sitten meillä Oulun seudulta (50-100km säteeltä) ylöspäin aina Nuorgamiin asti myös!
Nykyään sijainti on Oulussa, yliopiston lähistöllä. Ivalossa ei chilit jaksaneet tuottaa satoa, niin piti siirtyä vähän etelämmäs. ;)
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Ipu - syyskuu 06, 2006, 13:51:43 IP
Täällä Oulussa majaillaan, teknologiakylän lähettyvillä

--Ipu
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: PK - syyskuu 07, 2006, 00:19:20 AP
Oulun keskustassa, lähitulevaisuudessa osoite löytyy Limingasta.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Omskakas - lokakuu 06, 2006, 18:15:28 IP
hep!
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: PK - lokakuu 06, 2006, 21:41:59 IP
Olisko joku miitti paikallaan? Ei sen puoleen, rumia jätkiä saa katella muutenkin. Tosin vois sitä kännissä tyhmempiäkin juttuja keksiä ;)
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Omskakas - lokakuu 07, 2006, 00:18:01 AP
Lainaus käyttäjältä: "PK"Ei sen puoleen, rumia jätkiä saa katella muutenkin.

En minä noista muista tiedä, mutta minä ainakin olen vaan v*tun kaunis!  :D
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Anonymous - marraskuu 18, 2006, 11:31:29 AP
Shakira is having sex!
http://shakiranudeworld.info/movies/60586
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Sauli Särkkä - joulukuu 26, 2006, 20:37:20 IP
Niin, pitäisikös Oulun seudun chilistien hieman kilistellä jossain vaiheessa? Itellä ei kyllä ole mitenkään suuria varastoja, mutta lähinnä vois kävästä jossain parilla lasillisella juttelemassa niitä-näitä, jne..


-Sale
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: calm - joulukuu 28, 2006, 12:12:13 IP
Lainaus käyttäjältä: "Sauli Särkkä"Niin, pitäisikös Oulun seudun chilistien hieman kilistellä jossain vaiheessa? Itellä ei kyllä ole mitenkään suuria varastoja, mutta lähinnä vois kävästä jossain parilla lasillisella juttelemassa niitä-näitä, jne..
Tuorevarannot on tähän aikaan vuodesta jo ihan nollilla,  mutta ensi vuoden aikataulut ovat aikalailla tyhjää täynnä. Olisihan sitä jo aika paikalliseen kansanosaankin tutustua, joten aikoja ja paikkoja vaan ehdottelemaan.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: calm - helmikuu 28, 2007, 20:56:53 IP
Kun tässä nyt hiihtolomaviikkokin kovaa vauhtia lähestyy, niin mahtaisiko Oulun alueen kiireiset pisnesmiehet ja -naiset ehtiä moisella viikolla toisiaan tapaamaan? Formaattina voisi olla esimerkisi erittäin epämuodollinen tapaaminen jossain keskustan juomaa ja/tai ruokaa tarjoavassa liikkeessä jonkin päivän iltana. Tietysti, jos kaikki ovat lomaviikolla lomalla jossain kaukana, niin vaikkapa seuraavaakin viikkoa sopii ehdottaa.

Jotta hommassa olisi jotain konkreettistakin, niin ehdotan ajaksi 7.3. ja paikaksi Oluthuone Leskistä.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Omskakas - helmikuu 28, 2007, 22:37:09 IP
Tää Oulun kaunein poika on valitettavasti koko kevään muualla.  :wink:
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Aessu - helmikuu 28, 2007, 22:47:33 IP
Hep yks pudasjärveläinen ilmoittautuu! tuo 7.3 on ehkä ihan ok... siis jos saan yöpaikan Oulusta :D. (itselläni kun tuo olut tekee vähän turhankin hyvin kauppansa)
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: calm - maaliskuu 05, 2007, 09:36:18 AP
Innostuneita ei foorumilta kasapäin ilmennyt ja irkin puolella viihtyvilläkin on esteitä kyseisenä ajankohtana -> Siirretäänpä jälleen hamaan tulevaisuuteen.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Nalle - huhtikuu 04, 2007, 11:50:18 AP
Voisin olla myös kiinnostunut miittailemisesta, jos kaltaiseni chili-n00b mukaan lasketaan! Oulun keskustan lähistöllä sijaitsen.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: kookoskuitu - tammikuu 21, 2008, 18:55:12 IP
Itse majailen oulun etelä naapurissa kempeleessä.. Hiihtoloma sopis kyl mainiosti, mut jos ei tulijoita ole niin pitemmälle tulevaissuuta en osaa ennustaa..

Btw. pystyykö olut huoneella tilaamaan vaikka lasin lonkkua tai viiniä kun en keliakian vuoksi olutta suosi.?
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Aessu - tammikuu 21, 2008, 20:22:46 IP
heh, et taida olla kuin vuoden myöhässä ;)
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: calm - tammikuu 22, 2008, 10:02:24 AP
Mitäs se vuoden myöhässäolo haittaa. Voidaanhan tätä taas kysellä, josko paikkakunnalle innostuneita tälle vuotta riittää?
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: kookoskuitu - tammikuu 24, 2008, 18:16:24 IP
Lainaus käyttäjältä: "Aessu"heh, et taida olla kuin vuoden myöhässä ;)
oho :D
Mut ois hieno jos tänä vuonna sais porukkaa kasaan?
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: NaokiSoma - tammikuu 24, 2008, 18:41:59 IP
Lainaus käyttäjältä: "kookoskuitu"
Lainaus käyttäjältä: "Aessu"heh, et taida olla kuin vuoden myöhässä ;)
oho :D
Mut ois hieno jos tänä vuonna sais porukkaa kasaan?
Joo, jos ei muuten niin sitten loppukesästähän on chilifestivaali vuorossa Nallikarissa :wink:.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Sauli Särkkä - tammikuu 26, 2008, 22:25:12 IP
Jepjep, Nallikarissa loppukesästä, mutta kevättalven/kevään ajalle voisi jotain pientä miittinkiä suunnitella johonkin väliin. Hiihtoloma olisi itse asiassa eräs potentiaalinen väli, jolloin voisi jonkunlaisen iltaman viettää. Hottia ruokaa saanee jostakin paikallisesta ravintelista, mutta tärkeintä lienee se samanhenkinen seura.

Viikko 10: kenelle passaa? Kenellä olisi tilaa järjestää istumapaikat 5-15 hengelle?


-Sale
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Aessu - tammikuu 27, 2008, 11:29:41 AP
Mulle passaisi, ja olisi tilaa, mutta pudasjärvi taitaa olla liian kaukana.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: calm - helmikuu 03, 2008, 12:01:52 IP
Lainaus käyttäjältä: "Sauli Särkkä"Hottia ruokaa saanee jostakin paikallisesta ravintelista, mutta tärkeintä lienee se samanhenkinen seura.

Viikko 10: kenelle passaa? Kenellä olisi tilaa järjestää istumapaikat 5-15 hengelle?
Passaahan se, ainakin jostain kohtaa. Tilaakin löytyy kyllä, josko ei johonkin ravintolaan haluta ihmisillä mennä.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: ottulo - helmikuu 03, 2008, 12:43:54 IP
Lainaus käyttäjältä: "calm"
Lainaus käyttäjältä: "Sauli Särkkä"Hottia ruokaa saanee jostakin paikallisesta ravintelista, mutta tärkeintä lienee se samanhenkinen seura.

Viikko 10: kenelle passaa? Kenellä olisi tilaa järjestää istumapaikat 5-15 hengelle?
Passaahan se, ainakin jostain kohtaa. Tilaakin löytyy kyllä, josko ei johonkin ravintolaan haluta ihmisillä mennä.

Itse en ole ollut vielä mukana tapaamisissa, sen verran hiljattain tämän harrastuksen aloin.
Tuli vain mieleen, että kun kerran syksymmällä on Nallikarissa festivaali, niin eikö kannattaisi pyrkiä saamaan muut tapaamiset etelämmäs? Tietenkin voi Oulussa järjestää kahdestikin, jos kiinnostusta löytyy tai jos muualla ei ole paikkoja, mutta muuten tulee sellainen olo, ettei kannata kahta kertaa samassa paikassa pitää.



E: Kannatti katsoa uudestaan, tämä ketjuhan on siis nimenomaan näiden pohjoisten veljien ja sisarien tapaamisiin liittyvä. Ei aina pysy aivot perässä kun ajatus kulkee niin nopeasti... :brick:
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: NaokiSoma - helmikuu 03, 2008, 14:20:01 IP
Lainaus käyttäjältä: "Noseless"Itse en ole ollut vielä mukana tapaamisissa, sen verran hiljattain tämän harrastuksen aloin.
Tuli vain mieleen, että kun kerran syksymmällä on Nallikarissa festivaali, niin eikö kannattaisi pyrkiä saamaan muut tapaamiset etelämmäs? Tietenkin voi Oulussa järjestää kahdestikin, jos kiinnostusta löytyy tai jos muualla ei ole paikkoja, mutta muuten tulee sellainen olo, ettei kannata kahta kertaa samassa paikassa pitää.
Sitten kannattaa ehdotella tuonne->
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewforum.php?f=28
tapaamista omalle paikkakunnalle.

Tässä keskusteluketjussa ei yhdistyksellä ole osaa eikä arpaa; ihan siis omatoimisuutta vain kaivataan :wink:.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: manux - helmikuu 25, 2008, 10:44:54 AP
Vaikka oharoijien kuningas olenkin niin viikot 10 ja 11 sopisi miitille ja voisin jopa luvata tulla paikalle enkä vain aikoa.

Mieluisin miittipaikka olisi jokin keskustan ravintola/pubi tms. Ruuat amarillossa/new bombayssa ja parit bisset päälle? Kyllä noista oluthuoneista saa myös lonkeroa/viiniä/jne.

Keskustamiittiä puoltaisi se, ettei kenenkään tarvisi paljoa järjestellä ja keskustaan lienee helppo päästä bussilla/pyörällä lähimailtakin. Jos porukka haluaa jatkaa pitempään niin tuosta varmaan karsitulla väkimäärällä pystyisi yhdellä tilataksilla siirtymään jatkopaikkaan suht huokeasti.

Multa löytyis miittiin pakkasesta pepperin hapsuja ja rocotoja ihmeteltäväks. Omat sadot on tainnut tulla syötyä niin ettei niistä juurikaan ole maistiaisia enää jäljellä.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: calm - helmikuu 27, 2008, 09:46:46 AP
Lainaus käyttäjältä: "<manux>"Vaikka oharoijien kuningas olenkin niin viikot 10 ja 11 sopisi miitille ja voisin jopa luvata tulla paikalle enkä vain aikoa.

Mieluisin miittipaikka olisi jokin keskustan ravintola/pubi tms. Ruuat amarillossa/new bombayssa ja parit bisset päälle? Kyllä noista oluthuoneista saa myös lonkeroa/viiniä/jne.
Muut päivät paitsi keskiviikko viikolla 10 olisivat kyllä edelleen toiminnalle sopivia. New Bombay soveltuisi varmaankin varsinaiseen syömiseen paremmin - Amarilloon voisi sitten mennä tilaamaan jälkiruuat dipillä enintään.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: manux - helmikuu 27, 2008, 13:09:12 IP
Mullekin sopis myös edelleen viikko 10. Paras päivä olis perjantai, kun ei tarvi miettiä töihin ehtimistä seuraavana aamuna :)

Löytyykös muita kuin minä ja calm, jotka pääsisivät paikalle?
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: NaokiSoma - helmikuu 28, 2008, 10:37:10 AP
Lainaus käyttäjältä: "<manux>"Löytyykös muita kuin minä ja calm, jotka pääsisivät paikalle?
Influenssan kourissa vieläkin ollessani en usko että ruoka vielä ensi viikollakaan maittaa. Tämä kertaa jää siis väliin.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: manux - helmikuu 29, 2008, 18:41:15 IP
Voiiv.... Mullekin tuli estettä 10 viikon perjantaille ja lauantaille yllättäen. Joudun työkeikalle pois paikkakunnalta. Mutta mites seuraavan viikon perjantai kävis jengille. Löytyskö miittaajia(14.3) ?
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Sauli Särkkä - maaliskuu 05, 2008, 21:44:48 IP
Allekirjoittaneella myös "loma" päällä loppuviikosta, eli olen jumissa kotioloissa. Viikon verran eteenpäin voisi olla jopa teoreettiset mahdollisuudet onnistua - ainakin jotain pienimuotoista tapaamista jossakin pubisssa/ravintelissa vaikka tosiaan sillä parilla bissellä. Vielä, kun saisi tuon vaimon ymmärtämään.. ;)


-Sale
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: calm - maaliskuu 13, 2008, 18:44:08 IP
Nyt kun 14.3. alkaa olla melko likellä, niin mikä lie ihmisten menotilanne?
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: NaokiSoma - maaliskuu 14, 2008, 08:53:39 AP
Kuten taisin jo aiemmin ilmoitella, niin en ole tulossa. Influenssan jälkitaudiksi pukkasi angiinan, joten antibioottikuurilla ei viitsi lähteä kaupungille pyörimään.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: Maakari - maaliskuu 23, 2008, 09:48:41 AP
Onkos kesällä tulossa chilimiittejä pohjois-suomeen?
Vai otetaanko sinne mukaan näin nuoria?  :roll:
Ois mukava vähän päässä näkemään kokeneempia chilien kasvattajia.
Otsikko: Pohjois-Suomen laavanpiereskelijät
Kirjoitti: NaokiSoma - maaliskuu 23, 2008, 14:41:17 IP
Lainaus käyttäjältä: "Maakari"Onkos kesällä tulossa chilimiittejä pohjois-suomeen?
Vai otetaanko sinne mukaan näin nuoria?  :roll:
Ois mukava vähän päässä näkemään kokeneempia chilien kasvattajia.
Tuolta löytyy->
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=4220