reseptejä moneen junaan, mukana on myös todellisia helmiä..
http://www.yle.fi/ylex/arkisto/sivu.6.shtml
ja täältä
http://www.finfood.fi/finfood/ff.nsf/f5bfdd900b7de792c22568e900687e49/aba4a5a4727efde3c2256d81002fc5e8/$FILE/torkeenhyvaa.pdf
Nuo ensimmäisen linkin "reseptit"... :shock:
Viiliä ja sokeria saarioisten pizzan päälle?
No, jos "mätöstä" on tosiaan kysymys, mitä nyt kaapissa sattuu olemaan. Ite söisin kyllä erikseen ton viilin ja sokerin, karmee ajatus pistää kaikkee sekasin ihan vaan kokeen vuoks, tunnen tapauksia. Esim makaronia ja suklaakonvehteja, joista osa lattialla....