Ruoanlaitto ja ravintolat => Kodin mausteinen kokkaus => Erikoisuudet => Aiheen aloitti: Pertsa - syyskuu 07, 2006, 13:07:02 IP

Otsikko: opiskelijamättöä
Kirjoitti: Pertsa - syyskuu 07, 2006, 13:07:02 IP
reseptejä moneen junaan, mukana on myös todellisia helmiä..

http://www.yle.fi/ylex/arkisto/sivu.6.shtml

ja täältä

http://www.finfood.fi/finfood/ff.nsf/f5bfdd900b7de792c22568e900687e49/aba4a5a4727efde3c2256d81002fc5e8/$FILE/torkeenhyvaa.pdf
Otsikko: opiskelijamättöä
Kirjoitti: thp - syyskuu 07, 2006, 13:17:58 IP
Nuo ensimmäisen linkin "reseptit"...  :shock:

Viiliä ja sokeria saarioisten pizzan päälle?
Otsikko: opiskelijamättöä
Kirjoitti: Liana7 - kesäkuu 28, 2007, 21:28:47 IP
No, jos "mätöstä" on tosiaan kysymys, mitä nyt kaapissa sattuu olemaan. Ite söisin kyllä erikseen ton viilin ja sokerin, karmee ajatus pistää kaikkee sekasin ihan vaan kokeen vuoks, tunnen tapauksia. Esim makaronia ja suklaakonvehteja, joista osa lattialla....