Ruoanlaitto ja ravintolat => Kodin mausteinen kokkaus => Erikoisuudet => Aiheen aloitti: Tepi - syyskuu 28, 2006, 08:20:47 AP

Otsikko: Chili NäkkäriPizza
Kirjoitti: Tepi - syyskuu 28, 2006, 08:20:47 AP
Eilen illalla iski äkillinen pizzan halutus- kello oli jo sen verran paljon etten viittinyt kylällekään lähteä- tuotekehitin ao. reseptin tyylillä "mitä kaapissa oli"....

- 1kpl "pientä pyöreää" seesamivehnä näkkileipää
- 1tl tomaatti pyrettä
- 1/2tl öljyä
- 1/4 hapsu siivuina
- juustoa
- oreganoa
- mustapippuria

Mausteet&öljy&tomaattipyre näkkärin päällä sekaisin- sen päälle hapsusiivut ja päälle pari siivua juustoa...koko komeus 30sekunniksi mikroon.
...ja hyvää oli x4.  :P
Otsikko: Chili NäkkäriPizza
Kirjoitti: Sahkolaite - syyskuu 28, 2006, 10:01:51 AP
Margarita-pitza chilillä, ei hassumpi idea.