Kasvatus ja yleinen chilitieto => Chililajikkeiden arvostelut => Aiheen aloitti: calm - marraskuu 18, 2006, 17:46:13 IP

Otsikko: C04459 c. chinense
Kirjoitti: calm - marraskuu 18, 2006, 17:46:13 IP
(http://calm.iki.fi/chilikuvat/c04459-2006-08-25.jpg)(http://calm.iki.fi/chilikuvat/c04459-marja.jpg)

Kummallinen chinense. Marjat malliltaan ihan kuin cayennella. Yksi marja tosin vain kypsäksi asti pääsi, kun kesä loppui kesken. Pituus marjalla muutama sentti, halkaisija puolisen senttiä, väri keltainen. Todella selvä chinense-aromi, tulisuus kovaa luokkaa, köhityttää jo leikatessa. Kasvi malliltaan hyvin kompakti ja tiheä.
Otsikko: Re: C04459 c. chinense
Kirjoitti: Aji Inferno - marraskuu 19, 2006, 02:49:34 AP
Lainaus käyttäjältä: "calm"(http://calm.iki.fi/chilikuvat/c04459-2006-08-25.jpg)(http://calm.iki.fi/chilikuvat/c04459-marja.jpg)

Kummallinen chinense. Marjat malliltaan ihan kuin cayennella. Yksi marja tosin vain kypsäksi asti pääsi, kun kesä loppui kesken. Pituus marjalla muutama sentti, halkaisija puolisen senttiä, väri keltainen. Todella selvä chinense-aromi, tulisuus kovaa luokkaa, köhityttää jo leikatessa. Kasvi malliltaan hyvin kompakti ja tiheä.

Saattaa olla hybridi annuumin kanssa, ja luultavimmin onkin... Mutta väliäkös tuolla, jos maku on kohdallaan!
Otsikko: C04459 c. chinense
Kirjoitti: Ona P - marraskuu 19, 2006, 13:37:41 IP
Monta kasvia tuossa ämpärissä on?
Otsikko: C04459 c. chinense
Kirjoitti: Tupakka - marraskuu 19, 2006, 13:44:12 IP
Lainaus käyttäjältä: "Pano"Monta kasvia tuossa ämpärissä on?

Luultavasti vain yksi hyvin haarautunut kasvi.
Otsikko: C04459 c. chinense
Kirjoitti: calm - marraskuu 20, 2006, 09:37:22 AP
Lainaus käyttäjältä: "Pano"Monta kasvia tuossa ämpärissä on?
Yksihän siinä vaan on. Iloisesti haarautuu tuommoiseksi.
Otsikko: C04459 c. chinense
Kirjoitti: Ona P - marraskuu 20, 2006, 17:56:11 IP
Hienon näkönen kyllä.