Onkos kukaan tehnyt? Itse tajusin etten koskaan ole maistanut moisia ja tuli silti pakottava tarve saada nuita.
Tuleeko siihen jonkinlainen chilisoossi vaan täytteeksi? Jos niin millainen? :?
Illan leffaa varten kuumottais tehdä kasa chili hodareita. Ehtis vielä leipoo itse sämpylätkin ja hakee kaupasta vähän soijanakkeja... hmmm.. :roll: Ja ehkä Jalapenoja väliin. :? voisi toimia.
ite oon nakellu koirien väliin mitä kaapista sattuu löytymään:
jaliksia/säilöttyjä aji habaneroja, chippeä sikana ja ketsuppia+muuta roipetta.
myös tulinen bbq soosi sanoo <3
TOIMII!
Oikeassa chilidogissa on chilia eli siis chilipataa sen nakin paalla.
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=1491&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
http://www.chilidog.org/
Ihan vaan tavallinen hodari jalluviipaleilla kurkkusalaatin sijaan ja jollain sinappisella chilisoosillakin on hyvaa, mutta ei sama kuin aito chilidog.