Ruoanlaitto ja ravintolat => Kodin mausteinen kokkaus => Erikoisuudet => Aiheen aloitti: AvaruusKatti - heinäkuu 12, 2007, 18:11:18 IP

Otsikko: Chili hodarit?
Kirjoitti: AvaruusKatti - heinäkuu 12, 2007, 18:11:18 IP
Onkos kukaan tehnyt? Itse tajusin etten koskaan ole maistanut moisia ja tuli silti pakottava tarve saada nuita.

Tuleeko siihen jonkinlainen chilisoossi vaan täytteeksi? Jos niin millainen?  :?

Illan leffaa varten kuumottais tehdä kasa chili hodareita. Ehtis vielä leipoo itse sämpylätkin ja hakee kaupasta vähän soijanakkeja... hmmm..  :roll: Ja ehkä Jalapenoja väliin.  :?  voisi toimia.
Otsikko: Chili hodarit?
Kirjoitti: Pertsa - heinäkuu 12, 2007, 18:44:06 IP
ite oon nakellu koirien väliin mitä kaapista sattuu löytymään:
jaliksia/säilöttyjä aji habaneroja, chippeä sikana ja ketsuppia+muuta roipetta.
myös tulinen bbq soosi sanoo <3
TOIMII!
Otsikko: Chili hodarit?
Kirjoitti: svalli - heinäkuu 12, 2007, 21:05:59 IP
Oikeassa chilidogissa on chilia eli siis chilipataa sen nakin paalla.
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=1491&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

http://www.chilidog.org/


Ihan vaan tavallinen hodari jalluviipaleilla kurkkusalaatin sijaan ja jollain sinappisella chilisoosillakin on hyvaa, mutta ei sama kuin aito chilidog.