Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: tknummelin - heinäkuu 30, 2007, 19:31:13 IP

Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: tknummelin - heinäkuu 30, 2007, 19:31:13 IP
Täytyy yhdistyksen jäseniltä pyytää erikseen ilmoittautumista tähän ketjuun, koskapa pitää sitä ruokapuolta järjestää.

Eli eikun käpälää ylös, ketkä on tulossa \o
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Espelt - heinäkuu 30, 2007, 19:50:24 IP
No minä ainakin.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: ilmari - heinäkuu 30, 2007, 20:04:25 IP
hep minulle ruokaa tulinen vaihto ehto makoisaa
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Veikko - heinäkuu 30, 2007, 21:04:45 IP
tulossa ollaan.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: habanero - heinäkuu 30, 2007, 21:29:02 IP
Olen tulossa.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Aji Inferno - heinäkuu 30, 2007, 22:11:24 IP
Tulossa!  :P
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Tupakka - heinäkuu 31, 2007, 08:18:07 AP
Juujuu.. kyllä sinne tullaan.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: arse - heinäkuu 31, 2007, 10:52:28 AP
tullaan tullaan
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Macc - heinäkuu 31, 2007, 11:52:07 AP
\o Näillä näkymin tulossa ollaan...
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: luppis - heinäkuu 31, 2007, 12:00:14 IP
hep \o
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: tso - heinäkuu 31, 2007, 13:57:54 IP
hep kanssa
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: cornell - heinäkuu 31, 2007, 21:48:43 IP
tulossa joo
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: papr-ika - heinäkuu 31, 2007, 21:56:20 IP
jeppis o/
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Sauli Särkkä - elokuu 01, 2007, 00:57:56 AP
Möy o/


-Sale
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: mnyman - elokuu 01, 2007, 07:12:58 AP
\o
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: stkr - elokuu 01, 2007, 09:09:30 AP
Olen tulossa.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Pertsa - elokuu 01, 2007, 09:20:01 AP
kainy....
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: hejkki - elokuu 01, 2007, 16:29:08 IP
no jopas. jospa minäkin sitten :)  :!:
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: calm - elokuu 02, 2007, 12:02:37 IP
Joo-o.
Otsikko: Miitti
Kirjoitti: saulir - elokuu 02, 2007, 19:54:13 IP
Joo...Yksi jäsen ja avopuokki ;)
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Herra 47 - elokuu 02, 2007, 20:20:05 IP
hep hep hep... tietysti tulen...  :D

paitsi jos työnantaja sattuu keksimään jotain ikävää...  :evil:  vaikka olen jo ilmoittanut etten ole tuolloin käytettävissä
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Clown^ - elokuu 03, 2007, 23:22:12 IP
tulossa ollaan jos vain vapaapäivän saan vappaaksi eli eiköhän :)
Otsikko: Moi Kaikille!
Kirjoitti: Chilinisti - elokuu 06, 2007, 00:21:07 AP
Passaako sinne chilimiittiin tulla vaikka ei vielä ole jäsenenä yhdistyksessä?
Otsikko: Re: Moi Kaikille!
Kirjoitti: Tupakka - elokuu 06, 2007, 02:35:44 AP
Lainaus käyttäjältä: "Chilinisti"Passaako sinne chilimiittiin tulla vaikka ei vielä ole jäsenenä yhdistyksessä?

Totta kai. Kaikille avoin!

Tämä ketju taitaa käsittääkseni olla vain sitä varten kun yhdistyksen jäsenet tais saada ilmaset kebabit vai miten se oli.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Chilinisti - elokuu 06, 2007, 10:53:24 AP
Juu täytyy tulla käymään. Kyllä kun noita teidän juttuja lueskelee niin aika extreme hommaa tuntuu olevan. Hämärän rajamailla tapahtuvaa äärimmäistä kokemusta.. Tuskan kuvaukset hyvin realistisia ja tulee mieleen getsemanen ahdistukset..  :twisted:  :lol:  :twisted:  Olen 15v syönyt chiliä säännöllisesti ja voin vaan kuvitella minkälaisia kokemuksia on noiden vahvimpien lajikkeiden syönti. No.. pepperkingiltä on tulossa shu 600 000-4000 000 tavaraa eiköhän niistä jo löydy mulle sellainen kokemus että tiedän mistä puhutte.. mulla on pahin tähän asti ollut se että suu kestää mutta suolisto ei.  :cry:
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: tknummelin - elokuu 06, 2007, 15:54:17 IP
Lainaus käyttäjältä: "Chilinisti"mulla on pahin tähän asti ollut se että suu kestää mutta suolisto ei.  :cry:

Suolisto ja suu oppii aikanaan...ihminen ei koskaan  :lol: Mutta jeh, kuten Tupakka edellä sanoi, niin sekaan vaan! Ei oo mitkään salaseurat :)
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Poppamies Tuliliemi - elokuu 06, 2007, 17:03:01 IP
Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Lainaus käyttäjältä: "Chilinisti"mulla on pahin tähän asti ollut se että suu kestää mutta suolisto ei.  :cry:

Suolisto ja suu oppii aikanaan...ihminen ei koskaan  :lol:
Onpa muuten äärimmäisen hyvin sanottu!
:lol:

Itteeni harmittaa kovin ku en oo päässy miitteihin osallistumaan, aikataulut ja välimatkat on aina päässy muodostamaan liian kovia esteitä... vaan vielä minä joskus.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: _quercia_ - elokuu 14, 2007, 19:26:25 IP
Nettichileily on ollut vähän vähällä näin kesäaikaan, kun on tuohon kasvatteluun tullut enemmän keskityttyä.. Mutta tulossa ollaan isoon miittiin katteleen vähän meininkejä.. 8)
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: HifiChili - elokuu 15, 2007, 18:22:11 IP
Jäsen numero 53 on näillä näkymin tulossa....
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Tiz - elokuu 17, 2007, 17:45:07 IP
Tulossa siinä määrin kun pystyy. Eli pitää varmaan ravata kahden paikan välillä kun on jotain muka tärkeetä samaan aikaan  :cry:
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Jamana - elokuu 20, 2007, 19:43:28 IP
riippuen mis mitti onn  :)
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Pertsa - elokuu 20, 2007, 20:02:28 IP
Lainaus käyttäjältä: "Jamana"riippuen mis mitti onn  :)

tampereella, sherwoodin metsissä(teknillisen yliopiston pihassa).
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Ona P - elokuu 21, 2007, 09:28:00 AP
Tulen. vieläkin.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Juckiz - elokuu 21, 2007, 14:57:54 IP
Tulossa...
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Wiski - elokuu 21, 2007, 17:20:08 IP
Meinaan tulla poikkeamaan iltapäivällä, matkaa ei onneksi ole paljoa :)
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Jamana - elokuu 21, 2007, 18:43:05 IP
Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "Jamana"riippuen mis mitti onn  :)

tampereella, sherwoodin metsissä(teknillisen yliopiston pihassa).

Joo, kiitti, ei taida sit onnistua sinne tuleminen  :? ...
edit edit: EHKÄPÄ minä ja Maba tullaan sinne, mutta Junalla tai jonkun kyydissä?
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: luca - elokuu 22, 2007, 10:52:14 AP
Is this the right thread about that Kebab thingy?

If yes, I'm in too!

_o/
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: xan0ri - elokuu 24, 2007, 13:02:41 IP
Juuu, jos aikataulut passaa niin tulen käymään.
Kavereita tuloo mukana.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: Macc - elokuu 24, 2007, 15:07:10 IP
Sori poijjaat (ja tytöt), enpäs sittenkään pääse. :-( Este yllätti.
Otsikko: Iso miitti / jäsenilmoittautuminen tähän triidiin
Kirjoitti: slarti - elokuu 24, 2007, 16:29:30 IP
Jeppis, käymään vois tulla jossain välissä \o