Fatalii.net forums (in english) => Fatalii.net => Other discussion => Aiheen aloitti: hejkki - marraskuu 02, 2007, 13:20:06 IP

Otsikko: Swedish
Kirjoitti: hejkki - marraskuu 02, 2007, 13:20:06 IP
A Swedish forum section has been opened here (http://javu.kapsi.fi/inferno/viewforum.php?f=31)

Feel free to write there if you can speak swedish :)