Tässäpä teille oiva resepti:
(http://img229.imageshack.us/img229/9936/grillatutchilitsq8.jpg)
Täytetahna:
Sekoitetaan:
200 g ruohosipulituorejuustoa
40 g kylmäsavuporoa muruina
40 g kinkkusuikaleita
20 g aurajuustoa
2 rkl Heinän cherqui chiliä hienonnettuna
mp myllystä
1 valkosipulin kynsi hyvin hienonnettuna
Itse chilit:
Heinän Championeja
Heinän Sudden Deatheja
Viilletään chileistä "ovelalla viillolla" (tm) kanta pois siten, että kanta jää kuitenkin läpäksi kiinni chiliin. Täytetään tahnalla.
Siirretään chilit jääkaappiin vähintään puoleksi tunniksi - tämä jähmettää täytteen ja grillaus onnistuu ilman, ette täytteet valuvat pois.
Grillataan miedohkolla lämmöllä ensin kantapuoli alas, kun juusto alkaa sulamaan, käännetään chilit.
Toimii!
täytyy sanoa että kuulostaa ja näyttää herkulliselta :)
Mun tuli nälkä :wink:
ja kuvassa oli selvästikkin tuoretta korianteria ? ! :D
Nam . . . .
ja huomenissa grillaan, ehkä hiukan erilaisella täytteellä, kun mun kyläkaupasta ei kaikkea saa !
Lainaus käyttäjältä: "hessi"
ja kuvassa oli selvästikkin tuoretta korianteria ? ! :D
No ei se nyt kovin tuoretta ole, kun viitisen minuuttia meni, ennen kuin kuvan sain.
Toi habsu vähän palo ja se ketutti - mutta otin kuvan silti. Enemmän ketutti se, että tallasin paljain jaloin hehkuvan hiilen päälle...