Ruoanlaitto ja ravintolat => Kodin mausteinen kokkaus => Erikoisuudet => Aiheen aloitti: DrPepper - marraskuu 17, 2008, 12:48:44 IP

Otsikko: Tupari ruokaa?
Kirjoitti: DrPepper - marraskuu 17, 2008, 12:48:44 IP
Ehdotuksia? Suht helppoja reseptejä saisi toki olla..
Otsikko: Tupari ruokaa?
Kirjoitti: e-Boy - marraskuu 17, 2008, 21:24:26 IP
Mitä vain herkkua, jonka kanssa sopii dippi. Ja dippejä sitten paria kolmea eri vahvuutta... heikommille ja chilipäille! ;)  8)
Otsikko: Tupari ruokaa?
Kirjoitti: Volitans - marraskuu 17, 2008, 21:31:34 IP
Chili con carnea -  siitäkin voi vaikka dipata maissilastuilla. Kylkeen kermaviiliä, creme fraichea tai smetanaa.

Chilin voi tehdä etukäteen ja jäähdyttää - paranee vaan uudelleen lämmitettäessä.
Otsikko: Tupari ruokaa?
Kirjoitti: e-Boy - marraskuu 17, 2008, 22:54:14 IP
Tuossa on vielä jonkinlainen esimerkkiresepti dippiä varten:

http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=5141

8)
Otsikko: Tupari ruokaa?
Kirjoitti: Tinke-80 - marraskuu 18, 2008, 00:50:16 AP
Lainaus käyttäjältä: "Volitans"Chili con carnea -  siitäkin voi vaikka dipata maissilastuilla. Kylkeen kermaviiliä, creme fraichea tai smetanaa.

Chilin voi tehdä etukäteen ja jäähdyttää - paranee vaan uudelleen lämmitettäessä.

Olisiko antaa chili con carnen reseptiä?

- Tinke-80
Otsikko: Tupari ruokaa?
Kirjoitti: Volitans - marraskuu 18, 2008, 00:55:48 AP
Lainaus käyttäjältä: "Tinke-80"
Lainaus käyttäjältä: "Volitans"Chili con carnea -  siitäkin voi vaikka dipata maissilastuilla. Kylkeen kermaviiliä, creme fraichea tai smetanaa.

Chilin voi tehdä etukäteen ja jäähdyttää - paranee vaan uudelleen lämmitettäessä.

Olisiko antaa chili con carnen reseptiä?

- Tinke-80

http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=3975
Otsikko: Tupari ruokaa?
Kirjoitti: MikkoM - marraskuu 18, 2008, 12:00:19 IP
Myös tämä on hyväksi havaittu resepti:
http://puolikiloavoita.blogspot.com/2007/02/antaa-pakkasen-paukkua-texas-chili.html

parempaa IMHO kun tomaatti/papu pohjainen chili mutta sehän on se ikuinen kädenvääntö että kuuluuko pavut/tomaatti chiliin vai ei  :D

itse nautin tuon uunissa kärväytettyjen maissilastujen kera (se kärvähdys kun tapahtuu yllättävän nopeasti).