Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: angsta - tammikuu 08, 2009, 23:51:11 IP

Otsikko: Helsinki: 18.1.2009 klo 17 -> miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: angsta - tammikuu 08, 2009, 23:51:11 IP
Heipä hei, chilipäät!

Tarkoitus olisi kokeilla, ilmestyykö miittiin porukkaa ja kuinka paljon. Aluksi miittaamma Juttutuvassa (Säästöpankinranta 6, 00530 Helsinki, ja toki reittiopas on ystävä), sitten voimme keskustella miiteistä esim. keskustassa tai allekirjoittaneen kotona. Juttis on lähellä Hakaniemen toria, metroa, busseja ja ratikoita, joten lienee ihan passeli paikka. Taksitolppa on tosin vielä lähempänä kuin nuo muut :D

Juttiksesta saa ainakin pizzaa ja jotain muutakin ruokaa ja oluista mainittakoon ainakin sininen Chimay. En ole tosin nyt käynyt vähään aikaan, mutta olut ja siiderivalikoima on parempi kuin perusräkälässä, hinta ikävä kyllä myös. Paikka on kuitenkin mukava ja viihtyisä.

Jos porukkaa tulee enemmän, Juttiksen ja Marco Polon välissä on pitkiä pöytiä, joihin luulisi mahtuvan isompikin lössi. Luulisin, että tuo sunnuntain alkuilta voisi myös olla ajankohta, jolloin ei sitä muuta porukkaa ihan älyttömästi ole.

Juttutupa on auki sunnuntaisin klo 11 - 24.
Tsekatkaa: http://www.juttutupa.com/page.php?page_id=13&language=1

Lisätietoja allekirjoittaneelta,

Miia/Mike/angsta
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: Tinke-80 - tammikuu 09, 2009, 00:06:44 AP
Mukana! #Chiliyhdistys - kanavan vakioporukkaa olisi mielenkiintoista tavata joten eikun kaikki mukaan chilikannulta!

- Tinke-80
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: angsta - tammikuu 09, 2009, 00:19:34 AP
Kyseessä siis päiväkahvi-tyylinen ratkaisu, jossa keskustellaan, mitä tehdään.
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: MrFrost - tammikuu 10, 2009, 21:33:19 IP
Lainaus käyttäjältä: angsta - tammikuu 09, 2009, 00:19:34 AP
Kyseessä siis päiväkahvi-tyylinen ratkaisu, jossa keskustellaan, mitä tehdään.

Tarjootko Miia päiväkahvit mulle?  :-*

-Timo
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: angsta - tammikuu 10, 2009, 23:15:08 IP
Timo, katotaan.
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: Aji Inferno - tammikuu 11, 2009, 05:13:42 AP
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - tammikuu 10, 2009, 21:33:19 IP
Lainaus käyttäjältä: angsta - tammikuu 09, 2009, 00:19:34 AP
Kyseessä siis päiväkahvi-tyylinen ratkaisu, jossa keskustellaan, mitä tehdään.

Tarjootko Miia päiväkahvit mulle?  :-*

-Timo

Uskallatko kysyä moista naiselta, jonka nimimerkki on "Angsta"..?! ;)  Se voi tarkoittaa esim. sitä, että päiväkahvisi sisältää Blair's 3AM kastiketta enemmän kuin laki sallisi. Mikä tarkoittaisi sulle esim. vessaan juoksemisen maailmanennätystä... Tässä porukassa on nähty ja koettu kaikki (!). Ja ne, jotka ovat nähneet ja kokeneet, ovat nykyään terveen varovaisia toiveissaan...

Tämän foorumin chilinaiset ovat maagisia olentoja! :) Vai mitä, esim. Hessi? ;)
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: MrFrost - tammikuu 11, 2009, 11:56:34 AP
Uskallan, kun tunnen kyseisen angsta the gangstan :)

-T
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: angsta - tammikuu 11, 2009, 18:39:28 IP
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - tammikuu 11, 2009, 05:13:42 AP
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - tammikuu 10, 2009, 21:33:19 IP
Lainaus käyttäjältä: angsta - tammikuu 09, 2009, 00:19:34 AP

Tämän foorumin chilinaiset ovat maagisia olentoja! :) Vai mitä, esim. Hessi? ;)

Haha, kiitos :D
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: hessi - tammikuu 12, 2009, 19:43:29 IP
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - tammikuu 11, 2009, 05:13:42 AP

Tämän foorumin chilinaiset ovat maagisia olentoja! :) Vai mitä, esim. Hessi? ;)


Juu.... kiitos ...
eipäs ole turhaan käyty noitakoulua ;)
Otsikko: Vs: Helsinki: 18.1.2009 miitti @Juttutupa, Hakaniemi
Kirjoitti: angsta - tammikuu 13, 2009, 12:52:38 IP
Lainaus käyttäjältä: hessi - tammikuu 12, 2009, 19:43:29 IP
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - tammikuu 11, 2009, 05:13:42 AP

Juu.... kiitos ...
eipäs ole turhaan käyty noitakoulua ;)


Jep, noidathan ne rules <3