Kun näin keväällä ihmisten keinovalot sekä sähkölaskuista johtuen myöskin hermot palavat, olisiko aihetta chilimiitille taas tuolla länsirannikon suunnalla? Linnuthan laula eivät vielä, joten ne jotka chiliä ovat syöneet, voisivat tuskissaan taasKIN rääkyä.
Ehdotelkaapas päivää sopivaa, menojahan kaikilla jopa lienee. Sopivaan päivämäärään kun päästään, booliin alan rahojani säästään. Tulisuutta siinä lienee, chilipäiden mieleen.
Kaikki muutkin tervetulleita, vaikka seura kumma ja tulinen, ei olisikaan kaikille sopivan tumma. Aurinkolasit päästään jos jotkut säästää niin ilmeitä kummia, huulia tummia sekä ilmeitä varsin tuimia näkemään hekin pääsevät.
Tervetulleet toki muutkin kaikki ovat olleet!
Paikkana tokikin lienee vanha tuttumme, mummonmökkinä tunnettu vanha huttumme. Jos koisimaan aiot päästä, älä ole liian jäässä - mukaan ota retkipatja, makuupussi tai muu vastaava väline levon, paikat parhaat varatut, hupenevat äkkiä.
Eli suomenkielellä: koskahan olisi sopiva aika miitille, jos hyvin käy niin saadaan myöskin maistiaisia ainakin javulta mukaan. :-X
Helmi-maaliskuun vaihde tuntuu hyvältä ja saattaisinpa tuoda pari taimeakin halukkaille. Siemeniäkin löytyy.
Kunhan ette vaan ysi viikolla bailaisi. :'(
Jos miitti olis joko ennen 25.2. tai 18.3. jälkeen. Muuten sattuu itselle tuo työvuoro päälle.
Siirrelläänpäs tämä nyt tuonna maaliskuun puolelle.
Olisikos 20-22.3 tai 27-29.3 millainen sopivuudeltaan teille?
Kummatkin sopii. :P
Mekin voitais varmaan tulla 20-22.3 jos silloin jotain järjestät.
Venomikin raahaa perseensä sillon sinne ;D
Laitellaanpa nyt päiväykseksi sitten tuo 20-22.3.
Hienoa, edelleen tulossa.
paikalla!
Alustavasti kalenteriin...
paikalla todennäköisesti lauantain :)
Mekin voitais tulla lauantaina ja meidän kyydissä pääsee Tampereelta muitakin.
Mitkäs ne toiset pippalot on?
Jos jollain on ylimääräisiä taimia niin voisin itselleni ottaa vastaan :)
Jos vain pääsen poikkeemaan, niin tuon todennäköisesti muutamia taimia mukanani halukkaille. -Kunhan saan tuotua niin ,ettei palellu.
Merirosvo-Trokari mainostaa: Eli miittiin oon tulossa melkein suoraan Saksasta, takaluukku täynnä kaljaa. Slots Guld 5,9% olis myynnissä hintaan 20€/ltk. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa ja kuinka monta haluaisit poistaa. Osaa vähän sit kattoo tarviiko ottaa lisää laatikoita kyytiin.
No niin - miittiin saatiin myös Volitans mukaan ja tarkoituksena on sitten leivinuunilla tehdä perinteisiä pizzoja.
Taimia löytyy itseltäni muutamia ylimääräisiä - mm. Naga Morichia (siemenistä ja pistokkaista), Guampinha de Veadoa, Bolivian Rainbowia ja Harold St. Bartsia.
Osallistujamäärää olisi hyvä tietää joten ilmoitelkaapas miittihalukkuuttanne niin saadaan tilannetta setvittyä ajan tasalle. Ilmoitelkaapa myöskin ilmestyttekö paikalle jo perjantaina vaiko lauantaina. Ja yöpymistarve olisi myöskin hyvä tietää.
Alla listaa mahdollisista osallistujista:
Burax
Venomi ?
Volitans
Kärsä Babar + avec
Javu + avec
Herra 47
Kartsu
Ilmari
Zaz_ ?
MasaT ?
Miksaa ?
Herpiilille jo lupasin tuoda kasan taimia, niin jos joku haluaa jonkun chinensen taimen ne menisi tässä samalla.
Tasmanian habanero,Habanero peach,Tobaco sweet(mieto),Cachuca(mieto) Ja Naga morich löytyy vielä.
Mulle Cachuca.
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - maaliskuu 16, 2009, 17:45:09 IP
Mulle Cachuca.
Ja se on muuten Aji cachucha. :) -Sama kuin Aji dulce tai Rocotillo ilmeisesti.
Njoo - miitistä on tulossa sitten samalla Ultimate PIZZA meetti!
Eli Herpiilin leivinuunissa tehdään sitten autenttisen oloisia pizzoja huippuraaka-aineista.
Suunnitteilla on mm. seuraavia pizzoja:
- Munakoisoa, pecorino romanoa ja karitsan ulkofilettä sekä rucolaa.
- Kylmäsavupornoa, st. Agur-juustoa, sipulia ja kirsikkaa.
- Mozzarellaa, Ahi-tunaa, wasabimajoneesia ja perillaa.
- Savuhevosta, herkkusieniä, venäläisiä suolakurkkuja, hunajaa ja smetanaa.
- Hanhenrintaa, aprikoosia ja salottia
- Paahdettua valkosipulia ja parmigiano reggianoa.
- Hirven sisäfilettä, sipulia, korvasieniä ja bearnaise-kastiketta.
- Savuryynimakkaraa, pekonia ja kirsikkatomaattia.
Kaikissa ruoissa tietenkin chiliä enempi/vähempi. Näiden lisäksi sitten "tavan" pizzojakin.
Lasketaan käytetyt raaka-aineet yhteen ja laitetaan kustannusket tasan. Virallinen pizzanpaistopäivä on lauantai.
On kyllä sen verran mielenkiintoinen lista, ettei ole ennen missään tullut monikaan yhdistelmä vastaan.
No vittu tietysti mun synttäribilepäivänä... Miksei ennemmin vaikka Jeesuspeijaisia? :/
onha se osallistuttava
Älkääpä unohtako Gringos Locosin tapaamista, te kaikki maan kävijät joilta tämä Herpiilin tarjoama upea mahdollisuus jää väliin, minä mukaan lukien :(
Liikaa töitä. Joutuu perumaan. Pitä olla huomenna työmaalla. :(
Loisto miitti, hyvät pizzat, oli hauskaa. Näitä lisää. :)
Sourcekin maistui herkulliselle.
oli kyllä taas kivaa :)
mutta missä kuvat missä kuvat ;)
Lainaus käyttäjältä: BuRaX - maaliskuu 22, 2009, 04:25:43 AP
Loisto miitti, hyvät pizzat, oli hauskaa. Näitä lisää. :)
Sourcekin maistui herkulliselle.
Oliko mitään persliljajuttuja? ;)
AI AI AI :)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/21032009345.jpg)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/21032009344.jpg)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/22032009347.jpg)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/22032009346.jpg)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/21032009343.jpg)
Oih, muistoja kuvien muodossa. ;D
Huh hurraa.
Ollu näemmä ihan oikeasti kivaa.
Harmittaa kyllä että en päässy messiin.
:'(
Kiitoksia kaikille, oli varsin mainiot miittailut taas vaihteeksi :)
Leivinuuni lämpiää tänäänkin, jäi sen verran paljon pizzataikinaa ja täytteitä jääkaappiin - juustojakin vaivaiset 2300 grammaa ja muita täytteitä vielä tuon päälle. :D
The Source
(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/Burax_theSource.jpg)
Lapinrieskaa, poronpaistia, karpalosalsaa ja brietä:
(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/rocoto_reindeer.jpg)
by Kartsu & Volitans
Hanhenrintaa, aprikoosia ja rucolaa:
(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/goose_apricot_pizza.jpg)
Karitsan filettä, munakoisoa ja kirsikkatomaatteja:
(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/lamb_aubergine.jpg)
"japanilainen pizza": Sesamkuorrutettua keltaevätonnikalaa, mizunaa ja wasabikastiketta
(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/ahi_pizza.jpg)
(http://"Ven%C3%A4l%C3%A4inen%20pizza":%20Poron%20paistia,%20ven%C3%A4l%C3%A4isia%C3%A4%20suolakurkkuja,%20hunajaa%20ja%20smetanaa:%3Cbr%20/%3E%3Cbr%20/%3E%5Bimg%5Dhttp://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/russian_pizza.jpg)
Prosciuttoa, tryffeleitä ja pestoa:
(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/prosciutto_truffle.jpg)