Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: Herpiili - helmikuu 07, 2009, 22:20:30 IP

Otsikko: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Herpiili - helmikuu 07, 2009, 22:20:30 IP
Kun näin keväällä ihmisten keinovalot sekä sähkölaskuista johtuen myöskin hermot palavat, olisiko aihetta chilimiitille taas tuolla länsirannikon suunnalla? Linnuthan laula eivät vielä, joten ne jotka chiliä ovat syöneet, voisivat tuskissaan taasKIN rääkyä.

Ehdotelkaapas päivää sopivaa, menojahan kaikilla jopa lienee. Sopivaan päivämäärään kun päästään, booliin alan rahojani säästään. Tulisuutta siinä lienee, chilipäiden mieleen.

Kaikki muutkin tervetulleita, vaikka seura kumma ja tulinen, ei olisikaan kaikille sopivan tumma. Aurinkolasit päästään jos jotkut säästää niin ilmeitä kummia, huulia tummia sekä ilmeitä varsin tuimia näkemään hekin pääsevät.

Tervetulleet toki muutkin kaikki ovat olleet!


Paikkana tokikin lienee vanha tuttumme, mummonmökkinä tunnettu vanha huttumme. Jos koisimaan aiot päästä, älä ole liian jäässä - mukaan ota retkipatja, makuupussi tai muu vastaava väline levon, paikat parhaat varatut, hupenevat äkkiä.

Eli suomenkielellä: koskahan olisi sopiva aika miitille, jos hyvin käy niin saadaan myöskin maistiaisia ainakin javulta mukaan. :-X
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila (helmikuun loppu-maaliskuu)
Kirjoitti: MasaT - helmikuu 07, 2009, 22:27:43 IP
Helmi-maaliskuun vaihde tuntuu hyvältä ja saattaisinpa tuoda pari taimeakin halukkaille. Siemeniäkin löytyy.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila (helmikuun loppu-maaliskuu)
Kirjoitti: BuRaX - helmikuu 08, 2009, 13:03:28 IP
Kunhan ette vaan ysi viikolla bailaisi.  :'(
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila (helmikuun loppu-maaliskuu)
Kirjoitti: Kartsu - helmikuu 09, 2009, 08:39:33 AP
Jos miitti olis joko ennen 25.2. tai 18.3. jälkeen. Muuten sattuu itselle tuo työvuoro päälle.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3 tai 27-29.3
Kirjoitti: Herpiili - helmikuu 14, 2009, 16:52:10 IP
Siirrelläänpäs tämä nyt tuonna maaliskuun puolelle.

Olisikos 20-22.3 tai 27-29.3 millainen sopivuudeltaan teille?
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3 tai 27-29.3
Kirjoitti: BuRaX - helmikuu 14, 2009, 17:15:07 IP
Kummatkin sopii. :P
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3 tai 27-29.3
Kirjoitti: Kärsä Babar - helmikuu 14, 2009, 18:14:37 IP
Mekin voitais varmaan tulla 20-22.3 jos silloin jotain järjestät.
Venomikin raahaa perseensä sillon sinne ;D
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Herpiili - helmikuu 19, 2009, 22:03:07 IP
Laitellaanpa nyt päiväykseksi sitten tuo 20-22.3.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: BuRaX - helmikuu 20, 2009, 14:06:22 IP
Hienoa, edelleen tulossa.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Kartsu - helmikuu 20, 2009, 14:14:54 IP
paikalla!
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Miksaa - helmikuu 20, 2009, 14:32:30 IP
Alustavasti kalenteriin...
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Janne - helmikuu 20, 2009, 14:41:46 IP
paikalla todennäköisesti lauantain :)
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Kärsä Babar - helmikuu 20, 2009, 18:39:53 IP
Mekin voitais tulla lauantaina ja meidän kyydissä pääsee Tampereelta muitakin.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Kärsä Babar - helmikuu 25, 2009, 18:04:55 IP
Mitkäs ne toiset pippalot on?
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Herpiili - maaliskuu 07, 2009, 13:29:06 IP
Jos jollain on ylimääräisiä taimia niin voisin itselleni ottaa vastaan :)
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: MasaT - maaliskuu 07, 2009, 14:35:33 IP
Jos vain pääsen poikkeemaan, niin tuon todennäköisesti muutamia taimia mukanani halukkaille. -Kunhan saan tuotua niin ,ettei palellu.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Kartsu - maaliskuu 14, 2009, 08:17:52 AP
Merirosvo-Trokari mainostaa: Eli miittiin oon tulossa melkein suoraan Saksasta, takaluukku täynnä kaljaa. Slots Guld 5,9% olis myynnissä hintaan 20€/ltk. Laittakaa viestiä jos kiinnostaa ja kuinka monta haluaisit poistaa. Osaa vähän sit kattoo tarviiko ottaa lisää laatikoita kyytiin.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Herpiili - maaliskuu 15, 2009, 22:51:05 IP
No niin - miittiin saatiin myös Volitans mukaan ja tarkoituksena on sitten leivinuunilla tehdä perinteisiä pizzoja.

Taimia löytyy itseltäni muutamia ylimääräisiä - mm. Naga Morichia (siemenistä ja pistokkaista), Guampinha de Veadoa, Bolivian Rainbowia ja Harold St. Bartsia.

Osallistujamäärää olisi hyvä tietää joten ilmoitelkaapas miittihalukkuuttanne niin saadaan tilannetta setvittyä ajan tasalle. Ilmoitelkaapa myöskin ilmestyttekö paikalle jo perjantaina vaiko lauantaina. Ja yöpymistarve olisi myöskin hyvä tietää.

Alla listaa mahdollisista osallistujista:

Burax
Venomi ?
Volitans
Kärsä Babar + avec
Javu + avec
Herra 47
Kartsu
Ilmari
Zaz_ ?
MasaT ?
Miksaa ?
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: MasaT - maaliskuu 16, 2009, 17:23:51 IP
Herpiilille jo lupasin tuoda kasan taimia, niin jos joku haluaa jonkun chinensen taimen ne menisi tässä samalla.
Tasmanian habanero,Habanero peach,Tobaco sweet(mieto),Cachuca(mieto) Ja Naga morich löytyy vielä.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Kärsä Babar - maaliskuu 16, 2009, 17:45:09 IP
Mulle Cachuca.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: MasaT - maaliskuu 16, 2009, 18:46:43 IP
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - maaliskuu 16, 2009, 17:45:09 IP
Mulle Cachuca.
Ja se on muuten Aji cachucha. :) -Sama kuin Aji dulce tai Rocotillo ilmeisesti.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Volitans - maaliskuu 16, 2009, 20:22:31 IP
Njoo - miitistä on tulossa sitten samalla Ultimate PIZZA meetti!

Eli Herpiilin leivinuunissa tehdään sitten autenttisen oloisia pizzoja huippuraaka-aineista.

Suunnitteilla on mm. seuraavia pizzoja:


Kaikissa ruoissa tietenkin chiliä enempi/vähempi. Näiden lisäksi sitten "tavan" pizzojakin.

Lasketaan käytetyt raaka-aineet yhteen ja laitetaan kustannusket tasan. Virallinen pizzanpaistopäivä on lauantai.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Kartsu - maaliskuu 17, 2009, 02:06:42 AP
On kyllä sen verran mielenkiintoinen lista, ettei ole ennen missään tullut monikaan yhdistelmä vastaan.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: MrFrost - maaliskuu 19, 2009, 22:55:57 IP
No vittu tietysti mun synttäribilepäivänä... Miksei ennemmin vaikka Jeesuspeijaisia? :/
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: mnyman - maaliskuu 20, 2009, 11:52:41 AP
onha se osallistuttava
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: von Riena - maaliskuu 20, 2009, 12:00:52 IP
Älkääpä unohtako Gringos Locosin tapaamista, te kaikki maan kävijät joilta tämä Herpiilin tarjoama upea mahdollisuus jää väliin, minä mukaan lukien :(

Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Miksaa - maaliskuu 20, 2009, 14:59:24 IP
Liikaa töitä. Joutuu perumaan. Pitä olla huomenna työmaalla. :(
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: BuRaX - maaliskuu 22, 2009, 04:25:43 AP
Loisto miitti, hyvät pizzat, oli hauskaa. Näitä lisää. :)
Sourcekin maistui herkulliselle.
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Herra 47 - maaliskuu 22, 2009, 11:38:10 AP
oli kyllä taas kivaa :)
mutta missä kuvat missä kuvat ;)
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: von Riena - maaliskuu 22, 2009, 12:59:29 IP
Lainaus käyttäjältä: BuRaX - maaliskuu 22, 2009, 04:25:43 AP
Loisto miitti, hyvät pizzat, oli hauskaa. Näitä lisää. :)
Sourcekin maistui herkulliselle.

Oliko mitään persliljajuttuja? ;)
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Herra 47 - maaliskuu 22, 2009, 13:19:33 IP
AI AI AI :)

(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/21032009345.jpg)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/21032009344.jpg)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/22032009347.jpg)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/22032009346.jpg)
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/21032009343.jpg)
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: BuRaX - maaliskuu 22, 2009, 13:33:39 IP
Oih, muistoja kuvien muodossa.  ;D
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: von Riena - maaliskuu 22, 2009, 15:52:59 IP
Huh hurraa.
Ollu näemmä ihan oikeasti kivaa.
Harmittaa kyllä että en päässy messiin.
:'(
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Herpiili - maaliskuu 22, 2009, 16:40:13 IP
Kiitoksia kaikille, oli varsin mainiot miittailut taas vaihteeksi :)

Leivinuuni lämpiää tänäänkin, jäi sen verran paljon pizzataikinaa ja täytteitä jääkaappiin - juustojakin vaivaiset 2300 grammaa ja muita täytteitä vielä tuon päälle. :D
Otsikko: Vs: Kevätmiitti @ Ulvila - 20-22.3.2009
Kirjoitti: Volitans - maaliskuu 23, 2009, 15:11:55 IP
The Source

(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/Burax_theSource.jpg)

Lapinrieskaa, poronpaistia, karpalosalsaa ja brietä:

(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/rocoto_reindeer.jpg)
by Kartsu & Volitans

Hanhenrintaa, aprikoosia ja rucolaa:

(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/goose_apricot_pizza.jpg)

Karitsan filettä, munakoisoa ja kirsikkatomaatteja:

(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/lamb_aubergine.jpg)


"japanilainen pizza": Sesamkuorrutettua keltaevätonnikalaa, mizunaa ja wasabikastiketta

(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/ahi_pizza.jpg)

(http://"Ven%C3%A4l%C3%A4inen%20pizza":%20Poron%20paistia,%20ven%C3%A4l%C3%A4isia%C3%A4%20suolakurkkuja,%20hunajaa%20ja%20smetanaa:%3Cbr%20/%3E%3Cbr%20/%3E%5Bimg%5Dhttp://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/russian_pizza.jpg)

Prosciuttoa, tryffeleitä ja pestoa:

(http://www.chiliyhdistys.fi/media/volitans/pizzameet/prosciutto_truffle.jpg)