Sinkkuunnuin ja en oo nähny ketään aikoihin. Siispä saattaisi olla aika kokoontua, paikkana toimii 2h+k mallia 53 neliötä. Vaasan vetokannaksella asustelen 1.3----->
Nukkumapaikkoja löytyy tyyliin vuodesohva ja patja, lattiatilaa riittää.
Makkari on tosin pyhitetty koiralle =)
Järjestän paikalle ruokaa ja juomaa, alkaen perjantaista...
Ajankohtana vaikka maaliskuun viimeinen viikonloppu.
Teretulemast!
Haha, pitäiskö tulla moikkaa sun koiraa, kun oot siitä niin paljon hypettäny? :D Saako kasvisruokaa kans?
Lainaus käyttäjältä: angsta - helmikuu 09, 2009, 10:55:36 AP
Haha, pitäiskö tulla moikkaa sun koiraa, kun oot siitä niin paljon hypettäny? :D Saako kasvisruokaa kans?
Kasvismättöä koitan kehitellä, Teppo on sitten mallia beagle eli jättäkää suosista jäniskuteet kotiin =)
Juu, katellaan, ei voi tietää vielä... Jos joku on menossa niin voin suostua ehkä kimppakyytiytymään... Rahat on nyt aikas tiukalla... Haluun nähä kuolausta ;)
Lainaus käyttäjältä: angsta - helmikuu 09, 2009, 11:01:37 AP
Haluun nähä kuolausta ;)
Niin vaikeeta sitä onkaan keksiä hauskempaa näkyä kuin lattialla käppyrässä tuskissaan ulisevat kuolaavat mieshenkilöt *virn.
Filago, nimimerkki vieläkö jollain on sitä sourcea?
Lainaus käyttäjältä: Filago - helmikuu 09, 2009, 13:20:25 IP
Lainaus käyttäjältä: angsta - helmikuu 09, 2009, 11:01:37 AP
Haluun nähä kuolausta ;)
Niin vaikeeta sitä onkaan keksiä hauskempaa näkyä kuin lattialla käppyrässä tuskissaan ulisevat kuolaavat mieshenkilöt *virn.
Sadistinen nautinto se on se paras nautinto ;) Tosin olin tuossa näyttämässä pojille taulujani ja samalla oluella, niin lämmitti myös sydäntä, kun yksi irkkituttuni luuttusi oluthuoneen lattiaa (rikottuaan pullon) <3
yritän järjestää mutta.... kaverilla maaliskuun viimeinen vkloppu synttärit :(
ja sourcea olis kyl ;)
Mieli tekis tulla, talous vaan tiukalla... Asiaa auttaisi jos saisi autoon parikin lisämatkustavaista. :)
Mulla on sellanen kutina että näiden tupareiden sijainti on muuttunut jokusen sataa kilometriä etelään ;)
heh :) näin on tainnut käydä
Pertsa vois infota varmaan muitakin :)
Joo, Pertsa bunkkaa ainakin toistaiseksi Helsingissä, Hakaniemessä. En sit tiiä, pitääkö jotain tupareita.
Lainaus käyttäjältä: angsta - maaliskuu 19, 2009, 20:25:30 IP
Joo, Pertsa bunkkaa ainakin toistaiseksi Helsingissä, Hakaniemessä. En sit tiiä, pitääkö jotain tupareita.
Jassoo, sithän te voisitte tulla lauantaina :P
-T
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - maaliskuu 20, 2009, 05:39:35 AP
Lainaus käyttäjältä: angsta - maaliskuu 19, 2009, 20:25:30 IP
Joo, Pertsa bunkkaa ainakin toistaiseksi Helsingissä, Hapupuemessä. En sit tiiä, pitääkö jotain tupareita.
Jassoo, sithän te voisitte tulla lauantaina :P
-T
Ei voida tulla sinne ulkomaille ja koska pitää mennä Wäiskiin tänään, eikä oo edes rahaa dokaa.
Lainaus käyttäjältä: angsta - maaliskuu 19, 2009, 20:25:30 IP
Joo, Pertsa bunkkaa ainakin toistaiseksi Helsingissä, . En sit tiiä, pitääkö jotain tupareita.
Niinjoo. Jäänyt ilmoittamatta että muutin helsinkiin, Hakaniemessä asustelen Angstan kanssa samassa taloudessa.
Jonkinasteiset tuparit tietty täälläkin voisi järjestää, mikäli paremmalle puoliskolleni sopii. =)
Bileet kutsuu, palataan astialle.....