Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: Chilicutter - maaliskuu 04, 2009, 14:02:15 IP

Otsikko: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 04, 2009, 14:02:15 IP
Onko meitä täällä tarpeeksi jonkinlaiseen miittiin?
Katselin tuossa noita ravinteleita.
Täältä vois saada vähän tulisempaakin evästä.
http://www.banthai.fi/
Vai mitä tuumaatte?
Eikö meitä ole kun 5 chilipäätä jyväskylän seudulla?
Jospa vielä löytys.......
Otsikko: Vs: Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: maxdrehzahl - maaliskuu 04, 2009, 15:21:44 IP
Veijari numero 2 ilmoittautuu.
Otsikko: Vs: Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: JuniusC - maaliskuu 04, 2009, 18:17:23 IP
Täältä löytyy yksi ja Masokistin puolesta ilmiannan hänetkin.
Otsikko: Vs: Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Hacky - maaliskuu 04, 2009, 21:01:10 IP
Lisätään vielä yksi nimi listaan. Hauska huomata, että täältäkin meitä löytyy ainakin muutama
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: maxdrehzahl - maaliskuu 05, 2009, 14:09:05 IP
Luulisin saavani pari Jyvässeudulla majailevaa chilinkasvattajakaveria rekrytoitua mukaan.
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Sergen - maaliskuu 06, 2009, 16:54:11 IP
Chilimiitti Jyväskylässä kuullostaa hyvältä. Minä ja naapurini oltas kiinnostuneita.

= Sergen =
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: JuniusC - maaliskuu 06, 2009, 18:26:07 IP
Eiköhän meitä ole hieman enemmänkin, kun laitetaan vähän liikettä niihin radiopuskiin.
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 06, 2009, 21:05:15 IP
Oisko ajankohdasta jotain ehdotuksia?
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Jonezky - maaliskuu 07, 2009, 18:28:08 IP
Todellakin mukana, jos vain ajankohta saadaan natsamaan. Hienoa, etta loytyy jyvasseudultakin harrastajia. Olen suomen kamaralla taas 14.3. eteenpain.

-J
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 09, 2009, 09:54:16 AP
Oisko 28,3 sopiva päivä tai 29,3?
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: JuniusC - maaliskuu 09, 2009, 10:53:09 AP
29. on mulle huono päivä, mutta 28. pitäisi toimia.
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Hacky - maaliskuu 09, 2009, 14:52:32 IP
Itse olen kumpanakin päivänä poissa paikkakunnalta :(
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 09, 2009, 22:56:57 IP
No sitten joku muu päivä pistäkää ehotuksia.
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Hacky - maaliskuu 10, 2009, 21:04:11 IP
mulla olis ehdottaa esim. 20. tai 21.3. 
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 11, 2009, 07:24:45 AP
Mulle käy kumpikin päivä.
Otsikko: Vs: MIITI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: maxdrehzahl - maaliskuu 12, 2009, 12:22:56 IP
Mulle käy 20. päivä, rekrytoidulle kaverille käy kumpikin.
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 12, 2009, 14:21:10 IP
No niin lähdetäämpäs sitten siitä 20 päivästä
Eli 4 olis jo tulossa silloin.
Mites se paikka?Käykö tuo http://www.banthai.fi/ (http://www.banthai.fi/)?
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: maxdrehzahl - maaliskuu 12, 2009, 15:32:47 IP
Banthai on kyllä hyväksi havaittu paikka, en vastusta. Maukkaat ruuat ja tulisuusskaalaa tosiaan pitäisi löytyä ns. riittävästi. :)
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Sergen - maaliskuu 12, 2009, 16:56:49 IP
Mites kellonaika?
Naapuri ehdottaa että miitti alkais klo 18.00, silloin äijä ehtii töiden jälkeen käymään kotosalla ennen miittiä.
Mä yritän tulla paikalle, mulle on tulossa velipoika kaverinsa kanssa vierailemaan just 20. päivä.
Katsotaan miten aikataulut yms. sutviutuu tästä.

Eli Banthaissa 20.3.2009 klo 18, sopiiko muille?

= Sergen =
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 12, 2009, 17:02:57 IP
Sopii mainiosti ;)
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: maxdrehzahl - maaliskuu 12, 2009, 18:30:10 IP
Hyvin passaa meikäläiselle myös.
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Hacky - maaliskuu 12, 2009, 19:02:06 IP
jes käy myös mulle. ja baanthai on erinomainen valinta
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Jonezky - maaliskuu 19, 2009, 09:34:39 AP
Saatanpa itsekin ilmaantua paikalle. Pitää tarkistaa rahatilanne ja päättää sitten.

-J
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 20, 2009, 09:01:32 AP
Per..le >:(
En pääse tuleen.

Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: maxdrehzahl - maaliskuu 20, 2009, 15:17:38 IP
Lainaus käyttäjältä: Chilicutter - maaliskuu 20, 2009, 09:01:32 AP
Per..le >:(
En pääse tuleen.

No harmin paikka. Laskeskelin että osallistujia olisi kuitenkin 9-10 (kaverini tuo muassaan 2 kaveria lisää) joten soittelin äsken Banthaihin ja tein varauksen 10 hengelle klo 18.
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Chilicutter - maaliskuu 20, 2009, 15:34:30 IP
Hyvä juttu että löyty väkeä noinkin paljon.
Joo sattu "perhe esteitä".
Täytyy kokeilla uusiks taas joskus  jos itekkin pääsis mukaan.
Pitäkäähän hauskaa. ;)
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Hacky - maaliskuu 21, 2009, 09:36:04 AP
Kiitos osallistuneille miitistä! Mainio miitti ja Baanthaissa oli todella erinomaista ruoka, vaikka "alkupalan"
(http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1170 (http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1170) eikös se tätä ollut?) jälkeen oli pieniä vaikeuksia todeta kuinka tulista itse ruoka oli :)

Puhetta oli, jatketaan myöhemmin erityisesti sitten kun on hieman satoakin maisteltavaksi. ja jos saatais vielä suurempi joukko kasaan täällä jyväskylässä
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Sergen - maaliskuu 21, 2009, 11:17:08 AP
Kiitän myös osallistujia hyvästä miitistä. Ruoka oli hyvää ja seura samoin. Lisää vaan samanlaisia tapahtumia ja hieman lisää väkeä niin homma alkaa olla hanskassa, varsinkin jos päästään maistelemaan tuoretta satoa.

Soosi oli Dave's Private Reserve 2008, eli edellisen vuoden tuote.

= Sergen =
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: hessi - maaliskuu 22, 2009, 20:12:10 IP
otitteko kuvia meetistä? jos niin laittakaa tänne, on mukava nähdä chilipäitä, oppis  yhditämään naaman ja nikin :)
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: Hacky - maaliskuu 23, 2009, 08:48:26 AP
Valitettavasti tällä kertaa ei kameraa päästetty laulamaan. Täytyy pitää ensi kerralla mielessä.
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: maxdrehzahl - maaliskuu 23, 2009, 23:20:16 IP
Kiitokset myös minunkin puolestani. Kuva erehdyttävästi osallistujien näköisestä poppoosta on nähtävissä täällä (http://www.smh.com.au/ffximage/2004/04/25/beards,0.jpg) ;)
Otsikko: Vs: MIITTI JYVÄSKYLÄ!!Paljonko chili veijareita jyväskylän suunnalla?
Kirjoitti: zinko - huhtikuu 22, 2009, 12:09:22 IP
Pitihän se arvata, että kun ei pitkään aikaan ehdi foorumia lukemaan nii missaa Jyväskylän miitin. Harmillista. Täytyy alkaa lukemaan taas ahkerammin niin pääsee seuraavan kerran mukaan.