Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: angsta - huhtikuu 29, 2009, 11:23:16 AP

Otsikko: Pertsan tuparit eli pienimuotoinen miitti la 9.5.2009
Kirjoitti: angsta - huhtikuu 29, 2009, 11:23:16 AP
Pertsan kaverit (ja angstan myös) HUOMIO!

Järjestämme pienimuotoisen chilimiitin residenssissämme Hagiksessa (tää foorumi vääntää kyseisen kaupunginosan "hapupuemeksi" tms) lauantaina 9.5.2009. Tarkoituksena on väsätä jotain makoisaa kasvissapuskaa, jutella ja viettää laatuaikaa. Alkoholi ei siis ole pääasia, eikä myöskään välttämätöntä, mutta sitäkin saa toki kohtuudella käyttää.

Sitovat ilmoittautumiset angstalle mielellään privana täällä tai ircNETissä.

Mukavaa kevättä!
Otsikko: Vs: Pertsan tuparit eli pienimuotoinen miitti la 9.5.2009
Kirjoitti: Pertsa - toukokuu 04, 2009, 17:59:38 IP
Turha Helsingissä on näköjään miittejä järkätä, niihin kukaan tule (muutamaa minun ja Angstan ystävää lukuunottamatta) kumminkaan vaikka ennen kitistiin ettei tääläpäin ole koskaan toimintaa....
Ilmoittautuneita löytyi pyöreät 0, eli peruttu tämäkin miitti.