Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: Herpiili - toukokuu 10, 2009, 17:36:49 IP

Otsikko: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: Herpiili - toukokuu 10, 2009, 17:36:49 IP
Ajankohdaksi olisi näillä näkymin suunitteilla joko kesäkuun alkupuolen viikonloppu tai sitten loppukuusta.

Ohjelmassa grillailua, mahdollisesti pizzoja leivinuunissa ja tietty jonkinasteista hauskanpitoa sekä mahdollisesti kesäpelejä ;)

Ehdotelkaapas kumpi viikonloppu olisi parempi.

edit: lisätäänpäs heinäkuukin kuvioihin mukaan.

edit2: nakellaanpas ajankohta lukituksi 26-28.06.2009 ajalle kysyttyäni katsomolta.

Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila - Kesäkuu - 12-14.06.2009 tai 26-28.06.2009
Kirjoitti: _Wille_ - toukokuu 10, 2009, 18:00:17 IP
Mää sanon jälkimmäisempi.
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila - Kesäkuu - 12-14.06.2009 tai 26-28.06.2009
Kirjoitti: BuRaX - toukokuu 11, 2009, 12:27:11 IP
Nyt kun tietää kesätyöpäivät niin voin sanoa, että kaikki käy.
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila - Kesäkuu - 12-14.06.2009, 26-28.06.2009 tai heinäkuu.
Kirjoitti: Herra 47 - toukokuu 30, 2009, 20:18:17 IP
mulle tuo jälkimmäinen olis parempi kans mikäli ei muuualla ole töissä :)
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila - Kesäkuu - 12-14.06.2009, 26-28.06.2009 tai heinäkuu.
Kirjoitti: MrFrost - kesäkuu 01, 2009, 14:43:00 IP
varmaan toi jälkimmäinen, ehkä, kai, en osaa sanoa varmaksi :)

Tässä vaan kaikenlaista säätämistä, parempi puolisko muuttaa tän kuun lopulla ja sit silleen...

Hitto, mistään osaa sanoa mitään varmaksi.
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila - Kesäkuu - 12-14.06.2009, 26-28.06.2009 tai heinäkuu.
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 04, 2009, 01:05:52 AP
Tampereen joukot ottaa Rienaan yhteyttä yvllä ja pyytää puhelinnumeroa mikäli kimppakyyti kelpaa.

-R.
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila - Kesäkuu - 12-14.06.2009, 26-28.06.2009 tai heinäkuu.
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 05, 2009, 16:58:46 IP
Hups, meni päällekkäin Tampereen miitti tämän yhden vaihtoehdon kanssa. Ei ollut tarkoitus sotkea kuvioita, mutta näemmä ei sitten olekaan syytä huoleen kun ihmiset ovat jälkimmäisen viikonlopun kannalla :)

-Riena.
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: Herpiili - kesäkuu 08, 2009, 15:06:00 IP
Eiköhän tämä sitten ole 26-28.06.2009.

Majoitustilaa löytyy melko vähäisesti, pihan puoli nyt onneksi laajentaa varsin paljonkin "huvialuetta" ja telttaakin tuohon voi pahan tilavajauksen tullessa pystytellä. Kasvarista valitettavasti ei löydy nukkumatilaa ;)

Sitten voisikin miettiä ruokapuolta, kerätäänkö yhteinen kolehti vai pidetäänkös nyyttikestit? Pizzanpaistomahdollisuudet leivinuunissa ovat olemassa ja se nyt ainakin tuli testattua varsin toimivaksi tavaksi. Hiilillä lämpenevä normiperusgrilli löytyy myöskin.

Chilejä tuoreeltaan maisteltavaksi taitaa olla suht heikonlaisesti kun pääasiallinen kukkiminen/sadontuotto on vasta aluillaan, Goat's Weedistä nyt saattuu tuurilla muutamia maistelukappaleita löytyäkin :)
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: BuRaX - kesäkuu 08, 2009, 15:24:45 IP
Hyvin varmasti tulossa. Itseltäni löytyy teltta, jonnekka majoittautua. Kolehti-vaihtoehtoa pitäisin parempana ruokapuolen kanssa.
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: Herra 47 - kesäkuu 09, 2009, 15:59:20 IP
ääääääää en pääsekkään tuolloin...  :-[ >:( :'(

päivystysviikko on tuo...
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: Herpiili - kesäkuu 21, 2009, 18:55:56 IP
Miitti alkaa lähestyä joten olisi hyvä tietää montako on tulossa. Säätkin taitavat suosia miittiä ennusteen mukaan :)
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: MrFrost - kesäkuu 21, 2009, 23:26:50 IP
Mää koitan tulla...

Toivonmukaan olis jo saatanan toimihenkilöunionin kassa saanut maksettuu mulle rahaa tilille...

Eli suht tiukalla budjetilla, mut silti :)

-T
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: BuRaX - kesäkuu 22, 2009, 01:57:55 AP
Tulossa, toivottavasti kimppakyydillä.
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: MrFrost - kesäkuu 23, 2009, 13:26:50 IP
Mä tuun ellei ihmeitä satu.

-T
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: MrFrost - kesäkuu 24, 2009, 01:28:40 AP
Lainaus käyttäjältä: BuRaX - kesäkuu 22, 2009, 01:57:55 AP
Tulossa, toivottavasti kimppakyydillä.

Lainaa naapurin Johannan skootteria ja tuu sillä :)

-T
Otsikko: Vs: Miittailua @ Ulvila 26-28.06.2009
Kirjoitti: Herpiili - kesäkuu 24, 2009, 18:45:37 IP
Tämä miitti pitää valitettavasti perua perhepiirin tapahtuman vuoksi. Ehkäpä joskus uusiksi.