Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: von Riena - toukokuu 28, 2009, 23:20:24 IP

Kysely
Kysymys: Mikä päivämäärä sopisi parhaiten?
Vaihtoehto 1: 13.6. ääntä: 6
Vaihtoehto 2: 20.6. ääntä: 0
Vaihtoehto 3: 27.6. ääntä: 2
Vaihtoehto 4: jokin muu? ääntä: 3
Otsikko: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - toukokuu 28, 2009, 23:20:24 IP
Tampereen ravintolat-topicin myötä heräsi ajatus chilipäiden yhteisestä aterioinnista intialaisen ruuan ääressä.

Kyselen ravintolasta huomenna vapaita lauantaipäiviä pöytävarausta ajatellen, onkos ketään kiinnostuneita?

Yritän valmistaa pari pulloa chilivodkaakin tapaamiseen ;)

-Riena.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: arse - toukokuu 29, 2009, 10:19:42 AP
Kiinnostusta löytyy, Nanda Devissä on sen verran hyvät sapuskat että kaikki syyt käy syödäkseen siellä, vaikka joutuisikin nagavotkaa maistamaan :)
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - toukokuu 29, 2009, 14:01:44 IP
Nostoa..
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: Kuti - toukokuu 29, 2009, 16:16:51 IP
Mielellään lähen mukaan, jos vain ajankohta sopii. Nanda onkin testaamatta.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: BuRaX - toukokuu 29, 2009, 16:42:32 IP
Jos ajankohta sopii, olen tulossa.
Herkulliset ruuat ja chiliporukkaa, ei huono idea.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: Xbow - toukokuu 29, 2009, 17:32:52 IP
Tokviisiin intialaisessa vois jonain lauantaina käydä. Mökkeilen vaan kohtuu paljon näin kesäaikaan ennaltamäärittelemättömin aikatauluin, mut kahtotaan.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - toukokuu 30, 2009, 18:45:16 IP
Äänestys lisätty.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: ilmari - kesäkuu 04, 2009, 19:05:58 IP
Yllättäen kukaan ei oo juhannuslauantaita äänestänyt. Vois yrittää paikalle kun just sopivasti peruuntui tuolta 13.6. viikonlopulta hommia. Nanda Devissä kerran käyneenä, aika tulista oli ruoka. Ilmeisesti enemmän vakuuttelemalla saa reippaasti tulisempana vielä.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: Kärsä Babar - kesäkuu 04, 2009, 20:00:32 IP
Voishan sitä tulla itsekkin 13.6
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 05, 2009, 08:44:40 AP
Enpä huomannut tuota juhannusta lainkaan, thanks Ilmari. Pöytävarauksen teen huomenna paikan päällä ravintolassa, ajan ilmoitan tähän topiciin. Olisiko klo 17-18 ok?

Ennakkoilmoittautumisia otetaan vastaan huomiseen klo 12 asti, ja mattimyöhäisille jätän siis pari ylimääräistä paikkaa :)

-Riena.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: BuRaX - kesäkuu 05, 2009, 12:54:33 IP
Nyt kun on ajankohta tiedossa olen varmasti mukana.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: Kärsä Babar - kesäkuu 05, 2009, 14:22:42 IP
Toi kellon aika vois olla vaik 18-20
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 05, 2009, 16:54:50 IP
Kärsä, hyvä huomio.
Jos teemme siis kompromissin ja varaan pöydän klo 19?

Nostetaan samalla taas topic ylös, jos joku puusilmä ei vielä ole huomannut infoa tulevasta tapaamisesta.

Onkos ihmiset halukkaita jatkamaan tenun merkeissä iltaa vaikkapa Koskipuistossa (sään salliessa tietty) ja myöhemmin kenties jossakin anniskeluliikkeessä (paitsi BURAX lolololol :D)
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: Kärsä Babar - kesäkuu 05, 2009, 17:04:39 IP
Jos tuolla paikassa saa olutta niin kyl siä pari tuntia äkkiä vierähtää. Tunti on kyl tosi lyhyt aika.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: MikkoM - kesäkuu 06, 2009, 20:17:23 IP
Juu, myöhäistä ilmoittautumista, mutta kyllähän sitä vaimokkeen kans vois pyörähtää tuolla.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 06, 2009, 21:25:07 IP
Ei hätää, en edes tehnyt vielä varausta.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 09, 2009, 16:05:01 IP
Topiciin ilmoittautui 9 ihmistä allekirjoittanut mukaanlukien. Pöytä on varattu nyt viidelletoista ihmiselle, eli varaa on vielä viiden syöjän verran (kymmenes ilmoittautunut oli eräs ei-foorumilainen chilipääkaverini)

Toivon, että saavutte paikalle siis klo 18, siitä eteenpäin kun on pöytä varattu.

Kiitos.

-Riena
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: arse - kesäkuu 10, 2009, 16:33:16 IP
Meitä tulee 2!
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 10, 2009, 17:03:30 IP
Lainaus käyttäjältä: arse - kesäkuu 10, 2009, 16:33:16 IP
Meitä tulee 2!

Tämä selvä, onneksi varasin tosiaan muutaman ylimääräisen paikan!

-Lassi
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: stkr - kesäkuu 10, 2009, 22:04:43 IP
Huomasin tän vasta nyt mutta voisin tulla paikalle, vieläkös pöydässä on tilaa?
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 10, 2009, 23:26:44 IP
Lainaus käyttäjältä: stkr - kesäkuu 10, 2009, 22:04:43 IP
Huomasin tän vasta nyt mutta voisin tulla paikalle, vieläkös pöydässä on tilaa?

Sinne vaan!
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: BuRaX - kesäkuu 11, 2009, 00:38:24 AP
Joudun valitettavasti serkun valmistujaisten takia perumaan miitin osaltani.  >:(
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 11, 2009, 02:38:26 AP
"Ammatteja tulee ja menee, chili on ikuista"

-Suuri ajattelija von Riena

:D :D
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: BuRaX - kesäkuu 11, 2009, 15:49:26 IP
Perutaanpa äskeinen, miitti onkin tärkeämpi.  :-*
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 11, 2009, 15:56:16 IP
Lainaus käyttäjältä: BuRaX - kesäkuu 11, 2009, 15:49:26 IP
Perutaanpa äskeinen, miitti onkin tärkeämpi.  :-*

Hjuva Bjuraks!
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: Tiz - kesäkuu 12, 2009, 12:25:40 IP
Mää tuun kans! Ilmeisesti vielä mahtuu?
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 13, 2009, 15:37:22 IP
Pari tuntia vielä :)
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: BuRaX - kesäkuu 13, 2009, 23:49:04 IP
Kiitos miitistä. Hyvät safkat, hyvä porukka.
Ravintolalle kiitos "Laittakaa varovasti"-chilistä.
Otsikko: Vs: Miittiä @ Nanda Devi, Tampere
Kirjoitti: von Riena - kesäkuu 14, 2009, 14:58:56 IP
Joo "tämä on todella tulinen!"

Mutta kiitos tosiaan osanottajille, fiilis oli oikein mukava ja safkatkin hyviä. Crying Rocis-vadelmakaramelli oli myös uusi ja ihastuttava kokemus, tarvii tilata pari pussia samantien :)

-Lassi