Olisi kaksi paikkaa autossa pk-seudulta Lahteen tarjolla, bensakulujen hinnalla. Sitovia ilmoittautumisia kaivattaisiin. Nyt on autossa 3/5 täynnä...
Järvenpäästä voisin kyytiin nousta jos vielä mahtuu.
Vielä mahtuu. Yksi tulija? Vieläkos on ajankohtaista? Tilaa olisi vielä yhdelle tai kahdelle muullekin, eli ilmoitelkaapa... Lähtöpaikka siis Vantaankosken asema eli M-junan päätepysäkki, lauantaina ja siinä sellaiseen aikaan että aamupalan tilanneet kerkiävät sen nauttia. Voidaan sopia tarkemmin.
Laitoin yksityisviestin, että olisin kiinnostunut ja Vantaankosken asema lauantaiaamuna sopii.
Vieläkin olisi tilaa yhdelle tai parille, jos kyyti lauantaina kiinnostaapi! Paluu sitten sunnuntaina, kunhan herätään. ;)