Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: Aji Inferno - elokuu 10, 2009, 23:15:08 IP

Otsikko: Helsingin alueelta Lahteen kulkijoita - kyytitoiveita?
Kirjoitti: Aji Inferno - elokuu 10, 2009, 23:15:08 IP
Olisi kaksi paikkaa autossa pk-seudulta Lahteen tarjolla, bensakulujen hinnalla. Sitovia ilmoittautumisia kaivattaisiin. Nyt on autossa 3/5 täynnä...
Otsikko: Vs: Helsingin alueelta Lahteen kulkijoita - kyytitoiveita?
Kirjoitti: Endalion - elokuu 12, 2009, 09:16:10 AP
Järvenpäästä voisin kyytiin nousta jos vielä mahtuu.
Otsikko: Vs: Helsingin alueelta Lahteen kulkijoita - kyytitoiveita?
Kirjoitti: Aji Inferno - elokuu 12, 2009, 10:28:40 AP
Vielä mahtuu. Yksi tulija? Vieläkos on ajankohtaista? Tilaa olisi vielä yhdelle tai kahdelle muullekin, eli ilmoitelkaapa... Lähtöpaikka siis Vantaankosken asema eli M-junan päätepysäkki, lauantaina ja siinä sellaiseen aikaan että aamupalan tilanneet kerkiävät sen nauttia. Voidaan sopia tarkemmin.
Otsikko: Vs: Helsingin alueelta Lahteen kulkijoita - kyytitoiveita?
Kirjoitti: pepevara - elokuu 13, 2009, 00:15:52 AP
Laitoin yksityisviestin, että olisin kiinnostunut ja Vantaankosken asema lauantaiaamuna sopii.
Otsikko: Vs: Helsingin alueelta Lahteen kulkijoita - kyytitoiveita?
Kirjoitti: Aji Inferno - elokuu 14, 2009, 01:47:55 AP
Vieläkin olisi tilaa yhdelle tai parille, jos kyyti lauantaina kiinnostaapi! Paluu sitten sunnuntaina, kunhan herätään. ;)