Kasvatus ja yleinen chilitieto => Chililajikkeiden arvostelut => Aiheen aloitti: sputnick - syyskuu 21, 2009, 21:02:59 IP

Otsikko: Makedonian pepper?
Kirjoitti: sputnick - syyskuu 21, 2009, 21:02:59 IP
Tuota laatua tekisi mieleni kasvatella, en tiedä onko kyseinen nimi yrityksen vai lajikkeen nimi.
Nimittäin pizzerian pöntössä oli tuollainen teksti. Onko jollakin tietoa tästä lajikkeesta ja sen saatavuudesta?
Otsikko: Vs: Makedonian pepper?
Kirjoitti: biblo - syyskuu 21, 2009, 21:24:08 IP
Eikös nuo makedonian pippurit ole ihan normijalluja joita on elämän verran uitettu jäykässä etikkaliemessä?
Otsikko: Vs: Makedonian pepper?
Kirjoitti: Kadotus - lokakuu 05, 2009, 19:08:59 IP
Veikkasin kyllä että kyseessä on ihan pepperoni eikä jallu. Aika lailla samanlaisia löytyy Royal Tsatsoulis Bros-merkin alta ihan tavallisista ruokakaupoista. Ainakain ovat parhaista päistä normikauppojen pepperoneja.
Otsikko: Vs: Makedonian pepper?
Kirjoitti: biblo - lokakuu 05, 2009, 20:57:51 IP
Taitaa tosiaan olla noin.Itse hieman hätiköidyillä johtopäätöksillä.

Koita noista siiduista mitä niissä paikalla,saattaa jopa tuurilla itää.
Otsikko: Vs: Makedonian pepper?
Kirjoitti: tonttu - lokakuu 06, 2009, 16:48:16 IP
Saako udella miksi haluat kasvattaa pizeria tölkkietikka pepperoneja? Kasvatustilalle löytyy huomattavasti parempaakin täytettä, usko pois :-)
Otsikko: Vs: Makedonian pepper?
Kirjoitti: Herra 47 - lokakuu 06, 2009, 18:29:45 IP
kyllä tuokin hyvää on kun oikein säilöö... Jotain olisko vuonna -98 ostin espanjassa torilta pepperoneja... Ja seuraavana toripäivänä ostin 7 kiloa lisää...
Ei voi puhua noista suomessa kebabbilasta saatavista samana päivänä... :)
Otsikko: Vs: Makedonian pepper?
Kirjoitti: tonttu - lokakuu 06, 2009, 18:36:15 IP
Lainaus käyttäjältä: herra 47 - lokakuu 06, 2009, 18:29:45 IP
kyllä tuokin hyvää on kun oikein säilöö... Jotain olisko vuonna -98 ostin espanjassa torilta pepperoneja... Ja seuraavana toripäivänä ostin 7 kiloa lisää...
Ei voi puhua noista suomessa kebabbilasta saatavista samana päivänä... :)

Onhan se noinkin... paljon kritisoitu cayennekin on mielestäni todella hyvää salsan täytettä, kunhan ei ihan punaiseksi asti päästä kypsymään.