Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: Herpiili - marraskuu 15, 2009, 05:08:32 AP

Otsikko: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Herpiili - marraskuu 15, 2009, 05:08:32 AP
Suunnitelmissa oli sopivien säätilojen suosiessa laitella pystyyn sitten jatkossa chilimiitti leivinuunipizzojen myötä ja ilman suurempia kokkailuja, ehdotelkaapas päiväystä. Itselleni sopii joulukuu 2009 - maaliskuu 2010.

There was a demand for a meeting with baking oven pizzas, possibly the time schedule would be december 2009 - march 2010.
There will be no time consuming cooking done - just some free time with pre-made pizza dough and limited supply of stuffings.
Just shout here which weekend would be the best ;)

edit: Meeting will be held on second weekend of january 2010, 08.01.2010-10.01.2010. There might be another meeting held at spring. My masonry oven will be heating and it can eat pizzas with ~35cm diameter. We'll try to make enough pizzas for everyone with a low cost budget.

08.01.2010-10.01.2010 on sitten ajankohtana. Keväällä voi sitten pitää vielä toisen miitin lisää jos eivät kaikki pääse paikalle tuolloin
~35cm halkaisijaltaan olevia pizzoja pyritään sitten valmistamaan riittävästi kaikille. Budjetti pyritään pitämään inhimillisenä.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: MasaT - marraskuu 15, 2009, 06:36:07 AP
Joulun ja uudenvuoden väliin sopis ainakin mukavasti yksi miitti, kun ei ole kinkkukaan ehtinyt vielä kunnolla laskeutua. :D
Kasvatuskausi on alussa ja siemenvaihto käy kiivaasti! ;)
Ja kuten herpiilin viestistä jo ilmeni, ei chiliharrastajalle ole yhtään pahitteeksi osata hieman engelskaa.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-
Kirjoitti: Mads - marraskuu 15, 2009, 10:36:56 AP
Hey Riku!
Thanks for writing this in English as well! That's so cool!
I'm in! That's for sure! Don't know when is possible but I guess December will be out of the question with Christmas and all that fuss going on... So I guess almost anytime in 2010!
And yeah pizzas rule!
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: BuRaX - marraskuu 15, 2009, 19:49:26 IP
Loisto idea. Toivotaan, että pääsen paikalle.  :-*
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: Aessu - marraskuu 20, 2009, 07:11:08 AP
Todennäköisesti tulossa jos vaan on taas sellanen ~vkl mittanen rypistys? Starwhite ja sergen taas jkl:sta kyytiin?
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: _Wille_ - marraskuu 20, 2009, 07:32:01 AP
No saattaishan tuo kiinnostaa 2010:n puolella.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: ihis81 - marraskuu 20, 2009, 09:16:14 AP
Saattaa olla että olen tulossa.... Pakkohan sitä joskus ensimmäisen kerran miittiin tulla. Kun tuo Ulvila on tuossa aika lähelläkin...

-Toni-
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-
Kirjoitti: biblo - marraskuu 20, 2009, 09:30:59 AP
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - marraskuu 20, 2009, 09:16:14 AP
Saattaa olla että olen tulossa.... Pakkohan sitä joskus ensimmäisen kerran miittiin tulla. Kun tuo Ulvila on tuossa aika lähelläkin...

-Toni-

Minä voisin busseilla Raumalle josta sitten varmaan pääsee tuon (L)ihiksen kyydillä.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: ihis81 - marraskuu 20, 2009, 11:19:20 AP
Pääsee kyllä, jos keksitään  kuski jostain. Ajattelin että iltavisiitin teen, eli yöllä kotiin ;D
vähän on omalta kohdin auki tämä, miten menen, omalla autolla vai kuskiksi joku... Mutta kyllä kyydissä pääsee jos sinne miittiin meen.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: pak - marraskuu 20, 2009, 12:23:23 IP
Alustavaa kiinnostusta kyllä löytyy.

Ehkä kuitenkin ensivuoden puolella.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: Starwhite - marraskuu 20, 2009, 12:42:28 IP
Ensi vuosi kuulostaa kyllä paremmalta. Tottahan sitä pitää lähteä varsinkin jos kyyti taas järjestyy.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: hessi - marraskuu 20, 2009, 14:17:42 IP
jos nyt Hessikin sitten pääsis Ulvilaan, ettei tarvi aina "rannalla ruikuttaa" ;)
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2009-2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2009-2010
Kirjoitti: Aessu - marraskuu 21, 2009, 12:23:00 IP
Niin ja 2010 alkuvuosi minullekin parhaiten kävisi.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2010
Kirjoitti: ihis81 - marraskuu 21, 2009, 17:08:34 IP
Mulle sopii kanssa siinä 2010 puolella. Vaikka joulun ja uudenvuoden välissäkin, mutta muille ei tuolloin taida sopia, kinkun sulattelua/syöpöttelyä kuitenkin kaikilla?
Ehdotuksia pvmäärälle?
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2010
Kirjoitti: BuRaX - marraskuu 21, 2009, 18:26:17 IP
Noh, heitetään 8-10.1. kehiin. Sopineeko Herpiilille tahi muille kys. päivä?
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2010
Kirjoitti: TunturiTiger - marraskuu 21, 2009, 19:34:03 IP
hitto! mieli tekis kans lähtee kattoon, mutta huolitaanko noviiseja, juuri yhdistykseen liittyneitä amatöörejä mukaan?
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2010
Kirjoitti: BuRaX - marraskuu 21, 2009, 19:42:04 IP
Huolitaan toki kunhan vaan syöt chiliä.  :-*
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2010
Kirjoitti: Herpiili - marraskuu 22, 2009, 14:21:41 IP
8-10.1. sopii ainakin itselleni ihan hyvin, muut voivat laitella mielipiteitään niin laitetaan mietintämyssy työn alle.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2010
Kirjoitti: Aessu - marraskuu 27, 2009, 08:02:35 AP
Ei ainakaan näillä näkymin ole tolla viikonlopulla mitää.
Otsikko: Vs: Talvi/-kevätmiitti @ Ulvila (2010) Winter/spring meeting @ Ulvila 2010
Kirjoitti: ihis81 - marraskuu 27, 2009, 09:11:02 AP
Tännekin sopii tuo ajankohta näillä näkymin.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Herpiili - marraskuu 28, 2009, 23:36:23 IP
Laitoinpas sitten tapahtuman ajankohdaksi tuon 08-10.01.2010 - keväällä voi sitten pitää vielä toisen miitin lisää jos eivät kaikki pääse paikalle tuolloin ;)

~35cm halkaisijaltaan olevia pizzoja sitten valmistetaan riittävästi kaikille. Budjetti pyritään pitämään pienenä.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: ihis81 - marraskuu 28, 2009, 23:40:55 IP
Onkos nämä maankuulut pizzat jotain bravuurijuttuja kun olen kuullut kehuja ;)
Onkos pzzapohjat valmiita vai väännetäänkö itse taikinasta ;D
Uteliaisuudesta kysyn, sama se mulle kun olen kaikkiruokainen kuitenkin :D
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Herpiili - marraskuu 28, 2009, 23:47:31 IP
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - marraskuu 28, 2009, 23:40:55 IP
Onkos nämä maankuulut pizzat jotain bravuurijuttuja kun olen kuullut kehuja ;)
Onkos pzzapohjat valmiita vai väännetäänkö itse taikinasta ;D
Uteliaisuudesta kysyn, sama se mulle kun olen kaikkiruokainen kuitenkin :D

Kyllähän noita Volitansin, buraxin, kartsun ja muiden chilipäiden kanssa väännettiin tuossa keväällä. Leivinuuni mahdollistaa kunnollisen kypsennyksen joten ainakin ovat parempia kuin sähköuunissa valmistetut pakastepizzat ;)

Pizzapohjat väännetään itse taikinasta, taikinan valmistan pari vuorokautta ennen miittiä ja sitten itse miitin yhteydessä väännetään pohjat joiden päälle laitetaan vapaavalintaiset täytteet. Pizzalapion lisäksi nykyisin löytyy uuniluutakin arinan puhdistusta varten.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: ihis81 - marraskuu 28, 2009, 23:49:59 IP
Olenkin kuullut että leivinuunissa valmistuu.
Itelläkin suunnitelmissa joskus takka vaihtaa leivinuunilla varustettuun malliin, mutta haaveissa on kun ei ole ihan ilmaista lystiä.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Doc Evil - joulukuu 08, 2009, 00:39:25 AP
Tähän tapahtumaan kiinnostaisi kyllä osallistua kun kerrankin näyttäisi olevan vapaa viikonloppu. Toivottavasti pysyykin sellaisena.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: ihis81 - joulukuu 24, 2009, 23:03:50 IP
Hei Make, pääsiskö sun kyydissä tänne? ;) ;D

Tai sit tarvii sumplia joku ratkasu kyydissä. En ajatellu olla kuskina ;)
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: TunturiTiger - joulukuu 24, 2009, 23:13:29 IP
Lainaus käyttäjältä: Herpiili - marraskuu 28, 2009, 23:47:31 IP
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - marraskuu 28, 2009, 23:40:55 IP
Onkos nämä maankuulut pizzat jotain bravuurijuttuja kun olen kuullut kehuja ;)
Onkos pzzapohjat valmiita vai väännetäänkö itse taikinasta ;D
Uteliaisuudesta kysyn, sama se mulle kun olen kaikkiruokainen kuitenkin :D

Kyllähän noita Volitansin, buraxin, kartsun ja muiden chilipäiden kanssa väännettiin tuossa keväällä. Leivinuuni mahdollistaa kunnollisen kypsennyksen joten ainakin ovat parempia kuin sähköuunissa valmistetut pakastepizzat ;)

Pizzapohjat väännetään itse taikinasta, taikinan valmistan pari vuorokautta ennen miittiä ja sitten itse miitin yhteydessä väännetään pohjat joiden päälle laitetaan vapaavalintaiset täytteet. Pizzalapion lisäksi nykyisin löytyy uuniluutakin arinan puhdistusta varten.
jos mullekin löytyy tota niin voin melkein luvata että tulen sinne! yks heart stopper pro kiitos! eli siis kinkku, salami, pekoni ja tuplajuusto varsinaisiks täytteiks ja pari nagaa siivuina mausteeksi. jos kuolen korresteroolin yliannostukseen niin kuolempahan ainakin tuskaisesti.  ;D
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: MrFrost - joulukuu 28, 2009, 16:16:51 IP
prkl Herpiili, taas valitsit sellasen viikonlopun mikä ei passsaa :(

Etelä-Suomen Kärppäfanit RY:n 5-vuotisjuhlaottelu Tappara-Kärpät mansessa
ja sen jälkeen juhlallisuudet hakametsän ravintolassa.

Ja sunnuntaina kissanäyttely.

Ja nyt sit on muutenki joka toinen viikonloppu isiviikonloppuja, niin todennäköisesti
jatkossa osuu sit niihin noi Herpin miitit  :'(

-Timo
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Herpiili - joulukuu 30, 2009, 22:11:54 IP
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - joulukuu 28, 2009, 16:16:51 IP
prkl Herpiili, taas valitsit sellasen viikonlopun mikä ei passsaa :(

Etelä-Suomen Kärppäfanit RY:n 5-vuotisjuhlaottelu Tappara-Kärpät mansessa
ja sen jälkeen juhlallisuudet hakametsän ravintolassa.

Ja sunnuntaina kissanäyttely.

Ja nyt sit on muutenki joka toinen viikonloppu isiviikonloppuja, niin todennäköisesti
jatkossa osuu sit niihin noi Herpin miitit  :'(

-Timo

Valitset vaan menosi huonosti, kyllähän nyt chilimiitti tuollaiset voittaa ;)
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: TunturiTiger - joulukuu 30, 2009, 23:12:59 IP
Lainaus käyttäjältä: Herpiili - joulukuu 30, 2009, 22:11:54 IP
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - joulukuu 28, 2009, 16:16:51 IP
prkl Herpiili, taas valitsit sellasen viikonlopun mikä ei passsaa :(

Etelä-Suomen Kärppäfanit RY:n 5-vuotisjuhlaottelu Tappara-Kärpät mansessa
ja sen jälkeen juhlallisuudet hakametsän ravintolassa.

Ja sunnuntaina kissanäyttely.

Ja nyt sit on muutenki joka toinen viikonloppu isiviikonloppuja, niin todennäköisesti
jatkossa osuu sit niihin noi Herpin miitit  :'(

-Timo

Valitset vaan menosi huonosti, kyllähän nyt chilimiitti tuollaiset voittaa ;)
varsinkin kun kyseessä on joku kurpat ja tuppura!   ;D
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Herpiili - tammikuu 01, 2010, 15:54:36 IP
Varmistelkaapas paikalle saapumistanne ajoissa niin tiedetään vähän paljonko tarvitaan pizzataikinaa, keskiviikkoon 6. päivä mennessä olisi hyvä tietää viikonlopun nenälukua.

Täytevaihtoehdoista saa esittää toivomuksia - omatkin täytteet saa toki tuoda mukanaan.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: conii - tammikuu 02, 2010, 00:12:29 AP
Kiinnostus olisi kova :) tosi käsivammasena en itse sinne pysty ajamaan joten jos kyytiä pk-seudulta löytisi niin olis mukava :D
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: ihis81 - tammikuu 02, 2010, 17:04:06 IP
Jää mun osalta tämä tapaaminen... :P
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: hessi - tammikuu 02, 2010, 19:32:24 IP
Hessi ei pääse tulemaan....
Hessi lentää etelään lämmittelemään :)
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Herpiili - tammikuu 03, 2010, 19:16:59 IP
Keräilläänpäs taas tuttuun tyyliin vähän varmistuksia miitin suhteen.

Perjantaina saapuville kokataan jotain helppoa ja nopeaa kolehtityyliin.
Lauantaina leivinuunin lämmitys aloitellaan aamulla - pizzojen paistamisen aloitusajaksi tähdätään klo 16-17 ja täytteet vapaavalintaisia, omat täytteetkin voi tuoda mukanaan ja chiliä löytyy pakkasesta. Budjetti selviää kunhan on osallistujamäärä varmistunut, tarkoituksena on kuitenkin pitää hinta edullisena ja vatsan täyttyminen riittävänä.

Alustavaa kiinnostusta esittäneet voivat varmistella tulemisensa yksityisviestitse foorumilla, tähän keskusteluun vastaamalla tai vaikkapa irkin välityksellä. Torstaina olisi hyvä tietää arvio siitä moniko on tulossa ja myöskin yöpyjämäärä.

Alustavat ilmoittautumiset: (*=varmistanut)
*Herpiili+Kaisa
*BuRaX
*Starwhite
*Juhana Hämeenlinnasta
* pak
*Heinä + korsi
? Venomi
? Volitans
? Xbow, veli + kaveri
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: TunturiTiger - tammikuu 03, 2010, 19:35:06 IP
Perse aukes. Ei pysty kykeneen. Nähdään kun henkilökohtainen lama on ohi. Jatkakaa. >:(
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: _Wille_ - tammikuu 03, 2010, 19:56:37 IP
Kakki. Ei pysty tuleen.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: BuRaX - tammikuu 04, 2010, 01:39:30 AP
Tulossa varmasti.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: pak - tammikuu 04, 2010, 12:20:57 IP
Voi kökkö. Oma saapumiseni varmistuu vasta kun olen kotiutunut täältä kaakosta. Eli ke-iltana tai torstaina.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: biblo - tammikuu 04, 2010, 15:55:44 IP
Joutuu kans passaa lähinnä finanssiongelmien vuoksi.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Doc Evil - tammikuu 04, 2010, 16:08:58 IP
Harmillisesti jää multakin väliin tämä tapahtuma. Deadline pakottaa pysymään työhuoneella.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: BuRaX - tammikuu 04, 2010, 16:33:38 IP
No mikäs perkeleen mieskato täällä nyt on?  ???
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: TunturiTiger - tammikuu 04, 2010, 22:19:58 IP
Lainaus käyttäjältä: BuRaX - tammikuu 04, 2010, 16:33:38 IP
No mikäs perkeleen mieskato täällä nyt on?  ???
Köyhyys näemmä. Ainakin välillisesti. Köyhyys ei ole iloinen asia vaikka sille sivulliset nauraakin.  :'( Voit kuvitella, että kun perheellinen mies (aviomies = palvelualan yleisin ammatti) sattuu saamaan iltaloman lapsenhoitajan ja omaishoitajan toimesta, niin se on iso juttu. Mutta kun rahat meneekin yllättäviin menoihin, niin itkukaan ei ole kaukana.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Herra 47 - tammikuu 05, 2010, 20:35:24 IP
mulla iski päivystys päälle tällä viikolla eikä rahatilannekaan ole nyt enää joulun ja uudenvuoden jälkeen kehuttava joten ikävä kyllä väliin jää tämä miitti mun osalta  :'(
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: pak - tammikuu 08, 2010, 17:49:29 IP
No hitto. Pitäähän se paikalle tulla. Eli mukana kuin peräpukama.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: pak - tammikuu 10, 2010, 17:49:26 IP
Olipas hauskaa taas. Kiitoksia paljon.
Otsikko: Vs: Talvimiitti @ Ulvila (2010) Winter meeting @ Ulvila 2010, 08-10.01.2010
Kirjoitti: Herpiili - tammikuu 10, 2010, 18:45:02 IP
Mukavaa oli taas kerran, kiitoksia kaikille :)
Ja kuvia kuulemma kaivataan :P