Suunnitelmissa oli sopivien säätilojen suosiessa laitella pystyyn sitten jatkossa chilimiitti leivinuunipizzojen myötä ja ilman suurempia kokkailuja, ehdotelkaapas päiväystä. Itselleni sopii joulukuu 2009 - maaliskuu 2010.
There was a demand for a meeting with baking oven pizzas, possibly the time schedule would be december 2009 - march 2010.
There will be no time consuming cooking done - just some free time with pre-made pizza dough and limited supply of stuffings.
Just shout here which weekend would be the best ;)
edit: Meeting will be held on second weekend of january 2010, 08.01.2010-10.01.2010. There might be another meeting held at spring. My masonry oven will be heating and it can eat pizzas with ~35cm diameter. We'll try to make enough pizzas for everyone with a low cost budget.
08.01.2010-10.01.2010 on sitten ajankohtana. Keväällä voi sitten pitää vielä toisen miitin lisää jos eivät kaikki pääse paikalle tuolloin
~35cm halkaisijaltaan olevia pizzoja pyritään sitten valmistamaan riittävästi kaikille. Budjetti pyritään pitämään inhimillisenä.
Joulun ja uudenvuoden väliin sopis ainakin mukavasti yksi miitti, kun ei ole kinkkukaan ehtinyt vielä kunnolla laskeutua. :D
Kasvatuskausi on alussa ja siemenvaihto käy kiivaasti! ;)
Ja kuten herpiilin viestistä jo ilmeni, ei chiliharrastajalle ole yhtään pahitteeksi osata hieman engelskaa.
Hey Riku!
Thanks for writing this in English as well! That's so cool!
I'm in! That's for sure! Don't know when is possible but I guess December will be out of the question with Christmas and all that fuss going on... So I guess almost anytime in 2010!
And yeah pizzas rule!
Loisto idea. Toivotaan, että pääsen paikalle. :-*
Todennäköisesti tulossa jos vaan on taas sellanen ~vkl mittanen rypistys? Starwhite ja sergen taas jkl:sta kyytiin?
No saattaishan tuo kiinnostaa 2010:n puolella.
Saattaa olla että olen tulossa.... Pakkohan sitä joskus ensimmäisen kerran miittiin tulla. Kun tuo Ulvila on tuossa aika lähelläkin...
-Toni-
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - marraskuu 20, 2009, 09:16:14 AP
Saattaa olla että olen tulossa.... Pakkohan sitä joskus ensimmäisen kerran miittiin tulla. Kun tuo Ulvila on tuossa aika lähelläkin...
-Toni-
Minä voisin busseilla Raumalle josta sitten varmaan pääsee tuon (L)ihiksen kyydillä.
Pääsee kyllä, jos keksitään kuski jostain. Ajattelin että iltavisiitin teen, eli yöllä kotiin ;D
vähän on omalta kohdin auki tämä, miten menen, omalla autolla vai kuskiksi joku... Mutta kyllä kyydissä pääsee jos sinne miittiin meen.
Alustavaa kiinnostusta kyllä löytyy.
Ehkä kuitenkin ensivuoden puolella.
Ensi vuosi kuulostaa kyllä paremmalta. Tottahan sitä pitää lähteä varsinkin jos kyyti taas järjestyy.
jos nyt Hessikin sitten pääsis Ulvilaan, ettei tarvi aina "rannalla ruikuttaa" ;)
Niin ja 2010 alkuvuosi minullekin parhaiten kävisi.
Mulle sopii kanssa siinä 2010 puolella. Vaikka joulun ja uudenvuoden välissäkin, mutta muille ei tuolloin taida sopia, kinkun sulattelua/syöpöttelyä kuitenkin kaikilla?
Ehdotuksia pvmäärälle?
Noh, heitetään 8-10.1. kehiin. Sopineeko Herpiilille tahi muille kys. päivä?
hitto! mieli tekis kans lähtee kattoon, mutta huolitaanko noviiseja, juuri yhdistykseen liittyneitä amatöörejä mukaan?
Huolitaan toki kunhan vaan syöt chiliä. :-*
8-10.1. sopii ainakin itselleni ihan hyvin, muut voivat laitella mielipiteitään niin laitetaan mietintämyssy työn alle.
Ei ainakaan näillä näkymin ole tolla viikonlopulla mitää.
Tännekin sopii tuo ajankohta näillä näkymin.
Laitoinpas sitten tapahtuman ajankohdaksi tuon 08-10.01.2010 - keväällä voi sitten pitää vielä toisen miitin lisää jos eivät kaikki pääse paikalle tuolloin ;)
~35cm halkaisijaltaan olevia pizzoja sitten valmistetaan riittävästi kaikille. Budjetti pyritään pitämään pienenä.
Onkos nämä maankuulut pizzat jotain bravuurijuttuja kun olen kuullut kehuja ;)
Onkos pzzapohjat valmiita vai väännetäänkö itse taikinasta ;D
Uteliaisuudesta kysyn, sama se mulle kun olen kaikkiruokainen kuitenkin :D
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - marraskuu 28, 2009, 23:40:55 IP
Onkos nämä maankuulut pizzat jotain bravuurijuttuja kun olen kuullut kehuja ;)
Onkos pzzapohjat valmiita vai väännetäänkö itse taikinasta ;D
Uteliaisuudesta kysyn, sama se mulle kun olen kaikkiruokainen kuitenkin :D
Kyllähän noita Volitansin, buraxin, kartsun ja muiden chilipäiden kanssa väännettiin tuossa keväällä. Leivinuuni mahdollistaa kunnollisen kypsennyksen joten ainakin ovat parempia kuin sähköuunissa valmistetut pakastepizzat ;)
Pizzapohjat väännetään itse taikinasta, taikinan valmistan pari vuorokautta ennen miittiä ja sitten itse miitin yhteydessä väännetään pohjat joiden päälle laitetaan vapaavalintaiset täytteet. Pizzalapion lisäksi nykyisin löytyy uuniluutakin arinan puhdistusta varten.
Olenkin kuullut että leivinuunissa valmistuu.
Itelläkin suunnitelmissa joskus takka vaihtaa leivinuunilla varustettuun malliin, mutta haaveissa on kun ei ole ihan ilmaista lystiä.
Tähän tapahtumaan kiinnostaisi kyllä osallistua kun kerrankin näyttäisi olevan vapaa viikonloppu. Toivottavasti pysyykin sellaisena.
Hei Make, pääsiskö sun kyydissä tänne? ;) ;D
Tai sit tarvii sumplia joku ratkasu kyydissä. En ajatellu olla kuskina ;)
Lainaus käyttäjältä: Herpiili - marraskuu 28, 2009, 23:47:31 IP
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - marraskuu 28, 2009, 23:40:55 IP
Onkos nämä maankuulut pizzat jotain bravuurijuttuja kun olen kuullut kehuja ;)
Onkos pzzapohjat valmiita vai väännetäänkö itse taikinasta ;D
Uteliaisuudesta kysyn, sama se mulle kun olen kaikkiruokainen kuitenkin :D
Kyllähän noita Volitansin, buraxin, kartsun ja muiden chilipäiden kanssa väännettiin tuossa keväällä. Leivinuuni mahdollistaa kunnollisen kypsennyksen joten ainakin ovat parempia kuin sähköuunissa valmistetut pakastepizzat ;)
Pizzapohjat väännetään itse taikinasta, taikinan valmistan pari vuorokautta ennen miittiä ja sitten itse miitin yhteydessä väännetään pohjat joiden päälle laitetaan vapaavalintaiset täytteet. Pizzalapion lisäksi nykyisin löytyy uuniluutakin arinan puhdistusta varten.
jos mullekin löytyy tota niin voin melkein luvata että tulen sinne! yks heart stopper pro kiitos! eli siis kinkku, salami, pekoni ja tuplajuusto varsinaisiks täytteiks ja pari nagaa siivuina mausteeksi. jos kuolen korresteroolin yliannostukseen niin kuolempahan ainakin tuskaisesti. ;D
prkl Herpiili, taas valitsit sellasen viikonlopun mikä ei passsaa :(
Etelä-Suomen Kärppäfanit RY:n 5-vuotisjuhlaottelu Tappara-Kärpät mansessa
ja sen jälkeen juhlallisuudet hakametsän ravintolassa.
Ja sunnuntaina kissanäyttely.
Ja nyt sit on muutenki joka toinen viikonloppu isiviikonloppuja, niin todennäköisesti
jatkossa osuu sit niihin noi Herpin miitit :'(
-Timo
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - joulukuu 28, 2009, 16:16:51 IP
prkl Herpiili, taas valitsit sellasen viikonlopun mikä ei passsaa :(
Etelä-Suomen Kärppäfanit RY:n 5-vuotisjuhlaottelu Tappara-Kärpät mansessa
ja sen jälkeen juhlallisuudet hakametsän ravintolassa.
Ja sunnuntaina kissanäyttely.
Ja nyt sit on muutenki joka toinen viikonloppu isiviikonloppuja, niin todennäköisesti
jatkossa osuu sit niihin noi Herpin miitit :'(
-Timo
Valitset vaan menosi huonosti, kyllähän nyt chilimiitti tuollaiset voittaa ;)
Lainaus käyttäjältä: Herpiili - joulukuu 30, 2009, 22:11:54 IP
Lainaus käyttäjältä: MrFrost - joulukuu 28, 2009, 16:16:51 IP
prkl Herpiili, taas valitsit sellasen viikonlopun mikä ei passsaa :(
Etelä-Suomen Kärppäfanit RY:n 5-vuotisjuhlaottelu Tappara-Kärpät mansessa
ja sen jälkeen juhlallisuudet hakametsän ravintolassa.
Ja sunnuntaina kissanäyttely.
Ja nyt sit on muutenki joka toinen viikonloppu isiviikonloppuja, niin todennäköisesti
jatkossa osuu sit niihin noi Herpin miitit :'(
-Timo
Valitset vaan menosi huonosti, kyllähän nyt chilimiitti tuollaiset voittaa ;)
varsinkin kun kyseessä on joku kurpat ja tuppura! ;D
Varmistelkaapas paikalle saapumistanne ajoissa niin tiedetään vähän paljonko tarvitaan pizzataikinaa, keskiviikkoon 6. päivä mennessä olisi hyvä tietää viikonlopun nenälukua.
Täytevaihtoehdoista saa esittää toivomuksia - omatkin täytteet saa toki tuoda mukanaan.
Kiinnostus olisi kova :) tosi käsivammasena en itse sinne pysty ajamaan joten jos kyytiä pk-seudulta löytisi niin olis mukava :D
Jää mun osalta tämä tapaaminen... :P
Hessi ei pääse tulemaan....
Hessi lentää etelään lämmittelemään :)
Keräilläänpäs taas tuttuun tyyliin vähän varmistuksia miitin suhteen.
Perjantaina saapuville kokataan jotain helppoa ja nopeaa kolehtityyliin.
Lauantaina leivinuunin lämmitys aloitellaan aamulla - pizzojen paistamisen aloitusajaksi tähdätään klo 16-17 ja täytteet vapaavalintaisia, omat täytteetkin voi tuoda mukanaan ja chiliä löytyy pakkasesta. Budjetti selviää kunhan on osallistujamäärä varmistunut, tarkoituksena on kuitenkin pitää hinta edullisena ja vatsan täyttyminen riittävänä.
Alustavaa kiinnostusta esittäneet voivat varmistella tulemisensa yksityisviestitse foorumilla, tähän keskusteluun vastaamalla tai vaikkapa irkin välityksellä. Torstaina olisi hyvä tietää arvio siitä moniko on tulossa ja myöskin yöpyjämäärä.
Alustavat ilmoittautumiset: (*=varmistanut)
*Herpiili+Kaisa
*BuRaX
*Starwhite
*Juhana Hämeenlinnasta
* pak
*Heinä + korsi
? Venomi
? Volitans
? Xbow, veli + kaveri
Perse aukes. Ei pysty kykeneen. Nähdään kun henkilökohtainen lama on ohi. Jatkakaa. >:(
Kakki. Ei pysty tuleen.
Tulossa varmasti.
Voi kökkö. Oma saapumiseni varmistuu vasta kun olen kotiutunut täältä kaakosta. Eli ke-iltana tai torstaina.
Joutuu kans passaa lähinnä finanssiongelmien vuoksi.
Harmillisesti jää multakin väliin tämä tapahtuma. Deadline pakottaa pysymään työhuoneella.
No mikäs perkeleen mieskato täällä nyt on? ???
Lainaus käyttäjältä: BuRaX - tammikuu 04, 2010, 16:33:38 IP
No mikäs perkeleen mieskato täällä nyt on? ???
Köyhyys näemmä. Ainakin välillisesti. Köyhyys ei ole iloinen asia vaikka sille sivulliset nauraakin. :'( Voit kuvitella, että kun perheellinen mies (aviomies = palvelualan yleisin ammatti) sattuu saamaan iltaloman lapsenhoitajan ja omaishoitajan toimesta, niin se on iso juttu. Mutta kun rahat meneekin yllättäviin menoihin, niin itkukaan ei ole kaukana.
mulla iski päivystys päälle tällä viikolla eikä rahatilannekaan ole nyt enää joulun ja uudenvuoden jälkeen kehuttava joten ikävä kyllä väliin jää tämä miitti mun osalta :'(
No hitto. Pitäähän se paikalle tulla. Eli mukana kuin peräpukama.
Olipas hauskaa taas. Kiitoksia paljon.
Mukavaa oli taas kerran, kiitoksia kaikille :)
Ja kuvia kuulemma kaivataan :P