Kasvatus ja yleinen chilitieto => Edistyneempi chilinkasvatus => Aiheen aloitti: dragoon - tammikuu 28, 2010, 22:11:05 IP

Otsikko: Kokemuksia Hybrid HPS/MH-polttimoista?
Kirjoitti: dragoon - tammikuu 28, 2010, 22:11:05 IP
Eli moisen pongasin tuolta Pavunvarresta, onko kellään kokemuksia?

http://www.pavunvarsi.fi/product_info.php?cPath=22_44&products_id=363 (http://www.pavunvarsi.fi/product_info.php?cPath=22_44&products_id=363)
Otsikko: Vs: Kokemuksia Hybrid HPS/MH-polttimoista?
Kirjoitti: Pankkipoju - tammikuu 29, 2010, 13:49:53 IP
Ei mene ihan äkkiä jakeluun mitä suomalainen jälleenmyyjä tarkoittaa sillä että lamppu tulisi vaihtaa joka neljäs viljelykerta...

Yleensä dokumentoidaan käyttötuntien määrä ja valonalenema, käppyrää ja kaikkee joiden avulla nuotittaa oman kasvistonsa..
Itselläni on kasveja joiden elinikä vaihtelee muutamasta kuukaudesta muutamaan kymmeneen vuoteen joten tipahdin pikkasen kärryiltä sen suhteen missä tyyppien asian terävin kärki homman tiimoilta on.... Ehkä se on off..
Otsikko: Vs: Kokemuksia Hybrid HPS/MH-polttimoista?
Kirjoitti: Atheos__ - tammikuu 29, 2010, 15:13:09 IP
Lainaus käyttäjältä: Pankkipoju - tammikuu 29, 2010, 13:49:53 IP
Ei mene ihan äkkiä jakeluun mitä suomalainen jälleenmyyjä tarkoittaa sillä että lamppu tulisi vaihtaa joka neljäs viljelykerta...

Yleensä dokumentoidaan käyttötuntien määrä ja valonalenema, käppyrää ja kaikkee joiden avulla nuotittaa oman kasvistonsa..
Itselläni on kasveja joiden elinikä vaihtelee muutamasta kuukaudesta muutamaan kymmeneen vuoteen joten tipahdin pikkasen kärryiltä sen suhteen missä tyyppien asian terävin kärki homman tiimoilta on.... Ehkä se on off..
Taitaa tuo joka neljäs kerta tulla vähän toisenlaisen "vihanneksen" kasvatuksesta...
Otsikko: Vs: Kokemuksia Hybrid HPS/MH-polttimoista?
Kirjoitti: biblo - tammikuu 29, 2010, 16:27:46 IP
Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - tammikuu 29, 2010, 15:13:09 IP
Lainaus käyttäjältä: Pankkipoju - tammikuu 29, 2010, 13:49:53 IP
Ei mene ihan äkkiä jakeluun mitä suomalainen jälleenmyyjä tarkoittaa sillä että lamppu tulisi vaihtaa joka neljäs viljelykerta...

Yleensä dokumentoidaan käyttötuntien määrä ja valonalenema, käppyrää ja kaikkee joiden avulla nuotittaa oman kasvistonsa..
Itselläni on kasveja joiden elinikä vaihtelee muutamasta kuukaudesta muutamaan kymmeneen vuoteen joten tipahdin pikkasen kärryiltä sen suhteen missä tyyppien asian terävin kärki homman tiimoilta on.... Ehkä se on off..
Taitaa tuo joka neljäs kerta tulla vähän toisenlaisen "vihanneksen" kasvatuksesta...

Ilmeisesti olet useinkin kasvatellut toista vihannesta?

Valorytmihän niillä menee kasvussa 24/7,18/6 tai 12/12 riippuen lajikkeesta.Kukituksessa 12/12 valo 95% tapauksissa.

Joten eipä tuo niissä puuhissa niin hirveän nopeammin kulu kuin chilinkasvatuksessakaan.