Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: Herpiili - helmikuu 14, 2010, 02:26:20 AP

Otsikko: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: Herpiili - helmikuu 14, 2010, 02:26:20 AP
Harrastajille taas luvassa Ulvila-miittiä, tapahtumapaikka sama kuin aiemminkin - ajankohdiksi passeleita olisivat 16-18.4., 23-25.4. ja toukokuun viikonloput.

Kertokaapa mielipiteenne sopivasta ajankohdasta sekä mahdollisia ruokatoiveita.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: BuRaX - helmikuu 14, 2010, 20:46:53 IP
Pistetään korvan taakse. Ensimmäinen päivä ei käy, muut kyllä.
Kolehti on realistisin rahoitusmenetelmä.
Pizzat kiinnostaisi taas, mutta niitä oli toisaalta viimekskin. Mitäs muut on mieltä?
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: BuRaX - helmikuu 23, 2010, 22:01:07 IP
Kovin vähän on kiinnostuneita ilmoittautunut. Heitetäänpäs ilmoille Rikun ehdottama 19-21.3. Löytyykö lisää kiinnostuneita?
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: TunturiTiger - helmikuu 23, 2010, 22:27:58 IP
Kiinnostusta löytyy, mutta riippuu vähä siitä onko mulla vanhemmat muksut sillon käymässä ja onko mulla rahaa.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: Aessu - helmikuu 27, 2010, 00:06:58 AP
Ainakaan eka päivämäärä ei käy.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: MasaT - helmikuu 27, 2010, 01:22:16 AP
Minulle sopis parhaiten tuo huhtikuun loppu. Samalla voisin tuoda ylimääräiset taimet ja koittaa tyrkyttää niitä jollekin.  :)
Kevät olis parhaimmillaan ja ehkä se hanhiaurakin taas lentää ylitse?  :D
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: Herpiili - helmikuu 27, 2010, 02:13:19 AP
Onhan se ihan mahdollista pitää parikin eri kevätmiittiä ellei kaikille käy sama viikonloppu :) Ainakaan itselläni tai paremmalla kiinteistön ylläpitäjällä ei tälläistäkään mahdollisuutta vastaan mitään olisi, kunhan on vain kiinnostusta ja riittävästi ilomieltä :)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: MasaT - helmikuu 27, 2010, 02:17:16 AP
Joo. Mulla on vaan työ-olosuhteet niin hankalat, etten voi paljon lupailla etukäteen. - Miestä syödään!
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: Starwhite - helmikuu 27, 2010, 11:35:10 AP
Huhtikuun puolenvälin jälkeen sopisi kyllä parhaiten, mutta jos miittiä ja kyytiä löytyy aiemmin niin ainahan sitä on pakko lähteä.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: MasaT - maaliskuu 21, 2010, 14:32:15 IP
Sopisko tuo päästäinen miitin ajankohdaksi?

Näköjään sananmuunnin iski. :)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä maalis-huhtikuu @ Ulvila
Kirjoitti: Herpiili - maaliskuu 21, 2010, 20:01:31 IP
Lainaus käyttäjältä: MasaT - maaliskuu 21, 2010, 14:32:15 IP
Sopisko tuo päästäinen miitin ajankohdaksi?

Näköjään sananmuunnin iski. :)

Pääsiäisenä tulee oltua Lappeenrannassa joten ei ainakaan omiin suunnitelmiini sovi.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila
Kirjoitti: Herpiili - huhtikuu 03, 2010, 11:14:48 AP
Laitelkaapa niitä päivämääräehdotuksia taas ;)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila
Kirjoitti: TunturiTiger - huhtikuu 03, 2010, 12:03:27 IP
NONI!! Nyt voisin ihan aikuisten oikeasti päästä reissuun. Samoihin aikoihin emäntä on Maskussa kuntoutuksessa, joten tuo olis ihan matkanvarrella, kun käyn sitä morjestamassa! Paras ajan kohta mulle olis huhtikuun viimeinen tai toukokuun ensimmäinen viikonloppu.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila
Kirjoitti: Herpiili - huhtikuu 03, 2010, 12:16:36 IP
Laitellaanpas sitten päivämääräehdotuksiksi 23-25.4. ja 7-9.5.

Isäntäväelle sopis parhaiten tuo 23-25.4., silloin saattaa olla jo kasvitkin kasvihuoneessa niin ei ihan hirmuista ahtautta tule kun vievät eteisestä jonkun 50% jo tilaa :D

Alustavasti vois sitten miittiä järkätä 23-25.4., muutetaan josko tulee vastalauseita :)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: linker - huhtikuu 03, 2010, 18:13:57 IP
Voisin lähteä täältä naapuri-Nakkilasta tutustumaan "touhuun". Chilihurahdus tapahtui vasta marraskuun lopulla, eli täysin keltanokkana olisin tulossa.
23-25.4. sopii hyvin.

edit/lisäys:
Pääsen tulemaan lauantaina klo 13 jälkeen.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: MasaT - huhtikuu 03, 2010, 21:34:10 IP
Koitetaan päästä sitten 23-25.4 paikalle. Perjantaiksi en välttämättä kyllä pääse. Mutta yritetään.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: Herpiili - huhtikuu 04, 2010, 16:04:27 IP
Lauantaihan se varsinainen miittipäivä onkin, perjantaina lähinnä alkuvalmisteluja jos päädytään johonkin suurempitöiseen ruokaprojektiin ja pitkänmatkalaiset haluavat aikaisemmin paikalle :)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: BuRaX - huhtikuu 05, 2010, 13:51:50 IP
Kuulostaa hyvälle. Päivä sopii. Lauantaina voisin tulla käväisemään. En luultavasti tarvitse yöpaikkaa.
Toivottavasti moottoripyöräkelit.  ::)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: Herpiili - huhtikuu 14, 2010, 16:39:14 IP
Ruokaehdotuksia ei ole pahemmin tullut ja osallistujamääräkin toistaiseksi pimennossa.

Jospas ehdotetaan sitten säävarauksella grillaamista ja siihen jotain lisukkeeksi, ehkäpä rocotokarjalanpiirakoita.
Nyyttikestityyliinkin sopii toki, eli jokainen tuo omat syötävänsä ja juotavansa mukana.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: linker - huhtikuu 16, 2010, 19:05:10 IP
Tietysti kävi niin, että tuli työtilaus juuri tuolle viikonlopulle!
En pääse tulemaan, kun joudun hautajaisia ja muistotilaisuutta valokuvaamaan.
(henk. koht. en ymmärrä hautajaiskuvauksia, mutta asiakas on aina oikeassa)

Ehkä sitten seuraavalla kerralla.  >:(
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: Kärsä Babar - huhtikuu 16, 2010, 19:10:18 IP
Mekin oltais lauantaina tulossa.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: MasaT - huhtikuu 16, 2010, 21:00:07 IP
Lauantaina puolilta päivin olen itsekin tulossa. Pistin herpiili hieman yv,täkin. ;)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: Herpiili - huhtikuu 17, 2010, 16:42:23 IP
Esimakua tulevasta ;)
(http://i111.photobucket.com/albums/n160/Herpiili/karjalanchipotle_normal.jpg)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: MasaT - huhtikuu 17, 2010, 20:43:01 IP
Lainaus käyttäjältä: Herpiili - huhtikuu 17, 2010, 16:42:23 IP
Esimakua tulevasta ;)
(http://i111.photobucket.com/albums/n160/Herpiili/karjalanchipotle_normal.jpg)

Nam! :P
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila (23-25.4. alustavasti)
Kirjoitti: BuRaX - huhtikuu 19, 2010, 19:05:50 IP
Haluaisiko joku ystävällinen sielu tuoda miittiin muutaman taimen matkassaan? Rahoitankin pyydettäessä parilla roposella.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: Herpiili - huhtikuu 21, 2010, 22:28:52 IP
Näillä näkymin paikalle olisi tulossa:

MasaT (klo 12->)
Burax
lpk/alarch
KärsäBabar & Mira
Volitans (klo 19->)
mnyman
shp

<Volitans> hyppyantilooppia 1 kg, pekonia 1 kg, 2 karitsan karetta, lampaan ulkofileitä joku 1-2 kg, saksanhirven paistia vajaa kg.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: shp - huhtikuu 22, 2010, 09:11:20 AP
Mitäs kasviloita se burkas haluais? =)
Ei kellään paikalle tulijoista sattuis olemaan championin taimea tai kahta?
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: Herpiili - huhtikuu 22, 2010, 09:34:09 AP
MasaT tuo mukanaan laatikollisen kalat69:n taimia myytäväksi. Lajikkeista en osaa sanoa. Omasta championistani voin kyllä pistokkaan lahjoittaa ellei muuten ole saatavilla :P ja chilikauppa lähetti yhdistykselle rocotokastikkeita miiteissä maistateltaviksi :)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: MasaT - huhtikuu 22, 2010, 13:16:16 IP
Lainaus käyttäjältä: Herpiili - huhtikuu 22, 2010, 09:34:09 AP
MasaT tuo mukanaan laatikollisen kalat69:n taimia myytäväksi. Lajikkeista en osaa sanoa.
Kyllä vaan ja lajikkeet on.
7pod 3 kpl
Fatalii 2kpl
Caterpillar (Aribibi gusano) 2kpl
Fish pepper 1kpl
Jalapeno  2kpl

Ja voin kertoa, että toisessa jallussa on jo yksi 11cm podi valmiina!! Täytyy varmaan pitää huutokauppa siitä. :D
Katson vielä näitä omia taimiani noiden lisäksi, niissä vaan tulee todennäköisesti harsosääskiä mukana. :(
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: BuRaX - huhtikuu 22, 2010, 14:57:45 IP
seven pod ja jalapeno kelpaisi.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: Xbow - huhtikuu 22, 2010, 16:09:52 IP
Kait minäkin sinne saatan pöräyttää, lauantaina, kahtotaan ny, autonkin sain korjaamosta just, rohisijat on kyl vie alla mut eiköhän se siitä :)
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: Kärsä Babar - huhtikuu 22, 2010, 19:34:13 IP
Jos jollain tulijalla on lahjoittaa pistokas/pistokkaita niin otetaan vastaan.
Jos joku haluaa ostaa tuotteitamme niin ilmoittakaa ennen lauantaita niin otamme mukaan.
www.chilitarvike.fi
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: BuRaX - huhtikuu 25, 2010, 01:03:00 AP
Kiitokset miitistä omalta osaltani.
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: jeQQ - huhtikuu 25, 2010, 12:20:18 IP
Kuvia, viteota?
Otsikko: Vs: Kevätmiittiä huhti-toukokuu @ Ulvila 24-25.04.2010
Kirjoitti: Herpiili - huhtikuu 25, 2010, 12:52:14 IP
Kiitokset osallistujille taas vallan loistavasta menosta. Sekä MasaT:lle kasvarin harsotuksesta ja muillekin kasvien roudaamisesta kasvihuoneeseen, hyvin tuntuvat olevan vielä elossa ja termostaattiajastinkin on ilmeisesti ihan hintansa väärti. Vielä on muutama miittaaja krapul... miittaamassa :)

Edit: Kuvia miitistä löytyy täältä: http://s111.photobucket.com/albums/n160/Herpiili/Grillimiitti_24_04_2010/ (http://s111.photobucket.com/albums/n160/Herpiili/Grillimiitti_24_04_2010/)