Kasvatus ja yleinen chilitieto => Äänestykset => Aiheen aloitti: Tomppa - kesäkuu 21, 2010, 16:05:02 IP

Kysely
Kysymys: Pitäisikö Räyhäkkään Kyökissä ketju laittaa pysyväksi?
Vaihtoehto 1: Kyllä ja heti! ääntä: 28
Vaihtoehto 2: Ei vielä ääntä: 8
Vaihtoehto 3: Ihmettelen miksi sitä ei ole jo tehty ääntä: 9
Vaihtoehto 4: Mitä vittua?!? ääntä: 22
Vaihtoehto 5: Tahdomme lisää reseptejä ääntä: 16
Otsikko: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Tomppa - kesäkuu 21, 2010, 16:05:02 IP
Noniin  nyt kaikki äänestämään  8)
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Aji Inferno - kesäkuu 21, 2010, 21:27:42 IP
Miksi pitäisi..?  8)
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Ryhis - kesäkuu 21, 2010, 21:32:25 IP
Samaa ihmettelee..
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Tomppa - kesäkuu 21, 2010, 22:05:06 IP
Kunhan nyt laitoin tänne tämänkin..

Luin jostain "räyhiksen kyökissä ketju tänne ja heti"

palstalta että semmoinen pitäisi olla  ikuisesti lukittuna tänne  8)


Tämän saa kyllä poistaa bittiavaruuteen..

Pyydän anteeksi palstan lievää " väärinkäyttöä"

Mutta jatketaan touhuja  8)
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Tinsa - kesäkuu 21, 2010, 22:40:53 IP
Tarkoititko, että pitäisi laittaa lukkoon niin, ettei sinne voi enää kirjoittaa, vai, että se pitäisi laittaa stickkyksi, eli sellaiseksi kun tuolla aloittelijoiden palstalla kysy kärsältä -topic.
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Toni.A - kesäkuu 21, 2010, 22:46:20 IP
Ei missään nimessä lukkoon!  >:( Reseptejä kehiin vaan. Kohta saa Otava, tai Wsoy kilpailla, kumpi saa painaa Räyhäkkään keittiön herkkuja niteidensä väliin. ;)
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Tomppa - kesäkuu 21, 2010, 22:57:25 IP
Nimen omaan tarkoitin sitä että tämä olisi pysyvä palsta!!!

Ei missään nimessa saa hävittää/ unohtaa tätä  8)   

Lisää reseptejä vain kehiin!!!


anteeksi jos aiheutin väärinkäsityksiä " intoilullani"

T: Tomppa
------------------------------------------------------------------

Ja muokkasin nyt kuitenkin tuon äänestyksen paremmaksi!                      kiitos ja anteeksi
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Kilp - kesäkuu 22, 2010, 00:56:23 AP
Täällähän tuoksuu ihan demokratialle, kun se mistä äänestetään vaihtelee tuloksen mukaan ;D
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: gunslinger - kesäkuu 27, 2010, 12:55:59 IP
tuumasin että juu koska itte en oo mikään kummonen kokki ja välillä vaan on mukava selailla noita respoja ja lähtee kokeileen jotain kivaa.  :)
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Hegu - syyskuu 19, 2010, 12:48:06 IP
kunnon soppa sivut vaan räyhikselle :)
Otsikko: Vs: Räyhäkkään keittiössä tapahtuu
Kirjoitti: Ryhis - syyskuu 19, 2010, 16:54:35 IP
Lainaus käyttäjältä: Hegu - syyskuu 19, 2010, 12:48:06 IP
kunnon soppa sivut vaan räyhikselle :)

Kiitoksia luottamuksesta, mutta Räyhiksen kyökissä palsta on ollut olemassa jo hyvän tovin  ;)