Kysely
Kysymys:
Pitäisikö Räyhäkkään Kyökissä ketju laittaa pysyväksi?
Vaihtoehto 1: Kyllä ja heti!
ääntä: 28
Vaihtoehto 2: Ei vielä
ääntä: 8
Vaihtoehto 3: Ihmettelen miksi sitä ei ole jo tehty
ääntä: 9
Vaihtoehto 4: Mitä vittua?!?
ääntä: 22
Vaihtoehto 5: Tahdomme lisää reseptejä
ääntä: 16
Noniin nyt kaikki äänestämään 8)
Miksi pitäisi..? 8)
Samaa ihmettelee..
Kunhan nyt laitoin tänne tämänkin..
Luin jostain "räyhiksen kyökissä ketju tänne ja heti"
palstalta että semmoinen pitäisi olla ikuisesti lukittuna tänne 8)
Tämän saa kyllä poistaa bittiavaruuteen..
Pyydän anteeksi palstan lievää " väärinkäyttöä"
Mutta jatketaan touhuja 8)
Tarkoititko, että pitäisi laittaa lukkoon niin, ettei sinne voi enää kirjoittaa, vai, että se pitäisi laittaa stickkyksi, eli sellaiseksi kun tuolla aloittelijoiden palstalla kysy kärsältä -topic.
Ei missään nimessä lukkoon! >:( Reseptejä kehiin vaan. Kohta saa Otava, tai Wsoy kilpailla, kumpi saa painaa Räyhäkkään keittiön herkkuja niteidensä väliin. ;)
Nimen omaan tarkoitin sitä että tämä olisi pysyvä palsta!!!
Ei missään nimessa saa hävittää/ unohtaa tätä 8)
Lisää reseptejä vain kehiin!!!
anteeksi jos aiheutin väärinkäsityksiä " intoilullani"
T: Tomppa
------------------------------------------------------------------
Ja muokkasin nyt kuitenkin tuon äänestyksen paremmaksi! kiitos ja anteeksi
Täällähän tuoksuu ihan demokratialle, kun se mistä äänestetään vaihtelee tuloksen mukaan ;D
tuumasin että juu koska itte en oo mikään kummonen kokki ja välillä vaan on mukava selailla noita respoja ja lähtee kokeileen jotain kivaa. :)
kunnon soppa sivut vaan räyhikselle :)
Lainaus käyttäjältä: Hegu - syyskuu 19, 2010, 12:48:06 IP
kunnon soppa sivut vaan räyhikselle :)
Kiitoksia luottamuksesta, mutta Räyhiksen kyökissä palsta on ollut olemassa jo hyvän tovin ;)