Huomasin kasvarissa käydessä, että yhteen Bolivialaiseen on ruvennut kasvamaan ikäänkuin habaneroja pienoiskoossa. Kasvi on itänyt Fataliilta ostetuista siemenistä. Laitan huomenna kuvaa jos kerkeän, omasta mielestä todella komea näky! ;)
Asia tietty unohtu tyystin ja kuvan ottaminen samaten. Tässä kuitenkin nyt olisi. Taustalla 7mm ruutuvihko, joten melkonen möhkäle tämä on.
(http://dl.dropbox.com/u/3658788/habenerobolivian.jpg)
edit. Lisätäämpäs vielä, että kyseisessä podissa aivan käsittämätön määrä siemeniä sisällä.
Ettei bolle olis vaan chinese 5 color?
viisvärin hieman puutekasvuiseksi jääneelle podille tuo tosiaan näyttää... Mun ylivuotiset koristekyhäelmät teki tuommoisia alkukeväästä. Myöhemmin vähemmän ryppyisiä.
Puutekasvuisuutta epäilen, koska podit saivat viettää puskassa aikaa useamman kuukauden. Kypsyivät ja kasvoivat rauhassa.
No en nyt olosuhteita välttämättä tarkoitakkaan... Omatkin alkukeväästä asti viihtyivät aitoarskan alla ja lannoitteita piisasi. Joskus chilit vaan tykkää tehdä kääpiöitä alku, tai loppukaudesta. Eihän se tietenkään mahdottomuus ole, että ristetys olisi tapahtunut... Siemenet talteen ja testiin...
Juu! Siemenet otin talteen. Ens kaudella näkee sitten onko jotain erikoista ;)