Kasvatus ja yleinen chilitieto => Edistyneempi chilinkasvatus => Aiheen aloitti: pownedi - elokuu 10, 2010, 22:30:18 IP

Otsikko: Bolivian Rainbown ja jonkin Habaneron mahdollinen risteymä
Kirjoitti: pownedi - elokuu 10, 2010, 22:30:18 IP
Huomasin kasvarissa käydessä, että yhteen Bolivialaiseen on ruvennut kasvamaan ikäänkuin habaneroja pienoiskoossa. Kasvi on itänyt Fataliilta ostetuista siemenistä. Laitan huomenna kuvaa jos kerkeän, omasta mielestä todella komea näky!  ;)
Otsikko: Vs: Bolivian Rainbown ja jonkin Habaneron mahdollinen risteymä
Kirjoitti: pownedi - lokakuu 18, 2010, 22:01:43 IP
Asia tietty unohtu tyystin ja kuvan ottaminen samaten. Tässä kuitenkin nyt olisi. Taustalla 7mm ruutuvihko, joten melkonen möhkäle tämä on.

(http://dl.dropbox.com/u/3658788/habenerobolivian.jpg)

edit. Lisätäämpäs vielä, että kyseisessä podissa aivan käsittämätön määrä siemeniä sisällä.
Otsikko: Vs: Bolivian Rainbown ja jonkin Habaneron mahdollinen risteymä
Kirjoitti: chilihardhead.fi - lokakuu 18, 2010, 22:17:48 IP
Ettei bolle olis vaan chinese 5 color?
Otsikko: Vs: Bolivian Rainbown ja jonkin Habaneron mahdollinen risteymä
Kirjoitti: tonttu - lokakuu 19, 2010, 12:48:32 IP
viisvärin hieman puutekasvuiseksi jääneelle podille tuo tosiaan näyttää... Mun ylivuotiset koristekyhäelmät teki tuommoisia alkukeväästä. Myöhemmin vähemmän ryppyisiä.
Otsikko: Vs: Bolivian Rainbown ja jonkin Habaneron mahdollinen risteymä
Kirjoitti: pownedi - lokakuu 19, 2010, 22:22:00 IP
Puutekasvuisuutta epäilen, koska podit saivat viettää puskassa aikaa useamman kuukauden. Kypsyivät ja kasvoivat rauhassa.
Otsikko: Vs: Bolivian Rainbown ja jonkin Habaneron mahdollinen risteymä
Kirjoitti: tonttu - lokakuu 20, 2010, 10:44:22 AP
No en nyt olosuhteita välttämättä tarkoitakkaan... Omatkin alkukeväästä asti viihtyivät aitoarskan alla ja lannoitteita piisasi. Joskus chilit vaan tykkää tehdä kääpiöitä alku, tai loppukaudesta. Eihän se tietenkään mahdottomuus ole, että ristetys olisi tapahtunut... Siemenet talteen ja testiin...
Otsikko: Vs: Bolivian Rainbown ja jonkin Habaneron mahdollinen risteymä
Kirjoitti: pownedi - lokakuu 20, 2010, 14:38:59 IP
Juu! Siemenet otin talteen. Ens kaudella näkee sitten onko jotain erikoista  ;)