Fatalii on pistänyt tämän villiksi lajikkeeksi.
Mitä mieltä olette?
Minun silmään vaikuttaa että jonkinlaista risteymää on tapahtunut ajan saatossa.
Podin muoto ei oikein täsmää villiin.
(http://www.g6csy.net/chile/pepper-images/Malawi%20Birds%20Eye.jpg)
Sen sijaan Zimbabwe Bird Pepper näyttää huomattavasti enemmän villiltä.
(http://farm1.static.flickr.com/79/239003938_b5a15471d8.jpg?v=0)
mitä olette asiasta mieltä?
Muistan joskus nähneeni tuon MBE:n ihan perus-annuumien puolella. Ei siinä minustakaan mitään villiä ole.
Jos saa jakaa ajatuksensa tähän lankaan, itse kasvattelen malawi bird's eyetä ja henkilö, jolta kasvin nimitti kasvia puolivilliksi lajikkeeksi eikä missään nimessä täysin villiksi.
Ei varmaan ainut tapaus, jossa on vaikeutta sanoa mikä on mitäkin tai minne kuuluu