Moro,
Eli laittakaas tänne kuvia teidän vesiviljelyjärjestelmistä. Myöskin kuvat, joissa vesiviljelyjärjestelmissä kasvaa muita hyötykasveja kuin chiliä, esimerkiksi kurkkua, tomaattia jne. Kuvat tulevat menemään oikeusjuttua varten(viherpeukun case), jossa oikeus koittaa päättää, että vesiviljelyä käytetään ainoastaan kannabiksen viljelyyn. Kaikista kuvista on varmasti hyötyä. Tässä ei nyt koiteta sitten perustella mitään muuta kuin sitä, että vesiviljelyä käytetään myös muihinkin tarkoituksiin kuin kannabiksen viljelyyn!
Pari omaa kuvatusta:
(http://jeqq.kuvat.fi/kuvat/Chili/P1090632.JPG/_small.jpg)
(http://jeqq.kuvat.fi/kuvat/Chili/P1090602.JPG/_small.jpg)
(http://jeqq.kuvat.fi/kuvat/Chili/P1040428.JPG/_small.jpg)
Topic tehty tutun pyynnöstä, kiitämme avusta etukäteen!
Yks löyty edellisistä.
(http://remotecontrol.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/Medeia-kasvit/kausi%202010/pulipuli2.jpg/_smaller.jpg)
Tuli oltua niin saakelin laiska, ettei oo kun näistä pienokaisista kuvia, mutta laitetaan nyt edes ne :)
(http://blacklightdistrict.net/~zordiack/chilit2010/plantut/IMG_4602_pieni.jpg)
(http://blacklightdistrict.net/~zordiack/chilit2010/plantut/IMG_4606_pieni.jpg)
(http://blacklightdistrict.net/~zordiack/chilit2010/plantut/IMG_4610_pieni.jpg)
Ja ite systeemi:
(http://blacklightdistrict.net/~zordiack/chilit2010/ebbi/IMG_4619_pieni.jpg)
Mites ammattiviljelijöiden dripfeed- yms. systeemit? Tuleeko niistäkin laittomia kertarysäyksellä? Ei kai tämmöinen hulluttelu voi mennä läpi?
Tässä mun kuvia:
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/120110/P1030193.jpg)
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/160210/P1030260.jpg)
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/040910/DSC_0805.jpg)
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/040910/DSC_0806.jpg)
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/040910/DSC_0808.jpg)
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/280610/P1040278.jpg)
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/100710/DSC_0024.jpg)
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/120710/DSC_0125.jpg)
(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/180710/DSC_0025.jpg)
Tuossapa nyt muutama selkeä kuva.
-T
Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - lokakuu 18, 2010, 17:37:06 IP
Mites ammattiviljelijöiden dripfeed- yms. systeemit? Tuleeko niistäkin laittomia kertarysäyksellä? Ei kai tämmöinen hulluttelu voi mennä läpi?
Paha sanoa, mutta Fasse on ainakin panostanut tähän asiaan ja laittanut paljon kuvia menemään. ;)
http://www.zengrow.com/viherasema-patentoi-zengrow-poytapuutarhan
http://www.zengrow.com/sites/default/files/Sisapuutarhan_perustaminen_v1.1.pdf
Lainaus käyttäjältä: omarosa - lokakuu 18, 2010, 19:27:56 IP
http://www.zengrow.com/viherasema-patentoi-zengrow-poytapuutarhan
http://www.zengrow.com/sites/default/files/Sisapuutarhan_perustaminen_v1.1.pdf
Kiitos, mutta et varmaan ihan lukenut ajatuksen kera topicia.
Eli tänne vain käyttäjien omat kuvat, joita voidaan sitten luvalla(kuvan julkaisu täällä) käyttää casessa.
(http://i243.photobucket.com/albums/ff268/Waltzoo/Pandan%202010/IMGP0801.jpg)
(http://i243.photobucket.com/albums/ff268/Waltzoo/Pandan%202010/IMGP0371.jpg)
(http://i243.photobucket.com/albums/ff268/Waltzoo/Pandan%202010/IMGP0134.jpg)
(http://eetee.1g.fi/kuvat/Chilit/yleisnakyma_005.jpg/_big.jpg)
(http://eetee.1g.fi/kuvat/Chilit/led/029.jpg/_big.jpg)
(http://eetee.1g.fi/kuvat/Chilit/kh003.jpg/_big.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/ebb.JPG/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/riotriot.JPG/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/monimetalli.JPG/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/Zenn.JPG/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/IMG_0316.JPG/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/IMG_0379.JPG/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/yleiskuva.JPG/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/Salatos.jpg/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/Jallu_drh-7400.jpg/_small.jpg)
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/Gurkan.jpg/_small.jpg)
Jos tarvii isommassa muodossa kuvat, niin täältä löytyy, saa käyttää vapaasti: http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/ (http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/)
Hieno homma.
Pienempiresoluutioisetkin kuvat käyvät mainiosti.
Kiitoksia kaikille vesiviljelyasiaa tukeville!
Lisää vaan matskua mikäli löytyy, kaikki kelpaa.
Nämä ei sitten kuulu sarjaan "pienempiresoluutiosetkin kuvat"... ;D
(http://www.nwh.1g.fi/kuvat/Viski/Rehut/P1020146.JPG/full)
(http://www.nwh.1g.fi/kuvat/Viski/Rehut/P1020148.JPG/full)
(http://www.nwh.1g.fi/kuvat/Viski/Rehut/P1010952.JPG/full)
Tässä muutama kuva bluesfarmilta;
(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TAsm0Kv9iWI/AAAAAAAAAa4/5YlY3kZAf88/s512/%C3%A4mp%C3%A4reit%C3%A42.jpg)(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TAsm4TX872I/AAAAAAAAAa8/v2gkzGKu89A/pumppu.jpg)
(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TBILnPiCuNI/AAAAAAAAAqs/aY_XtU64sJU/s512/Aji%20rojo.jpg) (http://lh6.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TBILlFIrFxI/AAAAAAAAAqk/ZltuguH-WsA/yleiskuva%20260210c.jpg)
(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TBKhOU1xVQI/AAAAAAAAA4I/mhIOoNSNqvI/s720/Sis%C3%A4kasvatusta%202.jpg)
(http://lh4.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TBKhc_za9VI/AAAAAAAAA4Q/WthQetdwaww/s720/Sis%C3%A4kasvatusta%203.jpg)
(http://lh3.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TAyA24rfFrI/AAAAAAAAAgM/VnSMQsLgL70/s512/congo%201.jpg) (http://lh3.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TDDfbb8F-0I/AAAAAAAABOw/Iv1sFPIDk44/congo%20040710b.jpg)
(http://lh3.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCuAc0OEnuI/AAAAAAAABMs/awemXIRzptg/sprinklerit%20p%C3%A4%C3%A4ll%C3%A4%201.jpg)
(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjN8DJm1I/AAAAAAAABJs/NkLnp8JZgtk/resoihin%20letkut%20kiinni.jpg)
(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjMN8DJm1I/AAAAAAAABJs/NkLnp8JZgtk/resoihin%20letkut%20kiinni.jpg)
(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjMXM9UxWI/AAAAAAAABKE/_Y17gnnAE-I/letkut%20resoista.jpg)
(http://lh4.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjMU2AAXZI/AAAAAAAABKA/DHG7hjwQQhY/pumput%20k%C3%A4yntiin.jpg)
(http://lh6.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjMP30qx7I/AAAAAAAABJ0/qP4XYSYstCg/putki%20ulos%20jatkuu.jpg)
(http://javu.kapsi.fi/chili/hydro/IMG_9249.JPG)(http://javu.kapsi.fi/chili/hydro/IMG_9255.JPG)
(http://javu.kapsi.fi/chili/hydro/IMG_7688.jpg)(http://javu.kapsi.fi/chili/kasvari080809.jpg)
(http://img410.imageshack.us/img410/2726/fatalii.th.jpg) (http://img410.imageshack.us/i/fatalii.jpg/) (http://img176.imageshack.us/img176/7941/valmis2dm5.th.jpg) (http://img176.imageshack.us/i/valmis2dm5.jpg/) (http://img161.imageshack.us/img161/7034/clanceolatumro5.th.jpg) (http://img161.imageshack.us/i/clanceolatumro5.jpg/) (http://img689.imageshack.us/img689/6227/dsc01626i.th.jpg) (http://img689.imageshack.us/i/dsc01626i.jpg/)
(http://minihelvetti.com/~druidi/vesi/bubleri_2.jpg)
(http://minihelvetti.com/~druidi/vesi/bubleri_1.jpg)
(http://www.koneverkko.com/viihde/2010kasvari/6.jpg)
(http://www.koneverkko.com/viihde/2010kasvari/5.jpg)
(http://www.koneverkko.com/viihde/2010kasvari/2/19.jpg)
(http://www.koneverkko.com/viihde/sisatarha.JPG)
Ja tässä kotietsintää odottaessa kerrottakoon, että sisälle siirto onnistui tänä vuonna niin loistavasti, jotta uutta satoa jo pukkaa vaikka edellisiäkin keräämättä. Pelkästään loistareiden alla. Eli maistiaisia sitten on myös luvassa, jotta varmistuu tuo kasvien laatu :-P
(http://www.roadrunner.1g.fi/kuvat/chili/naga6.8.10.JPG/_smaller.jpg)
(http://www.roadrunner.1g.fi/kuvat/chili/naga6.9.10.JPG/_smaller.jpg)
(http://www.roadrunner.1g.fi/kuvat/chili/naga28.9.10.JPG/_smaller.jpg)
Tässä vaihteeksi tomaatteja...
(http://lh4.ggpht.com/_ef0-1jHTCew/TALUTxJOw7I/AAAAAAAAAxE/s_hZlnXsYwg/DSC02803a.JPG)
chiliä...
(http://lh3.ggpht.com/_ef0-1jHTCew/TA3tzxWKBtI/AAAAAAAAAyU/phSe3CLQO68/DSC03038a.JPG)
ja koko kasvari alkukesällä.
(http://lh4.ggpht.com/_ef0-1jHTCew/TA3t1tf4YEI/AAAAAAAAAyc/2NV6T2QouoE/DSC03035a.JPG)
Lainaus käyttäjältä: jeQQ - lokakuu 18, 2010, 17:12:36 IP
Kuvat tulevat menemään oikeusjuttua varten(viherpeukun case), jossa oikeus koittaa päättää, että vesiviljelyä käytetään ainoastaan kannabiksen viljelyyn.
Onko tuossa nyt oikeasti tosiaan vesiviljelyn tuomitsemisesta kyse? ???
Itse olen kyllä turvassa kun en ole vielä vesiviljelyyn sortunut.
Portti-teorian mukaan homma lähtee kuitenkin lapasesta ja ennemmin tai myöhemmin partsilla kasvaa tomatilloja tai piper suvun kasveja, tomaateista ja mansikoista puhumattakaan.
Paatuneimmilla pahiksilla myös basilikat ja rosmariinit mukana.
Tosin jos on vain multa käytössä saattaa se vastaavasti johtaa siihen että on kohta pari vakoa perunaa komerossa...
(http://i210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/th_chilit260409.jpg) (http://s210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/?action=view¤t=chilit260409.jpg)
Vähän kompleksisempi hydro juu :D Pitää vissiin räpsästä kuva nyt käytössä olevasta kahdesta ebbistä, ainoa mikä löytyi, oli nämä kaksi vesiviljelychiliä
(http://i210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/Uudet%20silit/th_silit1802006.jpg) (http://i210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/Uudet%20silit/silit1802006.jpg) (http://s210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/Hahmotelmia/th_pnpJebberi.jpg) (http://s210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/Hahmotelmia/pnpJebberi.jpg)
Kait tästä tulee pallo jalkaan :p
Elämme sairasta aikaa :-[
Kasvien kasvattaminen, oli se sitten multa-tai vesiviljelyä on parasta mitä tiedän.
Ei kai järjissään olevat ihmiset lähde kieltämään vesiviljelyä, vain siksi, että joku kasvattaa samalla metodilla laittomia aineita? Eihän?
Ilmeisesti ne koittaa jonkinsortin ennakkotapausta tästä vääntää, mulla ei juurikaan tarkempia tietoja ole kun topic on tehty kiireisemmän herran pyynnöstä. ;)
Koskahan se oikeudenkäynti alkaa , vois uteliaana mennä katsomaan mistä on kyse , vaikea uskoa että vesiviljely tarvikkeista .
Moni on ostannut biltemastakin tarvittavat paljut ,letkut , pumput , läpi viennit, valaisimet, roikat , ajastimet, ym.
Eikös nykyään ole periaatteessa laitonta jo ajatella mahdollisuutta rakentaa vesiviljelysysteemi
(tai tehdä savesta ruukku), koska siinä periaatteessa voisi viljellä hamppua/oopiumunikkoa/<insert huumekasvi>...
Kyllä ne siellä oikeudessa ymmärtää, että esimerkiksi kaupassa myynnissä olevia yrttejä kasvatetaan vesiviljelyllä. Tilasto, jossa käy ilmi "kiellettyjen" kasvien olevan vähemmistö vesiviljelyssä voisi olla hyödyllinen...
No mut sehän meinaa vaan sitä että vesiviljelyjärjestelmiin saa vaikka poliisilta luvat jos näyttää kaupallisesti salaattia kasvattavan ;)
Milloinkohan ne kieltää myös apteekista ilman reseptiä saatavat tuotteet, josta saa uutettua niitä humehia. Muistan törmänneeni yhteenkin sivustoon jossa noita ohjeita oli enemmänkin eli miten esim. Resilarista uuttaminen toimi :P
Nojoo, mä en ota noihin kantaa ja niitä voidaan pohtia enempi IRC:n puolella kanavalla #fatalii.net @INet. Tänne kuitenkin vain noita kuvia, pakko ei ole laittaa niitä kuitenkaan! Keskitytään siis olennaiseen, eli kuvian keräämiseen, KIITOS :)
Kannabis kasvaa myös mullassa... seuraavaksi ratsataan puutarhamyymälät, Anttilat ja kauppakeskusten ruokakaupat!!!
Omat dripperi-viritelmät mallia 2010. Rakennustarvikkeet ostettu pahamaineisesta Bauhaus-vesiviljelymyymälästä.
(http://metadreams.net/~ajj/chilit2010/.slide_chilit%20018.jpg)
(http://metadreams.net/~ajj/chilit2010/.slide_chilit%20023.jpg)
Aloin tässä pohtia, että saisikohan poliisisediltä jotain tilastoa siitä, että kuinka moni ratsattu kasvatusoperaatio on todettu chiliharrastukseksi, ja kuinka moni on ollut oikeasti tavaraa. Saattaisi olla vakuttavampaa kuin nettiin postatut kuvat.
http://www.youtube.com/watch?v=FHBhyqowSEc
Marketista ostamasi salaatti, tilli tai basilika on myös vesiviljeltyä, se verkkoruukussa oleva vaihtoehto.
Stick to teh point!
Lainaan käyttäytymissääntöjä
"Huumausaineiden käsittely foorumilla on ehdottomasti kielletty kaikissa muodoissaan."
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7840.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7840.0)
ps. ymmärrä huumori
ps. Luuletteko oikeasti, että foorumeille kerätyillä kuvilla on painoarvoa oikeudessa...
Täältäkin tuetaan:
http://img840.imageshack.us/i/p2270047.jpg/ (http://img840.imageshack.us/i/p2270047.jpg/)
http://img707.imageshack.us/i/p3290191.jpg/ (http://img707.imageshack.us/i/p3290191.jpg/)
http://img9.imageshack.us/i/dsc00702mk.jpg/ (http://img9.imageshack.us/i/dsc00702mk.jpg/)
Lainaus käyttäjältä: Tapionpoika - lokakuu 25, 2010, 09:35:04 AP
ps. Luuletteko oikeasti, että foorumeille kerätyillä kuvilla on painoarvoa oikeudessa...
Jos kuvat päätyvät sinne oikeudenkäyntiin puolustamaan vesiviljelyä ns. laillisissa kasvatuksissa, niin miksipä ei?
Lainaus käyttäjältä: Tapionpoika - lokakuu 25, 2010, 09:35:04 AP
Lainaan käyttäytymissääntöjä
"Huumausaineiden käsittely foorumilla on ehdottomasti kielletty kaikissa muodoissaan."
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7840.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7840.0)
ps. ymmärrä huumori
ps. Luuletteko oikeasti, että foorumeille kerätyillä kuvilla on painoarvoa oikeudessa...
Emme käsittele huumausaineita, vaan kuvia ihmisten laillisista vesiviljelyistä? Ja onko sillä karvankaan väliä, onko kuvilla painoarvoa? Eipähän ainakaan voi sanoa, etteikö ole yritetty.
Ja vielä kerran pyydän, jos niin helvetisti kiinnostaa kommentoida, niin tee se vaikka paskanjauhantapuolella. Aiheessa oli tarkoitus olla pelkästään kuvia käsittelyn helpottamiseksi, olitte sitten mieltä tai toista. :)
Lainaus käyttäjältä: Macex - lokakuu 25, 2010, 15:31:31 IP
Lainaus käyttäjältä: Tapionpoika - lokakuu 25, 2010, 09:35:04 AP
ps. Luuletteko oikeasti, että foorumeille kerätyillä kuvilla on painoarvoa oikeudessa...
Jos kuvat päätyvät sinne oikeudenkäyntiin puolustamaan vesiviljelyä ns. laillisissa kasvatuksissa, niin miksipä ei?
Netistä kerätyt, hahmojen lähettämät kuvat eivät kelpaa todistusaineistoksi.
(http://img191.imageshack.us/img191/3599/snc00104a.jpg)
sitruuna ja passio kasvaa... kuva vain hukan huono
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/31052009708.jpg)
samat pienempinä
(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/28012009212.jpg)
Suuret kiitokset kaikille kuvansa ja tukensa antaneille. Kuvat antoivat oikeudelle hyvän kuvan tämän päivän kotipuutarhaharrastuksen monimuotoisuudesta ja vesiviljelyn käytöstä siinä.
17.12. tulee oikeuden päätös asiasta.
Ystävällisin terveisin
Putte, Viherpeukku
Toivottavasti myös oikaistaan käsitys, että miehet eivät harrasta viherkasveja. Tämähän oli jonkin syyttäjän väite hesarissa.
Tämän foorumin kasvattajista taitaa suurin osa olla miehiä, joiden vaimot ovat menettäneet hermonsa chilien keskellä ;D
Moni mies harrastaa. Mutta moni heistä ei puhu harrastuksestaan IRL.
Lainaus käyttäjältä: linker - marraskuu 16, 2010, 16:42:46 IP
Moni mies harrastaa. Mutta moni heistä ei puhu harrastuksestaan IRL.
Ja ne jotkut jopa hössöttävät niistä päivittäin...
Lainaus käyttäjältä: Macex - marraskuu 17, 2010, 11:31:54 AP
Lainaus käyttäjältä: linker - marraskuu 16, 2010, 16:42:46 IP
Moni mies harrastaa. Mutta moni heistä ei puhu harrastuksestaan IRL.
Ja ne jotkut jopa hössöttävät niistä päivittäin...
Ja eräät hössöttävät niille päivittäin. :)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121712883867_uu.shtml
Järki voitti :)
Onneks. Meinaakohan peukku jatkaa tämän jälkeen kuinka pian töitään.
Lainaus käyttäjältä: PI 90210 - joulukuu 17, 2010, 17:20:42 IP
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121712883867_uu.shtml
Järki voitti :)
Toistaiseksi. Eiköhän tuo vielä päädy ylemmille oikeusasteille ja senkin jälkeen vielä käräjöidään asianosaisille maksettavien korvausten määrästä. Itse ennustaisin kristallipallostani, että tuomioita ei tule, mutta korvaukset jäävät niin mitättömiksi, että peukku tuskin ihan helpolla onnistuu liiketoimintaansa jatkamaan.
Aamulehdessäkin tänään aiheesta lisää.