Kasvatus ja yleinen chilitieto => Edistyneempi chilinkasvatus => Aiheen aloitti: jeQQ - lokakuu 18, 2010, 17:12:36 IP

Otsikko: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: jeQQ - lokakuu 18, 2010, 17:12:36 IP
Moro,

Eli laittakaas tänne kuvia teidän vesiviljelyjärjestelmistä. Myöskin kuvat, joissa vesiviljelyjärjestelmissä kasvaa muita hyötykasveja kuin chiliä, esimerkiksi kurkkua, tomaattia jne. Kuvat tulevat menemään oikeusjuttua varten(viherpeukun case), jossa oikeus koittaa päättää, että vesiviljelyä käytetään ainoastaan kannabiksen viljelyyn. Kaikista kuvista on varmasti hyötyä. Tässä ei nyt koiteta sitten perustella mitään muuta kuin sitä, että vesiviljelyä käytetään myös muihinkin tarkoituksiin kuin kannabiksen viljelyyn!

Pari omaa kuvatusta:

(http://jeqq.kuvat.fi/kuvat/Chili/P1090632.JPG/_small.jpg)
(http://jeqq.kuvat.fi/kuvat/Chili/P1090602.JPG/_small.jpg)
(http://jeqq.kuvat.fi/kuvat/Chili/P1040428.JPG/_small.jpg)

Topic tehty tutun pyynnöstä, kiitämme avusta etukäteen!
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Remotecontrol - lokakuu 18, 2010, 17:23:32 IP
Yks löyty edellisistä.

(http://remotecontrol.kuvat.fi/kuvat/Sekalaista/Medeia-kasvit/kausi%202010/pulipuli2.jpg/_smaller.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: zordiack - lokakuu 18, 2010, 17:29:51 IP
Tuli oltua niin saakelin laiska, ettei oo kun näistä pienokaisista kuvia, mutta laitetaan nyt edes ne :)

(http://blacklightdistrict.net/~zordiack/chilit2010/plantut/IMG_4602_pieni.jpg)

(http://blacklightdistrict.net/~zordiack/chilit2010/plantut/IMG_4606_pieni.jpg)

(http://blacklightdistrict.net/~zordiack/chilit2010/plantut/IMG_4610_pieni.jpg)

Ja ite systeemi:

(http://blacklightdistrict.net/~zordiack/chilit2010/ebbi/IMG_4619_pieni.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Ryhis - lokakuu 18, 2010, 17:37:06 IP
Mites ammattiviljelijöiden dripfeed- yms. systeemit? Tuleeko niistäkin laittomia kertarysäyksellä? Ei kai tämmöinen hulluttelu voi mennä läpi?
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: MrFrost - lokakuu 18, 2010, 17:48:20 IP
Tässä mun kuvia:

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/120110/P1030193.jpg)

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/160210/P1030260.jpg)

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/040910/DSC_0805.jpg)

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/040910/DSC_0806.jpg)

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/040910/DSC_0808.jpg)

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/280610/P1040278.jpg)

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/100710/DSC_0024.jpg)

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/120710/DSC_0125.jpg)

(http://timon.hommat.info/chilit/Kausi2010/180710/DSC_0025.jpg)

Tuossapa nyt muutama selkeä kuva.

-T
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: jeQQ - lokakuu 18, 2010, 18:44:04 IP
Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - lokakuu 18, 2010, 17:37:06 IP
Mites ammattiviljelijöiden dripfeed- yms. systeemit? Tuleeko niistäkin laittomia kertarysäyksellä? Ei kai tämmöinen hulluttelu voi mennä läpi?

Paha sanoa, mutta Fasse on ainakin panostanut tähän asiaan ja laittanut paljon kuvia menemään. ;)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: omarosa - lokakuu 18, 2010, 19:27:56 IP
http://www.zengrow.com/viherasema-patentoi-zengrow-poytapuutarhan

http://www.zengrow.com/sites/default/files/Sisapuutarhan_perustaminen_v1.1.pdf
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: jeQQ - lokakuu 18, 2010, 19:39:13 IP
Lainaus käyttäjältä: omarosa - lokakuu 18, 2010, 19:27:56 IP
http://www.zengrow.com/viherasema-patentoi-zengrow-poytapuutarhan

http://www.zengrow.com/sites/default/files/Sisapuutarhan_perustaminen_v1.1.pdf
Kiitos, mutta et varmaan ihan lukenut ajatuksen kera topicia. Eli tänne vain käyttäjien omat kuvat, joita voidaan sitten luvalla(kuvan julkaisu täällä) käyttää casessa.
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Rankkapanda - lokakuu 18, 2010, 19:42:21 IP
(http://i243.photobucket.com/albums/ff268/Waltzoo/Pandan%202010/IMGP0801.jpg)
(http://i243.photobucket.com/albums/ff268/Waltzoo/Pandan%202010/IMGP0371.jpg)
(http://i243.photobucket.com/albums/ff268/Waltzoo/Pandan%202010/IMGP0134.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: mpp - lokakuu 18, 2010, 21:06:28 IP
(http://eetee.1g.fi/kuvat/Chilit/yleisnakyma_005.jpg/_big.jpg)

(http://eetee.1g.fi/kuvat/Chilit/led/029.jpg/_big.jpg)

(http://eetee.1g.fi/kuvat/Chilit/kh003.jpg/_big.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: shp - lokakuu 19, 2010, 00:31:02 AP
(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/ebb.JPG/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/riotriot.JPG/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/monimetalli.JPG/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/Zenn.JPG/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/IMG_0316.JPG/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/IMG_0379.JPG/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/yleiskuva.JPG/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/Salatos.jpg/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/Jallu_drh-7400.jpg/_small.jpg)

(http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/Gurkan.jpg/_small.jpg)

Jos tarvii isommassa muodossa kuvat, niin täältä löytyy, saa käyttää vapaasti: http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/ (http://nwh.1g.fi/kuvat/SHP/grow/)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Fatalii - lokakuu 19, 2010, 02:41:22 AP
Hieno homma.

Pienempiresoluutioisetkin kuvat käyvät mainiosti.

Kiitoksia kaikille vesiviljelyasiaa tukeville!

Lisää vaan matskua mikäli löytyy, kaikki kelpaa.
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Viski - lokakuu 19, 2010, 06:41:03 AP
Nämä ei sitten kuulu sarjaan "pienempiresoluutiosetkin kuvat"...  ;D

(http://www.nwh.1g.fi/kuvat/Viski/Rehut/P1020146.JPG/full)
(http://www.nwh.1g.fi/kuvat/Viski/Rehut/P1020148.JPG/full)
(http://www.nwh.1g.fi/kuvat/Viski/Rehut/P1010952.JPG/full)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: bluesman - lokakuu 19, 2010, 06:41:26 AP
Tässä muutama kuva bluesfarmilta;


(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TAsm0Kv9iWI/AAAAAAAAAa4/5YlY3kZAf88/s512/%C3%A4mp%C3%A4reit%C3%A42.jpg)(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TAsm4TX872I/AAAAAAAAAa8/v2gkzGKu89A/pumppu.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TBILnPiCuNI/AAAAAAAAAqs/aY_XtU64sJU/s512/Aji%20rojo.jpg) (http://lh6.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TBILlFIrFxI/AAAAAAAAAqk/ZltuguH-WsA/yleiskuva%20260210c.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TBKhOU1xVQI/AAAAAAAAA4I/mhIOoNSNqvI/s720/Sis%C3%A4kasvatusta%202.jpg)

(http://lh4.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TBKhc_za9VI/AAAAAAAAA4Q/WthQetdwaww/s720/Sis%C3%A4kasvatusta%203.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TAyA24rfFrI/AAAAAAAAAgM/VnSMQsLgL70/s512/congo%201.jpg) (http://lh3.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TDDfbb8F-0I/AAAAAAAABOw/Iv1sFPIDk44/congo%20040710b.jpg)

(http://lh3.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCuAc0OEnuI/AAAAAAAABMs/awemXIRzptg/sprinklerit%20p%C3%A4%C3%A4ll%C3%A4%201.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjN8DJm1I/AAAAAAAABJs/NkLnp8JZgtk/resoihin%20letkut%20kiinni.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjMN8DJm1I/AAAAAAAABJs/NkLnp8JZgtk/resoihin%20letkut%20kiinni.jpg)

(http://lh5.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjMXM9UxWI/AAAAAAAABKE/_Y17gnnAE-I/letkut%20resoista.jpg)

(http://lh4.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjMU2AAXZI/AAAAAAAABKA/DHG7hjwQQhY/pumput%20k%C3%A4yntiin.jpg)

(http://lh6.ggpht.com/_L2NRhEx13OI/TCjMP30qx7I/AAAAAAAABJ0/qP4XYSYstCg/putki%20ulos%20jatkuu.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Janne - lokakuu 19, 2010, 08:24:57 AP
(http://javu.kapsi.fi/chili/hydro/IMG_9249.JPG)(http://javu.kapsi.fi/chili/hydro/IMG_9255.JPG)

(http://javu.kapsi.fi/chili/hydro/IMG_7688.jpg)(http://javu.kapsi.fi/chili/kasvari080809.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: wille - lokakuu 19, 2010, 10:08:04 AP
(http://img410.imageshack.us/img410/2726/fatalii.th.jpg) (http://img410.imageshack.us/i/fatalii.jpg/) (http://img176.imageshack.us/img176/7941/valmis2dm5.th.jpg) (http://img176.imageshack.us/i/valmis2dm5.jpg/) (http://img161.imageshack.us/img161/7034/clanceolatumro5.th.jpg) (http://img161.imageshack.us/i/clanceolatumro5.jpg/) (http://img689.imageshack.us/img689/6227/dsc01626i.th.jpg) (http://img689.imageshack.us/i/dsc01626i.jpg/)



Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Ilpo - lokakuu 19, 2010, 12:16:39 IP
(http://minihelvetti.com/~druidi/vesi/bubleri_2.jpg)

(http://minihelvetti.com/~druidi/vesi/bubleri_1.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: tonttu - lokakuu 19, 2010, 12:23:54 IP
(http://www.koneverkko.com/viihde/2010kasvari/6.jpg)
(http://www.koneverkko.com/viihde/2010kasvari/5.jpg)
(http://www.koneverkko.com/viihde/2010kasvari/2/19.jpg)
(http://www.koneverkko.com/viihde/sisatarha.JPG)

Ja tässä kotietsintää odottaessa kerrottakoon, että sisälle siirto onnistui tänä vuonna niin loistavasti, jotta uutta satoa jo pukkaa vaikka edellisiäkin keräämättä. Pelkästään loistareiden alla. Eli maistiaisia sitten on myös luvassa, jotta varmistuu tuo kasvien laatu :-P
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Rundari - lokakuu 20, 2010, 16:31:23 IP
(http://www.roadrunner.1g.fi/kuvat/chili/naga6.8.10.JPG/_smaller.jpg)
(http://www.roadrunner.1g.fi/kuvat/chili/naga6.9.10.JPG/_smaller.jpg)
(http://www.roadrunner.1g.fi/kuvat/chili/naga28.9.10.JPG/_smaller.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: PP - lokakuu 20, 2010, 20:43:17 IP
Tässä vaihteeksi tomaatteja...

(http://lh4.ggpht.com/_ef0-1jHTCew/TALUTxJOw7I/AAAAAAAAAxE/s_hZlnXsYwg/DSC02803a.JPG)

chiliä...

(http://lh3.ggpht.com/_ef0-1jHTCew/TA3tzxWKBtI/AAAAAAAAAyU/phSe3CLQO68/DSC03038a.JPG)

ja koko kasvari alkukesällä.

(http://lh4.ggpht.com/_ef0-1jHTCew/TA3t1tf4YEI/AAAAAAAAAyc/2NV6T2QouoE/DSC03035a.JPG)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Leknu - lokakuu 21, 2010, 19:03:39 IP
Lainaus käyttäjältä: jeQQ - lokakuu 18, 2010, 17:12:36 IP

Kuvat tulevat menemään oikeusjuttua varten(viherpeukun case), jossa oikeus koittaa päättää, että vesiviljelyä käytetään ainoastaan kannabiksen viljelyyn.

Onko tuossa nyt oikeasti tosiaan vesiviljelyn tuomitsemisesta kyse?  ???

Itse olen kyllä turvassa kun en ole vielä vesiviljelyyn sortunut.
Portti-teorian mukaan homma lähtee kuitenkin lapasesta ja ennemmin tai myöhemmin partsilla kasvaa tomatilloja tai piper suvun kasveja, tomaateista ja mansikoista puhumattakaan.
Paatuneimmilla pahiksilla myös basilikat ja rosmariinit mukana.

Tosin jos on vain multa käytössä saattaa se vastaavasti johtaa siihen että on kohta pari vakoa perunaa komerossa...
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Xbow - lokakuu 21, 2010, 20:19:29 IP
(http://i210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/th_chilit260409.jpg) (http://s210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/?action=view&current=chilit260409.jpg)

Vähän kompleksisempi hydro juu :D  Pitää vissiin räpsästä kuva nyt käytössä olevasta kahdesta ebbistä, ainoa mikä löytyi, oli nämä kaksi vesiviljelychiliä

(http://i210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/Uudet%20silit/th_silit1802006.jpg) (http://i210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/Uudet%20silit/silit1802006.jpg) (http://s210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/Hahmotelmia/th_pnpJebberi.jpg) (http://s210.photobucket.com/albums/bb170/x__bow/Hahmotelmia/pnpJebberi.jpg)

Kait tästä tulee pallo jalkaan :p


Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Hombre - lokakuu 21, 2010, 21:49:01 IP
Elämme sairasta aikaa :-[
Kasvien kasvattaminen, oli se sitten multa-tai vesiviljelyä on parasta mitä tiedän.
Ei kai järjissään olevat ihmiset lähde kieltämään vesiviljelyä, vain siksi, että joku kasvattaa samalla metodilla laittomia aineita? Eihän?
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: jeQQ - lokakuu 21, 2010, 22:49:29 IP
Ilmeisesti ne koittaa jonkinsortin ennakkotapausta tästä vääntää, mulla ei juurikaan tarkempia tietoja ole kun topic on tehty kiireisemmän herran pyynnöstä. ;)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: omarosa - lokakuu 21, 2010, 23:08:22 IP
Koskahan se oikeudenkäynti alkaa , vois uteliaana mennä katsomaan mistä on kyse , vaikea uskoa että vesiviljely tarvikkeista .
Moni on ostannut biltemastakin tarvittavat paljut ,letkut , pumput , läpi viennit, valaisimet, roikat , ajastimet, ym.
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Nikodeemus - lokakuu 21, 2010, 23:26:06 IP
Eikös nykyään ole periaatteessa laitonta jo ajatella mahdollisuutta rakentaa vesiviljelysysteemi
(tai tehdä savesta ruukku), koska siinä periaatteessa voisi viljellä hamppua/oopiumunikkoa/<insert huumekasvi>...
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Tapionpoika - lokakuu 22, 2010, 13:13:31 IP
Kyllä ne siellä oikeudessa ymmärtää, että esimerkiksi kaupassa myynnissä olevia yrttejä kasvatetaan vesiviljelyllä. Tilasto, jossa käy ilmi "kiellettyjen" kasvien olevan vähemmistö vesiviljelyssä voisi olla hyödyllinen...
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Legoinsinööri - lokakuu 22, 2010, 14:46:27 IP
No mut sehän meinaa vaan sitä että vesiviljelyjärjestelmiin saa vaikka poliisilta luvat jos näyttää kaupallisesti salaattia kasvattavan ;)

Milloinkohan ne kieltää myös apteekista ilman reseptiä saatavat tuotteet, josta saa uutettua niitä humehia. Muistan törmänneeni yhteenkin sivustoon jossa noita ohjeita oli enemmänkin eli miten esim. Resilarista uuttaminen toimi  :P
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: jeQQ - lokakuu 22, 2010, 16:01:49 IP
Nojoo, mä en ota noihin kantaa ja niitä voidaan pohtia enempi IRC:n puolella kanavalla #fatalii.net @INet. Tänne kuitenkin vain noita kuvia, pakko ei ole laittaa niitä kuitenkaan! Keskitytään siis olennaiseen, eli kuvian keräämiseen, KIITOS :)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Tapionpoika - lokakuu 22, 2010, 19:35:44 IP
Kannabis kasvaa myös mullassa... seuraavaksi ratsataan puutarhamyymälät, Anttilat ja kauppakeskusten ruokakaupat!!!
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: ajj - lokakuu 23, 2010, 19:02:22 IP
Omat dripperi-viritelmät mallia 2010. Rakennustarvikkeet ostettu pahamaineisesta Bauhaus-vesiviljelymyymälästä.

(http://metadreams.net/~ajj/chilit2010/.slide_chilit%20018.jpg)
(http://metadreams.net/~ajj/chilit2010/.slide_chilit%20023.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Hertzyscowicz - lokakuu 24, 2010, 19:46:01 IP
Aloin tässä pohtia, että saisikohan poliisisediltä jotain tilastoa siitä, että kuinka moni ratsattu kasvatusoperaatio on todettu chiliharrastukseksi, ja kuinka moni on ollut oikeasti tavaraa. Saattaisi olla vakuttavampaa kuin nettiin postatut kuvat.
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: omarosa - lokakuu 24, 2010, 20:37:22 IP
http://www.youtube.com/watch?v=FHBhyqowSEc
Marketista ostamasi salaatti, tilli tai basilika on myös vesiviljeltyä, se verkkoruukussa oleva vaihtoehto.
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: jeQQ - lokakuu 25, 2010, 00:05:28 AP
Stick to teh point!
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Tapionpoika - lokakuu 25, 2010, 09:35:04 AP
Lainaan käyttäytymissääntöjä
"Huumausaineiden käsittely foorumilla on ehdottomasti kielletty kaikissa muodoissaan."

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7840.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7840.0)

ps. ymmärrä huumori


ps. Luuletteko oikeasti, että foorumeille kerätyillä kuvilla on painoarvoa oikeudessa...
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Mape - lokakuu 25, 2010, 12:03:31 IP
Täältäkin tuetaan:

http://img840.imageshack.us/i/p2270047.jpg/ (http://img840.imageshack.us/i/p2270047.jpg/)
http://img707.imageshack.us/i/p3290191.jpg/ (http://img707.imageshack.us/i/p3290191.jpg/)
http://img9.imageshack.us/i/dsc00702mk.jpg/ (http://img9.imageshack.us/i/dsc00702mk.jpg/)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Macex - lokakuu 25, 2010, 15:31:31 IP
Lainaus käyttäjältä: Tapionpoika - lokakuu 25, 2010, 09:35:04 AP

ps. Luuletteko oikeasti, että foorumeille kerätyillä kuvilla on painoarvoa oikeudessa...

Jos kuvat päätyvät sinne oikeudenkäyntiin puolustamaan vesiviljelyä ns. laillisissa kasvatuksissa, niin miksipä ei?
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: jeQQ - lokakuu 25, 2010, 16:48:49 IP
Lainaus käyttäjältä: Tapionpoika - lokakuu 25, 2010, 09:35:04 AP
Lainaan käyttäytymissääntöjä
"Huumausaineiden käsittely foorumilla on ehdottomasti kielletty kaikissa muodoissaan."

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7840.0 (http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7840.0)

ps. ymmärrä huumori


ps. Luuletteko oikeasti, että foorumeille kerätyillä kuvilla on painoarvoa oikeudessa...


Emme käsittele huumausaineita, vaan kuvia ihmisten laillisista vesiviljelyistä? Ja onko sillä karvankaan väliä, onko kuvilla painoarvoa? Eipähän ainakaan voi sanoa, etteikö ole yritetty.

Ja vielä kerran pyydän, jos niin helvetisti kiinnostaa kommentoida, niin tee se vaikka paskanjauhantapuolella. Aiheessa oli tarkoitus olla pelkästään kuvia käsittelyn helpottamiseksi, olitte sitten mieltä tai toista. :)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Tapionpoika - lokakuu 25, 2010, 20:33:38 IP
Lainaus käyttäjältä: Macex - lokakuu 25, 2010, 15:31:31 IP
Lainaus käyttäjältä: Tapionpoika - lokakuu 25, 2010, 09:35:04 AP

ps. Luuletteko oikeasti, että foorumeille kerätyillä kuvilla on painoarvoa oikeudessa...

Jos kuvat päätyvät sinne oikeudenkäyntiin puolustamaan vesiviljelyä ns. laillisissa kasvatuksissa, niin miksipä ei?

Netistä kerätyt, hahmojen lähettämät kuvat eivät kelpaa todistusaineistoksi.
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Hegu - lokakuu 27, 2010, 22:22:03 IP
(http://img191.imageshack.us/img191/3599/snc00104a.jpg)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Herra 47 - marraskuu 08, 2010, 23:26:41 IP
sitruuna ja passio kasvaa... kuva vain hukan huono

(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/31052009708.jpg)

samat pienempinä

(http://i161.photobucket.com/albums/t227/herra47_photos/28012009212.jpg)
Otsikko: Kiitos kaikille!
Kirjoitti: Putte - marraskuu 16, 2010, 13:44:25 IP
Suuret kiitokset kaikille kuvansa ja tukensa antaneille. Kuvat antoivat oikeudelle hyvän kuvan tämän päivän kotipuutarhaharrastuksen monimuotoisuudesta ja vesiviljelyn käytöstä siinä.
17.12. tulee oikeuden päätös asiasta.

Ystävällisin terveisin

Putte, Viherpeukku
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: ingeniero - marraskuu 16, 2010, 14:12:56 IP
Toivottavasti myös oikaistaan käsitys, että miehet eivät harrasta viherkasveja. Tämähän oli jonkin syyttäjän väite hesarissa.
Tämän foorumin kasvattajista taitaa suurin osa olla miehiä, joiden vaimot ovat menettäneet hermonsa chilien keskellä ;D
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: linker - marraskuu 16, 2010, 16:42:46 IP

Moni mies harrastaa. Mutta moni heistä ei puhu harrastuksestaan IRL.

Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Macex - marraskuu 17, 2010, 11:31:54 AP
Lainaus käyttäjältä: linker - marraskuu 16, 2010, 16:42:46 IP

Moni mies harrastaa. Mutta moni heistä ei puhu harrastuksestaan IRL.


Ja ne jotkut jopa hössöttävät niistä päivittäin...
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: jeQQ - marraskuu 18, 2010, 15:39:46 IP
Lainaus käyttäjältä: Macex - marraskuu 17, 2010, 11:31:54 AP
Lainaus käyttäjältä: linker - marraskuu 16, 2010, 16:42:46 IP

Moni mies harrastaa. Mutta moni heistä ei puhu harrastuksestaan IRL.


Ja ne jotkut jopa hössöttävät niistä päivittäin...
Ja eräät hössöttävät niille päivittäin. :)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: PI 90210 - joulukuu 17, 2010, 17:20:42 IP
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121712883867_uu.shtml

Järki voitti  :)
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: RakuLa - joulukuu 17, 2010, 19:00:12 IP
Onneks. Meinaakohan peukku jatkaa tämän jälkeen kuinka pian töitään.
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Jan - joulukuu 17, 2010, 19:23:23 IP
Lainaus käyttäjältä: PI 90210 - joulukuu 17, 2010, 17:20:42 IP
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121712883867_uu.shtml

Järki voitti  :)

Toistaiseksi. Eiköhän tuo vielä päädy ylemmille oikeusasteille ja senkin jälkeen vielä käräjöidään asianosaisille maksettavien korvausten määrästä. Itse ennustaisin kristallipallostani, että tuomioita ei tule, mutta korvaukset jäävät niin mitättömiksi, että peukku tuskin ihan helpolla onnistuu liiketoimintaansa jatkamaan.
Otsikko: Vs: Kuvia vesiviljelystä oikeusjuttua varten
Kirjoitti: Macex - joulukuu 18, 2010, 10:02:41 AP
Aamulehdessäkin tänään aiheesta lisää.