Nyt on taas harvinaista herkkua tarjolla tulisten ruokien ystäville. Järjestyksessään viides Hell's Night järjestetään 30.1.2011 Tampereella Jack The Roosterissa.
Hell's night rakentuu tulisten ruokien ympärille ja eipä turhaan ruokalistoja ole mainostettu suomen tulisimpina. Kuten aina, ruokalista on täysin uusi ja voinkin ilokseni todeta nyt muodostuvan listan olevan erittäin maukas ja tulisin tähän asti...
Lisää infoa ja pöytävarauksia osoitteesta:
http://www.jacktherooster.fi/barkitchen/hellsnight
Ruokalista julkaistaan ensi viikon aikana, mutta kannattaa olla nopea. Tilaa on enää ainoastaan kahdessa kattauksessa(klo 12 & klo 18)!
Päivän aikana on myös mahdollista ostella Poppamies -tuotteita alehinnoin!
Terveisin,
Poppamiehet
Mahtoikohan kukaan saada syödyksi Ultimate Death Burgerin?
Näihin tapahtumiin tarvittaisiin ehdottomasti lisää kattauksia... Taas oli loppuunmyyty, eikä valitettavasti mahtunut mukaan.
nopeat syövät hitaat.. ehkä porukka kyllästyisi jos noita olisi jokapäivä ;)
En vain viimeeksi huomannut tuota tarpeeksi ajoissa, mutta kysyntää tuntuu riittävän :D
Suosittelen kyllä tapahtumaa lämpöisesti ja yritän ilman muuta keretä varaaman pöydän seuraavallakin kerralla. Ruoka oli todella maukasta ja palvelukin oli tälläisenä erikoisiltana parempaa kun Roosterissa keskimäärin.