Suomen Chiliyhdistys ry & Chilitapahtumat => Chilitapahtumat / -tapaamiset => Aiheen aloitti: shp - helmikuu 15, 2011, 21:30:27 IP

Otsikko: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: shp - helmikuu 15, 2011, 21:30:27 IP
Eikkäs helsinkimiittiä pystyyn, kun ei paikalliset mitään saa aikaiseksi =)
Päivämääränä 9.4. ja paikkana helsingin messukeskus, ehdotan tammisillan puutarhan, poppamiehen, fassesedän, zengrown, kärsän ja yhdistyksen ständiä!
Miitin oheisohjelmana puutarhamessut, vaikka ne tuskin ketään kiinnostaa..
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: InkRose - helmikuu 15, 2011, 23:37:13 IP
Hohoo, olisipas houkuttava tilaisuus tuo. Samalla voisi verestää yhteyksiä Espoon itäisen satamakaupungin tuttuihin. :) Näillä näkymin reissu jää kyllä väliin, meillä on nimittäin toisen lapsen laskettu aika 12. 4...
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Niabo - helmikuu 19, 2011, 11:24:55 AP
Mä oon ennakkoäänestyksessä vaalitoimitsijana ni jää varmaan kyllä messut väliin :(
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: kalat69 - helmikuu 19, 2011, 23:16:41 IP
aika nihkeetä hesalaisten ilmottautuminen, mut me ainakin tullaan ;D ;D sihteeri että päällikkö on varmasti molemmat paikalla, niin ja shp niin onhan meitä sitte jo ainakin kolme... tosin ne hesalaiset viel kyl puuttuu.... :o ;D
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: tulimies - helmikuu 19, 2011, 23:20:23 IP
Uskosin että pääsen paikalle :) siellä nähdään !
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Eric Sour - helmikuu 19, 2011, 23:21:19 IP
No okei, kaipa sinne on pakko tulla kun olen pari taintakin tilannut.
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: kalat69 - helmikuu 19, 2011, 23:22:18 IP
no niin, nyt alkaa vaikuttaa hyvältä :D ei muuta ku lisää vaan ihmisia sinne
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: tulimies - helmikuu 20, 2011, 10:33:50 AP
Joo kaikki mukaan vaan ! :)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Quini - helmikuu 20, 2011, 16:57:00 IP
Jos ei mitään yllättävää ilmaannu niin pakkohan sinne on tulla.
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Lihamestari - helmikuu 20, 2011, 20:24:24 IP
Kyl mä ainakin meinasin tulla piipahtamaan, ellen ole työmaalla!
Noi lördaagit, kun on kaupanalalla tärkeitä päiviä...

Mut siltikään se ei auta hesalaisten asiaa, kun Vantaalla asustan! ;D
Tosin Helsingissä oon syntyn ja eläny 28 ekaa vuotta, niin kai mä meen suurinpiirtein hesalaisesta? ;)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Legoinsinööri - helmikuu 21, 2011, 11:46:38 AP
Mieli tekisi käydä, mutta en tiedä pääsekö kun viikonloput on hieman tiukassa. Puutarhamessuilta voisi muutenkin löytyä jotain kiintoisaa harrastukseen. Ruokamessuilla kävinkin pyörähtämässä. Jos jotain ihan oikeeta miittiä meinaatte pitää niin kattokaa nyt edes joku aika päivästä. Ruokamessuilla kävin chiliyhdistyksen ständillä kääntymässä, mutta samaan aikaa porukkaa lappaa ihan pipona ja hälinä on aivan älytön. Siinä on vähän nihkeempi mitään todellista miittiä pitää, vaikka tapaamispaikka onkin luonteva.
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: shp - helmikuu 21, 2011, 16:30:46 IP
Niin, messuthan on to-su, eli kyllä siel ollaan paikalla vaikkei lauantaina pääsisikään =)

Noin 20 vuotta helsingissä asuneena pidän itseänikin osittain helsinkiläisenä, joten kaipa niitä ees pari saadaan paikalle =P
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Jan - helmikuu 21, 2011, 20:28:59 IP
Pakkohan tuonne on tulla, kun taimiakin olen jo alustavasti varaillut. Eli ainakin yksi paljasjalkainen hesalainen sapuu paikalle.
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Niabo - helmikuu 21, 2011, 20:41:01 IP
miten paljasjalkanen helsinkiläinen voi sanoa itteensä hesalaiseks? ;)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: shp - helmikuu 21, 2011, 23:53:21 IP
Varmaan se vantaalla asuminen jotenkin on sekottanu pään..
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: hessi - maaliskuu 09, 2011, 21:11:43 IP
yks entinen paljasjalkanen Hesalainen ilmoittautuu myös
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: angsta - maaliskuu 11, 2011, 21:50:51 IP
Yks helsinkiläinen ilmoittautuu nyt.
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Lihamestari - maaliskuu 23, 2011, 16:10:45 IP
Meitsi ei pääse lauantaina! :(
Sunnuntaina tuun morjestamaan!
Toivottavasti jengi on suurinpiirtein kisakunnossa sillon, eikä messuväsymys ole päässyt iskemään kovin pahasti... ;)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Minbaari - maaliskuu 23, 2011, 21:54:03 IP
Pyrin pääsemään paikalle jonain päivänä jos työt sattuu hyvin.
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: ingeniero - maaliskuu 24, 2011, 16:00:18 IP
Lainaus käyttäjältä: Niabo - helmikuu 21, 2011, 20:41:01 IP
miten paljasjalkanen helsinkiläinen voi sanoa itteensä hesalaiseks? ;)

Tiedostamalla itsensä teinisukupolvea ylemmälle tasolle.
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: MrFrost - huhtikuu 06, 2011, 13:24:15 IP
Hitto, jää tulematta, kun on isiviikonloppu :(

-T
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: shp - huhtikuu 06, 2011, 14:04:44 IP
Penskat mukaan!
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: hurjatar - huhtikuu 07, 2011, 07:57:55 AP
Täällä on käynnissä uhkailu, lahjonta ja katteettomat lupaukset, että saan hovikuskin lähtemään. Nyt ei olis pitkä matka kun Lahden eteläpuolta pääsee. Kohta taas savon metsissä ja sieltä ei niin vaan lähdetäkään.  :-\
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: bluesman - huhtikuu 07, 2011, 17:41:47 IP
 Mihins kellonaikaan on eniten hilipäitä paikalla?
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: shp - huhtikuu 08, 2011, 13:12:54 IP
Tulkaa tänne, saatte piparia! (paitsi JeQQ)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: shp - huhtikuu 09, 2011, 08:37:16 AP
Yleiseksi treffipaikaks varmaan sopi yhdistyksen mesta infopuistossa, siellä on paljon tilaa ja saadaan varmaan naapuriosastoilta lainattua pari tuolia =)
Kahvia saa viereisestä kahvilasta ja meiltä piparit, skumppabaarikin on vieressä!
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: cubido - huhtikuu 09, 2011, 17:01:02 IP
Messut pyörähdetty melko pikana perheen voimin läpi.
Tarttu sieltä jotain hyvääkin matkaan. Taitaa olla huomena pizzapäivä.
(http://koti.mbnet.fi/cubido/Tuntematon/messusaalis.jpg)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Quini - huhtikuu 09, 2011, 17:45:29 IP
Kiitos pipareista! Ei pöllömpiä. Ja hyvin te veditte - Hessi varsinkin...
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: hurjatar - huhtikuu 09, 2011, 20:37:24 IP
messuilla tuli käytyä kummastelemassa ja hessi ikävyyttään antoi meitin isännälle ihan liikaa infoa chilin käytöstä. Terkkuja vaan hessille. T: hurjatar joka häärää koko illan keittiössä soppia keitellen ja nagalle kackaa puhuen.   :D
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: angsta - huhtikuu 09, 2011, 20:57:48 IP
Vielä yks päivä aikaa tulla moikkaamaan! Ite oon siellä mtä  ilmeisimmin klo 10-13. Hessit ja muut kumppanit sit koko ajan :)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: angsta - huhtikuu 13, 2011, 19:37:19 IP
Hiljasta oli sunnuntaina:

(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215826_10150154311723740_706428739_6755357_3583994_n.jpg)

Epätarkka kuva, mut ei nyt ollu muutakaan. Kännykkäkamera rulez ok!

(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/217330_10150154311763740_706428739_6755359_6180204_n.jpg)

(http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/218186_10150154311858740_706428739_6755362_1409564_n.jpg)

(http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/207235_10150154311948740_706428739_6755365_7201964_n.jpg)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Toni.A - huhtikuu 13, 2011, 19:43:09 IP
Tarkkasilmäinen ainakin huomaa, että chiliyhdistyksen logo on muuttunut hieman!  :)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Herra 47 - huhtikuu 13, 2011, 20:35:37 IP
niin on :D
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: hessi - huhtikuu 13, 2011, 20:57:20 IP
hienot kuvat Angsta :)
ja kovin tyhjältä näytti ;)
ja yhdistyksen logo on muuttunut jo v 2008 ?
kun tyttäreni sitä hiukan paranteli siihen meidän ekaan flyeriin (joka mielestäni on huomattavasti parempi kuin nykyinen)
yhdistyksen sivuilta löytyy kuvakin, en saanut linkkiä tähän :(


Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: Toni.A - huhtikuu 13, 2011, 20:59:32 IP
No perhana, eihän sitä voi aina tietää, kun chiliyhdistyksen kotisivuillakin on vielä vanha logo.  ;D

Niin ja tietysti tällä chilifoorumillakin!  ::)
Otsikko: Vs: Helsinkimiitti 9.4.!
Kirjoitti: hessi - huhtikuu 13, 2011, 21:03:59 IP
heh kappas vaan niin onkín, mutta siinä flyerissa on uusi ja tässä minun mikä tämä nyt on profiilissa on uusi :)
niin ja ainkain minun myymissä tarroissa on tuo parannettu versio ja eikös se ole parempi?
täytyypä huomauttaa tuonne yhdistyksen pojille et korjaavat uuden logon sinne