Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

Vaasan (Ravintolat)

Aloittaja Amd, lokakuu 16, 2005, 16:36:26 IP

« edellinen - seuraava »

bonsai

#20
Täälä myöskin vaasalainen chiliharrastaja :)

illystä saa tulisia pitsoja kuulemma? pitää kysyä tulisena ! itse en kokeillut vielä mutta kuulemma jotakin hottia kastiketta päällä?  8)

Illyrian's Restaurant- Rauhankatu 16

roosa027

Joo itsekin asuin Vaasassa 4 vuotta tuossa ja voin sanoa, että kyllä sai välillä hakemalla hakea kunnon ravintolaa. Tai edes kunnon menuta. Potenttiaalia kyllä olisi, mutta en tiedä osataanko sitä hyödyntää :)