Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

Babun Chilit 2012 ja 2013

Aloittaja Babu, maaliskuu 11, 2012, 18:24:49 IP

« edellinen - seuraava »

Babu

#260
No kävinpäs samointein räpsimässä parit kuvat.. osaankohan vielä lisäillä niitä tänne. Kokeilemalla selviää;


Pequanten suurin podi


Pequanten podeja


C.baccatum


Aji Angelo


Biquinho


Biquinho




Aji Angelon podeja


Sellasta hommaa.. kypsymistä odotellessa, että pääsis maistelemaan.. :P
Päiväkirjani:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11329.0

                        Peace&Love

bobster

Kypsyykö toi Pequante suoraan punaiseksi? Tulisuus hieman kovempi kuin Aji Cristalissa? Hyvänmakuinen? Saattais mun mysteeri-bacca olla toi.
Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

Babu

Lainaus käyttäjältä: bobster - lokakuu 01, 2013, 11:07:59 AP
Kypsyykö toi Pequante suoraan punaiseksi? Tulisuus hieman kovempi kuin Aji Cristalissa? Hyvänmakuinen? Saattais mun mysteeri-bacca olla toi.

Ei ole harmaintakaan aavistusta, miten kypsyy, millainen tulisuus tai minkä makuinen.. :P Täysi mysteeri minulle.

Tulipas isona nuo kuvat.. pitää myöhemmin vähän muuttaa kokoa pienemmäks.
Päiväkirjani:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11329.0

                        Peace&Love

Babu


Vihdoin alkaa Pequanten ensimmäinen hedelmä kypsymään.. OoO!
Päiväkirjani:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11329.0

                        Peace&Love