Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

OMG-klonksutin (Omat mukit gruukuiksi)

Aloittaja Fredrik-flugarn, maaliskuu 19, 2013, 19:53:50 IP

« edellinen - seuraava »

Fredrik-flugarn

#20
Hyvin toimii! Parisadasta chileistä ei yhtään vielä kuollut. Pakko olla hyvät kertisruukut! ;-)
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0